Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2189
Hei.. Jeg har laget en liten triprapport om min opplevelse med datura.
Jeg laget den primert til erowid så den er på engelsk. Er ikke rare rapporten men bedre enn ingenting!

Ive always been intriqued by datura. In the history behind it but also by its effects.
I believe ive got enough knowledge about the plant now, and i feel ready for this trip.
Ive got my girlfriend with me (we can call her M) and a good friend of mine (we can call him E)
M is also very eager too try datura but ive asked her too wait until ive tried it and kinda checked it out and she agreed.
We will be staying at E's house for the experience. His house is perfect if you need too be left alone.
OK. Let's get too it then!

It's about 18:00 pm and were all in E's kitchen having some cigarettes and prepearing the brew.
Recipe: 15 seeds in half an inch of water boiled until there is only a small amount of water left, then add some water again
and let it boil. I did this 3 times.

I had already decided that i would drink the tea at about 20:00 pm so we had a little time on our hands and M suggested
that we should smoke some bud and watch fear and loathing in las vegas. I love that movie whenever im stoned but when
im sober it pisses me of that im not on any drugs. It put me in a very good mood, allthough it was probably the weed
(best bud ive ever smoked).

THE EXPERIENCE!

Im still stoned and still in a good mindset. M brings me the brew and im pumped and excited. This is it. Finally
im going too visit daturas world. I chug the brew and chased it down with some coca-cola. Im the kind of guy that can
eat/drink just about anything but this really put me off! It reminded me of alcohol. Not because of the taste but
because it made me wish it came in pill form instead of liquid.

Starting too feel something but im not sure if its the tea or just my mind playing tricks on me.

I feel something for sure now. My heart is beating really hard and i can hear it much better then
i normally would. It feels good in a weird way. I know its taking effect now and all i need too do is wait.
E is on his laptop reading about datura. He's getting nervous and i could see him getting more and more scared as he read
about it.

This is where my memory gets fuzzy. Thankfully M and E was with me at all times and told me what i could not remember.
I got an intense feeling that the room was pulling me towards every corner. As one corner warped in lack of a better word
i would follow it. It reminded me of salvia divinorum.

Next thing i know i woke up on E's couch. Theres no one there but me so i figured they where in the kitchen having a
cigarette. I didnt want too sit there by myself så i grabbed my cigarettes and went into the kitchen. It's really hard
too walk in a straight line but it could be way worse. E tells me that i should get back on the couch and that i was
allowed too smoke in the livingroom just this once. As i went back into the living room i could hear M talking too E
"He looks really fuckedup.. Im afraid for his life.. He's going too die"
I turned around and headed for the kitchen again so i could talk too M and tell her that i was fine and too relax but there
was no one there. I got so pissed of because they had left me that i suckerpunched the wall. M came and asked me what was
wrong. I had been very rude towards her at that point and asked her why the fuck they would just leave me like that.
Later on she told me that she and E where in the computer room burning a CD with some music i could meditate on.
(She told me later that they hadnt even been in the kitchen since the time i was there with them)

I was on the toilet again. I can not recollect this but M told me that i was looking in the mirror laughing hard!
she had asked me what i was doing and what i was laughing about and i told her that i was making a tattoo on my forehead
with a toothpaste tube because thats how the aztecs did it.

Next thing i remember i was in the backyard looking for my dad. He doesnt even live in the same country as me
but i just knew he was there behind a big three. I had said something like "the three is evil, youve got too move!"
Then it disappeard and i could see my dad. I asked him why he was hanging out with that three but he wouldnt answer.
Now he started too disappear aswell. Before he completely faded away he put his right hand up towards the skies and he's
left was thumbs up as too say that theres something up there and it's good.

