Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2431
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Har seg sånn at min supernintendo ikke vil fungere på min Samsung 46" LED tv, men den fungerer på litt eldre tv'er... Får ikke signal når jeg prøver å koble opp med vanlig antennekabel. Virker som at den får signal når jeg kobler opp med komposit eller hva det enn er, men får ikke annet enn et svart bilde...

Er det noen her som har en løsning på dette?
Princess superstar
Umatic's Avatar
5 0
Snes kan kobles opp på 2 forskjellige måter. Min funker ikke med den skart kabelen, men med den som har 3 dingser i forskjellige farger (jeg er ikke noen ekspert, så husker ikke hva det het). det virket for meg iallefall.
hmm, se på denna:

http://www.gametrog.com/GAMETROG/HOW..._system_1.html

Og testa med og bytte ut plass på den rød, gul, hvit ? ..
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Umatic Vis innlegg
Snes kan kobles opp på 2 forskjellige måter. Min funker ikke med den skart kabelen, men med den som har 3 dingser i forskjellige farger (jeg er ikke noen ekspert, så husker ikke hva det het). det virket for meg iallefall.
Vis hele sitatet...
Det finnes to slike, kompositt og komponent. SNES bruker kompositt.