Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1150
Heisann!

Har netopp kjøpt meg Wii og er storfornøyd, og har planer om å få innstallert en modchip snart. Men tenker at det kan være lurt å vente litt om det skal være noen feil med konsollen som jeg ikke merker med det første?
Hvor utbredt er slike fabrikasjonsfeil og hvor lenge burde jeg vente med å få innstallert chip?

Ganske kjedelig å ikke få til å levert inn wii'en om det skal være en fabrikasjonsfeil bare pga. en modchip...

På forhånd; Takk for hjelpen
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du kan jo alltids kjøpe på modnet.no

Du betaler litt meir, men får med garanti, ferdig modda. Kanskje det er betre for deg, om du er usikker? http://tinyurl.com/22zrby
Joda, hjelper vell lite om han allerede har kjøpt en.
Tviler på at han orker å kjøpe en til.

Ontopic, har ikke hørt om så veldig mange som har fabrikasjonsfeil med Wii, men det jo en sjangs man tar, selvfølgelig
Garantien går nok i dass, hvis man modder den ja
restyle: om du får moddet wii`n din på modnet så gir de deg en garanti uavgenning av den nintendo selv har. Det vil si, de modder den (da går den vanlige nintendo garatien ut) og de gir deg 1 års garati fra deg sin side, funker den ikke fikser de den. Easy as that
Ah, okey
Browsa ikke igjennom siden så mye, bare så på den som ble solgt der til 3790.-

Men da kan jo det være et godt alternativ som vidarlo sier, dersom du er usikker
Trådstarter
39 4
Takk for svar

Det var slettes ikke dumt med den garantien! Venter på svar fra loddebolt.com i Trondheim om det opererer med det samme, da trenger jeg ikke å sende den inn med posten.

Noen som vet billigste/beste måte å sende på?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Eneste "alvorlige feilen" jeg har hørt om er overoppheting i standbymodus... viftene går av, men prosessorer og andre varmeskapende komponenter er fortsatt i full sving.. Bare å slå av WiiConnect24.
Har ikke opplevd noen problemer med min chippa konsoll som jeg kjøpte i Juli, da var den ferdig chippa. Ikke fra modnet.
Trådstarter
39 4
Da har jeg kommet fram til at jeg chipper hos www.loddebolt.com
De har garanti for både chip og innstallasjon, samt at de "tar over" garantien fra butikken jeg bryter når jeg setter inn chippen i et år.
Dette skal vell være sikkert, så takk for all hjelp
Kommer sikkert med flere innlegg etterhvert!