E told me i went into the kitchen and was there for about 2 minutes. i came back with an empty cup and some nuts.
I was mumbling something about why the chickenshit nuts wouldnt stay in the cup. He laughed at me and i looked at him like
he was the dumbest guy on the planet and asked him why he didnt care for the nuts "theyve got too get home.. the door
is almost closed"

Nothing really major happened after that. I was mumbling and almost sleeping for quite some time and finally i found my way too the bed.
All in all i think this was a great experience. Not bad compared too all the reports ive been reading.
Ive heard about the buzz you get from smoking the plant and that it mimics marijuana too a certain degree. I think thats gotta be the next step!
Det er sånn der man burde filme!
Du undervurderer datura enormt må jeg si. Vær glad du fortsatt lever den dagen idag.
Hvor mange frø kokte du suppa av egentlig? Og hadde du tatt noen forhåndsregler i det hele tatt? Virka veldig uforsvalig må jeg si.
Sist endret av Saint123; 27. oktober 2011 kl. 01:07.
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Du undervurderer datura enormt må jeg si. Vær glad du fortsatt lever den dagen idag.
Hvor mange frø kokte du suppa av egentlig? Og hadde du tatt noen forhåndsregler i det hele tatt? Virka veldig uforsvalig, herregud.
Vis hele sitatet...
Sitat av forest
Recipe: 15 seeds in half an inch of water boiled until there is only a small amount of water left, then add some water again
and let it boil. I did this 3 times.
Vis hele sitatet...
tifaenstegn
OKEY, GREIT NOK DIKKEDIKK

Men aner du hvor mye det er av scopalomin + antropin i hver enkelt frø? Noen ganger er det sånn at frøene innholder la oss si 90% og andre ganger 2%, dette gjør det ekstremt vanskelig og dosere ettersom du plutselig kan få i deg en "dødelig" dose med noe du trodde var alt for lite til å kunne skade. Nå er jeg selvfølgelig brukeren kom uskadet fra det, men hvilke forhåndsregler ble tatt her? Fikk du noen skader av dette, for det virker som du glorifiserer bruken av datura og at det ikke er så "Farlig". (Da snakker jeg til ts).

Ive heard about the buzz you get from smoking the plant and that it mimics marijuana too a certain degree. I think thats gotta be the next step!
Vis hele sitatet...
Jeg håper virkelig du tenker veldig godt over dette.

I love that movie whenever im stoned but when
im sober it pisses me of that im not on any drugs
Vis hele sitatet...
Virker som du trenger å tenke litt over hvorfor du faktisk putter i deg substanser, ser stort misbruker potensiale. Måtte bare få sagt det.
Sitat av Saint123 Vis innlegg
OKEY, GREIT NOK DIKKEDIKK

Men aner du hvor mye det er av scopalomin + antropin i hver enkelt frø? Noen ganger er det sånn at frøene innholder la oss si 90% og andre ganger 2%, dette gjør det ekstremt vanskelig og dosere ettersom du plutselig kan få i deg en "dødelig" dose med noe du trodde var alt for lite til å kunne skade.
Vis hele sitatet...
Var det ment til meg?
I så fall, jeg har lite peiling på Datura så jeg har ingen anelse om hvordan man doserer.
Datura er skumle greier. Skjønner ikke at noen tør å dytte i seg det der etter alle mareritt-tripprapportene som finnes om det
Fyfaen, du er heldig som har det bra i dag. Enten så leste du ikke nok om det, eller så ga du faen og tok sjangsen.
Jeg vet ikke helt hva som er verst jeg. Flaks har du hatt mann!
Interessant. Var det Inoxia, metel eller stramonium frø du brukte? Det er noe meget rart med den planten. Da jeg grodde den var det nok å bare sitte å se på den for å få en litt rar følelse i kroppen. Har aldri begitt meg ut på en trip, men har brukt 3-4 frø sammen med andre psychadeliske stoffer for å dempe kvalme(dette er ansett som "trygg" dose)

Det har også dukket opp rapporter på nettet i senere tid om små doser datura(maks 10 frø) sammen med Viburnu Opulus. Dette skal visstnok gi litt av daturas visuelle effekter, uten delerium.Kilde.

Men jeg oppfordrer IKKE til bruk av mer en 5 frø av denne planten. Dette er en farlig plante, med en ubehagelig rus. Les deg godt opp på den før du eventuellt bruker den for å forsterke andre psychadeliske stoffer eller for å dempe kvalme under rusen.