Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 3206
har noen piller som jeg lurer på om går an å ruse seg på ?
dette står d på pillene:
en stor rød pille - W 150
liten hvit å brun pille - onr 10
liten rosa\hvit pille - 20 oc
Dem rosa pillene der minner meg om concerta som det går fint å ruse seg på. Men kan ikke huske at det sto "alza" på concerta.
Google-søk på "alza 54" gav "Concerta" som svar. 54 mg.

Søk på "ONR 10" gav "Oxycodone" som svar. Det skal visst være et kodeinderivat.

OxyContin is becoming an increasingly more publicized and known drug to the general public. The discovery of its recreational benefits has led to an illicit underground market. Due to acts such as pharmacy diversion and "doctor shopping" the drug is widely available to those without a prescription. The increased misuse of the drug has led to a higher number of emergency department mentions and deaths associated with oxycodone[5]. Despite the increased efforts by the FDA, DEA, and state/local authorities, along with this negative publicity of the drug is not stopping its illicit use, but instead seems to be fueling the underground market. The Oxycontin tablets that are most commonly diverted and abused, are the 40mg tablets, which sell on the blackmarket for approximately $20-40 per tablet. Abusers either: insufflate (snort), inject or chew the tablets - as these methods of consumption destroy the built-in time release and give the user all of the drug at once, resulting in a euphoric and blissful rush; however, this can be dangerous, as far more oxycodone is released than medically safe.
Vis hele sitatet...
Sist endret av xtapolapocetl; 20. mars 2007 kl. 21:04. Grunn: la til sitat
Godt med smør
Alza pillene der er ritalin/Concerta

Alza 54 vil si att det er 54 gram.


Eneste jeg vet


Edit : Ble tydeligvis skrevet i posten oppom meg å
neppe 54 gram.. ^^ 54mg trur jeg heller det er.. Er vell den største concerta pillen. å ja, den er mulig å ruse seg på.
54mg concerta de rosa der ja.
Trådstarter
30 0
mxyzptlk

hvordan bruker man ONR 10 skal man sniffe deT?
eller bare svelge den?
"liten rosa\hvit pille - 20 OC" Er også OxyContin, bare 20mg. : )
Trådstarter
30 0
tuusen hjertelig takk for alle svar
Godt med smør
Opsidaisy. 54 gram var vell i drøyeste laget :S

Sorry
Trådstarter
30 0
har fått tak i noen andre små hvite piller på størrelse med den rosa\hvite pillen som det står LG 25 på noen som hvet hva dette er noe det går an å ruse seg på ??
takker for alle svar

lurer også på om det er noen som har testen noen av di pillene som kan gi meg info om hvilken rus det kan gi
Sist endret av dumbass; 21. mars 2007 kl. 23:28.
De rosa/hvite kan være Chlorpromazine. Jeg har ikke tatt meg tid til å lese noe særlig om det, men her er ihvertfall noen linker.

http://www.pharmer.org/node/828

http://en.wikipedia.org/wiki/Chlorpromazine
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Den brune er kodein/morfin lignende preparat. Hadde en 10 slike en gang og de var gode.
Trådstarter
30 0
Sitat av Alphanio
Den brune er kodein/morfin lignende preparat. Hadde en 10 slike en gang og de var gode.
Vis hele sitatet...
den me brunt å hvit på???
Såvidt jeg vet er det slik at ungdommer med rusproblemer og ADHD får concerta istedenfor ritalin pga dem ikke skal kunne missbruke medisinen til rus. Altså concerta = ingen rus. Ritalin derimot inneholder små mengder amfetamin.

Tips: Ligg unna pillerus!
Sitat av xquz
Såvidt jeg vet er det slik at ungdommer med rusproblemer og ADHD får concerta istedenfor ritalin pga dem ikke skal kunne missbruke medisinen til rus. Altså concerta = ingen rus. Ritalin derimot inneholder små mengder amfetamin.

Tips: Ligg unna pillerus!
Vis hele sitatet...
Feil!! Concerta går det ikke ann å missbruke ved å snorte det men man blir jo sfølgelig ruset .. med concerta trenger man bare ta 1 isteden for 3 om dagen som man må med ritalin.. og ritalin inneholdet ikke amfetamin men noe man kan sammeligne med afmetamin
Sitat av xquz
Såvidt jeg vet er det slik at ungdommer med rusproblemer og ADHD får concerta istedenfor ritalin pga dem ikke skal kunne missbruke medisinen til rus. Altså concerta = ingen rus. Ritalin derimot inneholder små mengder amfetamin.

