Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1700
Har da bestemt meg for å skrive en triprapport siden jeg ikke har vært så aktiv med posting her på freak siden jeg for det meste bare leser innlegg.
Litt info om meg. Mitt møte med psykedelika og andre substanser startet for cirka ett år siden(med unntak av cannabis som jeg har hatt ett forhold til over noen år nå). jeg føler jeg har utviklet ett spirituelt og sunt forhold til rusmidler og hittil har jeg vært borti dpt, psilocybin mushrooms, salvia, mdma, changa(dmt), LSA frø, cola og som nevnt over; cannabis. Noen særdeles hyppigere enn andre.

Denne turen befant seg på forrige lørdag etter jeg hadde fått skaffa Keepers creeper. Etter litt nettsøking fant jeg ut at dette var bare ett fancy navn for å selge bedre og at det antageligvis er en P.cubensis understrain. Kan ikke si meg for sikker på alt dette men tror det er slik. Uansett så var dette en veldig potent sopp, prøvde en batch av den helgen før og men denne kicka bedre. Spiste ca 3.4 g i forhold til sist hvor jeg spiste 4g.

Det hele starter med at jeg sitter i leiligheten min med 4 kompiser og 2 venninner. Venninnene var bare innom en tur for å hente noe og tre av kompisene skulle ikke spise soppen den dagen. Derfor er det bare en relevant person i historien som jeg fremover kaller J. Når klokka var rundt 11 spiste vi soppen og alle var der fremdeles(så lite på klokka så tiden i historien er ikke helt presis). Mens vi venter på at soppen skal kicke inn røyker vi etpar spliffs med folka og kaster dem ut når turen smålig startet etter cirka 45 min.
Musikk er veldig viktig for at trippen skal bli fullkommen og for å nyte den mest mulig. På lager hadde vi en spilleliste med masse av Shpongle, Future Sound of London, Burial, Digital Mystikz, Yeasayer, det psykedeliske Beatles, Pink Floyd og mye annet innenfor psykedelisk rock, noe oldschool dubstep, goa/psykedelisk trance osv.

Det første jeg la merke til ved denne trippen er noe jeg hadde sett på changa en uke i forveien. Rett før vi kasta ut alle som ikke skulle være med på trippen begynte jeg å se flere ansikter på alle i rommet. Var eksakt samme som jeg så sist og siden jeg aldri har sett dette på sopp før tenkte jeg at det kunne være noe som har satt seg siden forrige tur. Etter de andre hadde dratt begynte vi å komme i riktig modus. Det er viktig at alle er på samme bølgelengde for å ha det best mulig, men venninnene skjønte ikke helt det og ble litt fornærmet tror jeg. Det er ikke slik at jeg ikke liker å trippe rundt andre men da må stemningen være riktig og stedet må være passende for det.
Tiden går og visualsene blir sterkere og sterkere. Musikken er helt fantastisk og samtalen går i hvor bra vi har det, hvor god soppen er, hvor spirituell verden egentlig er og hvor mye folk som ikke har eksperimentert med psykedelika går glipp av. Jeg har kobla opp pcen til storskjermen og har ett slideshow med masse psykedelisk kunst som skifter hvert minutt. Hvert bilde blir utrolige levende og jeg ser ansikter, mønstre, sterke/svakere farger og pulseringer får å nevne noe.

Etter som tiden gikk og vi var cirka 3 timer inn i trippen har vi i alle fall nådd peaken. J får syke smil og ansiktsutrykk siden han har det for bra mens han ligger å vrir seg i glede. Vi digger til den syke musikken og tar en titt på ett bilde i ny og ne. I leiligheten min har jeg også led lys som skifter farger i ett behagelig tempo. Disse kan kjøpes på ikea for 350 kr eller noe, anbefales! Taket får ett nytt mønster hver gang lyset endrer farge og plutselig sitter j og jeg og stirrer intenst opp i taket i ett ubevist tidsrom. Etter dette bestemmer vi oss for at sofaen min er broa og bongen er vårt periskop får å se ut i det psykedeliske universet. Brua i ett slags romskip. Vi spiser en romfrukt(ananas) og snakker masse kødd om denne brua og reisen igjennom tid og rom. Vi kommer med masse syke ideer med hvordan jeg kan innrede leiligheten og vi kom fram til at det blir litt stress og installere ubåtdører men at jeg heller bare snur dørhåndtakene feil vei så det er som å åpne en ubåt eller lignende… Spaca prat. Vi hadde også en plan om å ta en tur innom haus for å høre på litt live psykdelisk jazz men kom oss aldri ut. Tror det hadde vært utrolig kult.
Jeg hadde også noen syke tankesekvenser med lukka øyne hvor jeg nesten kunne styre meg igjennom ett slags univers med farger og spaca figurer. Veldig spirituell følelse og tankegang om hva verden virkelig handlet om og hva som var riktig å gjøre med livet mitt. Jeg har ikke kommet til noen slags konklusjon innenfor disse temaene men jeg syns verdenssynet mitt har blitt bedre og at jeg går en riktig vei i livet. Veldig vanskelig å forklare alle tankene jeg hadde og hva jeg mener.

Sånn cirka 4 til 5 timer uti trippen bestemte vi oss får og hippieflippe.(Ta mdma på slutten av soppturen for de som ikke vet hva dette er). Aldri prøvd dette før men tror ikke jeg hadde nok til å få det beste ut av begge, pluss at jeg syns mdma har blitt litt kjedelig ettersom jeg ikke får den samme funken som i starten. Vi bestemte meg for å prøve å ta det på en ny måte, helle pulveret i ett shot med veske og gurgle det rundt i munnen for å så svelge det. Tok det sammen med appelsinjuice og smakte ikke emmaen i det hele tatt. Munnen ble først helt nummen og hadde lite følelse i kjeven. (Kanskje dette er løsningen for folk som sliter veldig med kjevene? Kunne ikke tenkt meg at noen kan klapre tenner når hele munnen er bedøvet? Noen som kan konfirmere dette?). Uansett så spilte ikke mdmaen noe rolle for hvor turen gikk. Merka den så vidt og kunne godt spart den til en annen gang. Var nok for lite(50-70mg).

Etter dette satt vi bare og tok livet med ro mens vi røyka på noe knallgod hasj. Sov som en stein og våknet opp utvilt med en god følelse i kroppen. Neste helg har jeg endelig fått tak i syre som jeg har gledet meg til siden jeg begynte å lese om det for etpar år siden.

Beklager for litt rotete post!

Coolbreeze.
Sist endret av Coolbreeze; 24. oktober 2011 kl. 17:54.
Takk for rapporten, koste meg jeg - kp til deg
Bra skrevet. Jeg fikk lyst til å prøve det. God syretur
Sitat av wihicked Vis innlegg
Bra skrevet. Jeg fikk lyst til å prøve det. God syretur
Vis hele sitatet...
Anbefales! Igår spiste jeg 10 g (ikke alt samtidig) men fikk den sjukeste turen jeg har hatt hittil. Følte jeg kunne nesten forlate min kropp av kjøtt og blod å bli til en høyere form for energi eller lignende. I deler av turen trodde jeg at jeg befant meg i Goa, India og jeg kom til ett punkt hvor det ikke spilte noe rolle om øynene var åpne eller lukka. Må nevnes at man burde være veldig sikker på at psyken takler en slik trip før man tenker på å prøve noe sånt.

Syretrippen kommer imorgen og blir nok bra. Takk!
Sist endret av Coolbreeze; 27. oktober 2011 kl. 22:28.