Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4476
Jeg har brukt norbits de siste 15 årene. Seeder alltid 10-15 filer. Skulle logge inn idag men kontoen min er borte. Prøvde og få nytt passord men konto er slettet. Jeg har ikke fått noen grunn. Dette må være en feil. Er det noen som vet hvordan jeg kan komme i kontakt med en admin?
Jeg sitter her med fiberen min og ønsker meg en norbits-konto. Merkelig hva som skjedde hos deg. Går det ikke an å få tak i noen med rettigheter som kan sjekke hva som har skjedd?
Sist endret av Benway; 8. januar 2022 kl. 12:45.
Du har nok blitt frastjålet kontoen din. Dette står på norbits nå;

"Vi opplever stadig at brukere mister kontoene sine fordi login info kommer på avveie og blir testet her på Norbits. Brukere får e-mail byttet og mister tilgang til kontoene. Dette skjer ukentlig.

Vi har også fått informasjon om at enkelte andre trackere kan ha tilgang til brukernes passord i klartekst.

Vi derfor oppfordre ALLE brukere til å endre passord på NorBits og passe på at en ikke bruker samme passord på NorBits som på andre trackere.

Husk på å bruke et vanskelig passord. Husker du ikke ditt passord kan du bestille nytt passord. Pass på at du alltid har gyldig e-mail på din konto."
▼ ... over et år senere ... ▼
Hei

Samme skjedde med meg nylig. Noen her som kan hjelpe meg med å komme i kontakt med norbits?
send mail til
Nå er faktisk norbits nede btw, error 500
ikke diskuter NB på andre fora er en av reglene på NB.

Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg
Nå er faktisk norbits nede btw, error 500
Vis hele sitatet...
Funker nå
Sist endret av mr.roundtree; 20. november 2023 kl. 22:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
ikke diskuter NB på andre fora er en av reglene på NB.
Vis hele sitatet...
Og av en eller annen grunn finnes det fortsatt folk som tror at de reglene gjelder her, for så å rapportere norbits-tråder som er her.
Ja, det er sikkert optimalt å skape et inntrykk om at folk ikke bør rapportere tråder. Det hjelper.
Sitat av Elijah Price Vis innlegg
Ja, det er sikkert optimalt å skape et inntrykk om at folk ikke bør rapportere tråder. Det hjelper.
Vis hele sitatet...
Om det er sånn du tolker det er jo det uheldig, men det er neppe korrekt.

Det som derimot er tilfelle er at andre nettsamfunns regler ikke gjelder her på bruket
Det er og tilfelle at det er mods og admins sin jobb å ta imot rapporter. Mye som er tilfelle uten at det trengs nevnes eller repeteres.

Det er tilfelle at mange som rapporterer sikkert ikke en gang får med seg slike oppfordringer etter de blir gjort og at nytteverdien ikke nødvendigvis er der. Det er vel og tilfelle at de fleste foraer har begrenset levetid, og en ond sirkel på færre rapporter bare fører til mer misnøye og kortere levetid.