Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 931
Heisann det har seg sånn folkens at jeg kan ikke logge in på denne kontoen min, fordi Emailen min er 100 år gammel husker ingeting fra den, så kan ikke bytte passordet på den nåværende konton, derfor skal jeg kansellere denne kontoen jeg har nå. sånn at jeg ikke Betaler på denne kontoen. Må jeg nå ringe xbox og be de ta vekk mitt "subcription" eller hvordan gjør jeg det.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Du må ringe de, øv litt på Svensk først.
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fleff Vis innlegg
Du må ringe de, øv litt på Svensk først.
Vis hele sitatet...
De har jo norsk kundesenter....
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
De har jo norsk kundesenter....
Vis hele sitatet...
Sikkert bare svensker som jobber der
Sist endret av PyroMartin; 4. desember 2012 kl. 17:48.
Sitat av PyroMartin Vis innlegg
Sikkert bare svensker som jobber der
Vis hele sitatet...
Jeg har fått prate med en nordmann hver gang jeg har kontaktet dem, så det skulle ikke være noe problem.

Ellers kan jeg bare nevne at de har veldig god kundeservice, så det ordner seg nok fort når du først ringer inn.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Ring dem, og hør hvordan du må gå frem for å få ordnet dette. Det kan hende at du kan få løst det med å henvise til utskrift av betaling for live f.eks.
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Stickyshift Vis innlegg
Ring dem, og hør hvordan du må gå frem for å få ordnet dette. Det kan hende at du kan få løst det med å henvise til utskrift av betaling for live f.eks.
Vis hele sitatet...
Jeg har alt hva jeg betaler med ogsånt, men ikke passordet til Emailen min, så kan ikke evt bytte passord til kontoen, grunnen til at jeg må bytte er jo at når 720 kommer ut kan jeg jo ikke logge in da, fordi jeg har jo ikke passordet. Og har prøvd flere ganger og få de til og bytte Passord for meg, men det har ikke gått :/