Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1518
Hei, jeg har da fått den store oppgaven i familien til å finne et dinosaur spill til min lillebror. Han er en stor dinosaur fanatiker og alt som har med dinosaurer å gjøre elsker han. Han kan se på et engelskpratende program om dinosaurer så lenge han får sett de.

Jeg har da to spørsmål til dere kjære freakere.
1. Kan man kjøpe nintendo ds spill fra for eksempel USA og andre land å bruke det på de man har i Norge? Husker dette ikke gikk på tidligere playstationer værtfall. Han har da den "nye" nintendo DS 3d-

2. Jeg prøver da som den snille storebroren jeg er å finne et spill til han, men det er ikke mye som finns. Har funnet http://www.amazon.com/Combat-Giants-.../dp/B004L4EWM8. Men dette selges da ikke på de nærmeste El-kjøpene i Trondheim, der vi kommer tilbake til spørsmål 1.
Spørsmålet mitt er da om dere eventuelt vet av noen andre spill som han kunne ha likt? Dinosaur spill.

Han er da en gutt på 5 år
Takker for alle svar
Kan ikke si at jeg kommer på noen dinosaurspill i farten -Jurassic Park...? Er vel lite egnet for barn i såfall hehe.
Men uansett, så er jeg temmelig sikker på at spill kjøpt i USA/Asia ikke virker på europeisk DS/3DS
Sitat av whaeck Vis innlegg
Jeg har da to spørsmål til dere kjære freakere.
1. Kan man kjøpe nintendo ds spill fra for eksempel USA og andre land å bruke det på de man har i Norge? Husker dette ikke gikk på tidligere playstationer værtfall. Han har da den "nye" nintendo DS 3d-
Vis hele sitatet...
Jepp, Nintendo DS er regionsfri, og du kan dermed spille alle spill på dem uavhengig av region.
Den gamle DS og den litt nyere DS Lite kunne spille spill fra hele verden, dette gjelder dog ikke DSi, ei heller 3DS, bare sånn for å få oppklart det.
Sist endret av Tryllestav; 30. november 2012 kl. 21:17.
okei, så da er spørsmålet på va jeg skal kjøpe. I å med at jeg kan ikke finne dette spillet i Norge. Takker for svar
Combat of Giants: Dinosaurs 3D er utgitt i Norge og ser ut til å være det eneste dinosaurspillet som finnes til 3DS. Jeg tror lillebror vil elske det.

http://cdon.no/spill/combat_of_giant...4?mobile=false
7 år og oppover, hehe