Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 3224
Aldri hørt begrepet Urban Exploring før men ble interessert når jeg leste om mentalsykehuset på Dikemark/Lier... et stort nedlagt bygg med en litt creepy historie, som også er risky å besøke på grunn av snut.

Hakke fått dratt dit ennå, men lurer på om folk kan tipse om lignende steder? Da tenker jeg Oslo, i nærheten av Oslo, eller Buskerud. Store, nedlagte bygninger, creepy steder som du får litt kick av å være på, osv. Ikke nødvendigvis bare nedlagte bygninger, bare tips meg hvis du vet om andre kule steder å besøke i nærheten
Sitat av Kiwiflip Vis innlegg
Aldri hørt begrepet Urban Exploring før men ble interessert når jeg leste om mentalsykehuset på Dikemark/Lier... et stort nedlagt bygg med en litt creepy historie, som også er risky å besøke på grunn av snut.

Hakke fått dratt dit ennå, men lurer på om folk kan tipse om lignende steder? Da tenker jeg Oslo, i nærheten av Oslo, eller Buskerud. Store, nedlagte bygninger, creepy steder som du får litt kick av å være på, osv. Ikke nødvendigvis bare nedlagte bygninger, bare tips meg hvis du vet om andre kule steder å besøke i nærheten
Vis hele sitatet...
Er som sagt Lier og Dikemark i Asker som jeg forøvrig prøver å få med meg folk fra nFF på.
Så har du Nes kirkeruiner med en gammel og mystisk historie. De ruinene er vel mest interresant å besøke for folk som tror litt mer på det paranormale plan

Ellers så har du "Urskog/Aurskog-fort" i Aurskog-Høland.

Det gamle vannsystemet til selve Oslo by også. Mulighetene er mange. Er bare å Google litt