Tips: Ligg unna pillerus!
Vis hele sitatet...
Det der er bullshit. Jeg har selv ruset meg på concerta flere ganger. Knekker pilla i to, ca på midten, tar ut det hvite pulveret og kaster det svarte/brune pulveret. Så sniffer du det hvite. Og Ritalin inneholder ikke amfetamin, verken Ritalin eller Concerta inneholder amfetamin, men et lignende stoff, husker ikke hva det heter akkurat nå.

Edit: Metylfenidat heter stoffet som er lignende amfetamin.

Sitat av jayforall10
Feil!! Concerta går det ikke ann å missbruke ved å snorte det men man blir jo sfølgelig ruset .. med concerta trenger man bare ta 1 isteden for 3 om dagen som man må med ritalin.. og ritalin inneholdet ikke amfetamin men noe man kan sammeligne med afmetamin
Vis hele sitatet...
Hvor mange du skal ta kommer jo annpå fra person til person, hvor sterk ADHD de har osv. Det som jeg har hørt med Concerta er at de går over 24 timer (ved svelging). Så hvis man har sterk ADHD så er det bedre å ta noen Concerta tidlig på dagen, enn å spise Ritalin noen ganger om dagen. Ritalin virker etter en halvtime eller noe sånt. Innbiller meg at det brune stoffet inne i kapselen på Concerta gjør at den virker over 24 timer.
Sist endret av Marjoh; 22. mars 2007 kl. 15:46.
Trådstarter
30 0
hvoradn bør jeg inta OxyContin for å få beste høyeste rus noen med erfaringer??
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av dumbass
den me brunt å hvit på???
Vis hele sitatet...
Ja, det stemmer. Siden det var du som startet tråden så må jeg nesten svare.
Mener att man føler seg litt glad, snakkesalig å kansje klør av de. Man klør jo av de fleste slike preparater da så, ivertfall om man "er følsom" for slikt.
Sitat av dumbass
hvoradn bør jeg inta OxyContin for å få beste høyeste rus noen med erfaringer??
Vis hele sitatet...
Har ingen erfaringer med stoffet, men hvis du hadde lest posten til mxyzptlk, så står det der.
Den beste effekten er nok å skyte dem (sprøyte) hvis du ikke vil det så kan du sniffe dem. Svelge dem gir minst effektiv vil jeg tro.

insufflate (snort), inject or chew the tablets - as these methods of consumption destroy the built-in time release and give the user all of the drug at once, resulting in a euphoric and blissful rush; however, this can be dangerous, as far more oxycodone is released than medically safe.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Marjoh; 22. mars 2007 kl. 15:57.
Trådstarter
30 0
ja jeg er ike så hypp på sprøter så jeg går for sniffing tror jeg
Sitat av mxyzptlk
Google-søk på "alza 54" gav "Concerta" som svar. 54 mg.

Søk på "ONR 10" gav "Oxycodone" som svar. Det skal visst være et kodeinderivat.
Vis hele sitatet...
Oxycontin= Hellbilly Heroin.

Det den er kjennt som i USA: Mange dør av den.

B
Oxycodone (Oxycotton, Oxycottin) er en veldig sterk smertestillende pille som mange missbruker i USA.
Det kalles også Hillbilly Heroin, men er ikke like sterk rus som heroin.
hmm..concerta er mye sterkere enn ritalin!

Det vet jeg selv,siden jeg har gått på begge!;P
Sist endret av Dodecha; 29. mars 2007 kl. 14:38.
Sitat av xquz
Såvidt jeg vet er det slik at ungdommer med rusproblemer og ADHD får concerta istedenfor ritalin pga dem ikke skal kunne missbruke medisinen til rus. Altså concerta = ingen rus. Ritalin derimot inneholder små mengder amfetamin.

Tips: Ligg unna pillerus!
Vis hele sitatet...
å joda funker fint å ruse seg på concerta.. ritalin og concerta er ikke amfetamin men Methylphenidate, det lignr på amfetamin.. kækk opp noen conerta og få ned pulveret så blir du speeda