Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2516
Hei, jeg vil få ps4 til jul, men har ikke penger over til spill, så tenkte å selge min ps3 som jeg sjelden bruker.
Jeg har dermed noen spørsmål som jeg tenker noen freaks der ute har svaret på.

1. Vil spillene jeg har kjøpt fra playstation store følge med playstation til de som kjøper den, eller følger det med psn brukeren?

2. Hvordan nullstiller jeg playstation så alt er som nytt når neste eier får den?

3. Hva beholder jeg fra min gamle playstation hvis jeg logger på ps4 med min game playstation bruker? (Ønsker nytt brukernavn, men hvis jeg beholder noe viktig ved å logge på med den gamle så gjør jeg det)

4. Hva ville dere foreslått og solgt den for? Jeg tenker rundt 1000(PS3 slim 320 GB)

Takk for svar!
1. Hvem som helst kan spille. (Dog de kan være regionlåste)
2. Fabrikkresetter den.
3. Du beholder informasjonen, vennene dine og eventuelle achievements.
4. Vanskelig å si, hvor mange spill har du?
Sist endret av Xernox; 19. oktober 2014 kl. 21:55.
Trådstarter
20 1
Okey, så de får med spillene det var bra, men hvis jeg fabrikerer playstation, blir spillene da slettet?
Ja alt blir borte når du gjør det.
Trådstarter
20 1
Hva tror dere en eventuelt kjøper ville foretrukket, en ps3 med litt spill og demoer på, eller en fabrikert?
Jeg selger den med 13 spill med cover og 15 spill nedlastet, det er en Ps3 Slim 320 GB og 2 kontrollere, jeg tenker å legge den ut for 2000

Hva tror dere en eventuelt kjøper ville foretrukket, en ps3 med litt spill og demoer på, eller en fabrikert?
Jeg selger den med 13 spill med cover og 15 spill nedlastet, det er en Ps3 Slim 320 GB og 2 kontrollere, jeg tenker å legge den ut for 2000
Sist endret av Evast; 19. oktober 2014 kl. 23:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Spillene du har lastet ned/kjøpt på Playstation store er knyttet til PSN kontoen din. Kjøperen får ikke til å spille dem uten å logge på din konto så det er like så greit å fjerne alt. Har du kjøpt cross-buy spill, kan du laste ned disse på PS4'en din.
Til info så vil du med PS Plus abbonement (som du må ha på PS4'en om du vil spille online) få med "gratis" spill også til PS3.