Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 691
Ok, så jeg hadde bestilt en pakke Idesire Extreme og en pakke Idesire Explosion fra nett. I tillegg fikk jeg med en liten pakke idesire elegance gratis.
Av det jeg hadde lest på forhånd så skulle extreme og explosion funke bra, men elegance være rimelig tam. Jeg har ikke mye erfaring med legal highs før, det jeg har prøvd har hatt null effekt. Så siden elegance skulle være ganske mild tenkte jeg at jeg skulle teste den først.

Ca klokken 00.00 tok jeg en liten klype av det mellom fingrene og la det i den hjemmesnekra flaskebongen. Fyrte opp og tok et drag, venta noen sekund, og så innhalerte resten av røyken i flaska som jeg ikke fikk med meg i første drag. Satte så bongen fra meg.

Tok ikke lang tid før jeg begynte å føle meg fjern og det begynte å prikke i hele kroppen. Pulsen gikk opp og jeg begynte å høre et slags varierende høyfrekvent pip/støy i hode. Det ble vanskelig å fokusere på ting, dybdesynet og fokus fløt inn i hverandre, synet levde litt sitt eget liv, dog ingen direkte hallusinasjoner ala rosae elefanter. Jeg var fjern, svimmel og litt kvalm, litt ala som for mye alkohol, men mer fjern og i tillegg denne støyen i hodet. Jeg tenkte at dette ikke var noe behagelig og jeg angret på at jeg hadde gjort det. Jeg opplevde et hint av metallsmak på tungen samtidig som jeg ble tørst.
Korttidshukommelsen begynte å svikte, jeg ble flere ganger usikker på hvor jeg var og hva som hadde skjedd. Men jeg klarte å oppdatere meg selv hver gang.
Til tider virket det litt som jeg glemte å puste, uten av jeg tror jeg var i noen fare. Pulsen var fremdeles relativt høy. Hvis jeg beveget på hodet ble det midlertidig lettere for synet å fokusere, samtidig som det ble midlertidig lettere å tenke straight.

Etter det jeg tror er ca 15-20min (men usikker) slo jeg av lyset og la meg i sengen. Pulsen gikk litt ned og støyen i hodet avtok litt. Sakte men sikkert gled den ubehagelige følelsen tilbake. Jeg var behagelig fjern men noen markant følelse av velvære, eufori eller lattermildhet uteble. Etterhvert sovnet jeg.

Voknet opp i 8-tiden i morrest og var i relativt god form. Men siden da har det virket det som om et lite snev av rusen sitter igjen, altså litt småfjern. Hverken behagelig eller ubehagelig. Går også med en aldri så liten tendens til hodepine.

Jeg kommer antageligvis til å etterhvert prøve denne på nytt, samt extreme og explosion. Men med en markant mindre dose. Nærmest med så lite som det lar seg gjøre. Men jeg tror uansett ikke det blir noen vinner ettersom denne cannabioden eller hva denne mixen nå inneholder, ser ut til å gi rus uten noen spesiell velværefølelse, og det er jo det jeg er ute etter.

Alt i alt er jeg skuffet, men jeg hadde jo heller ikke de helt store forhåpninger.