Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1322
hei, jeg røyket idag og har en urin test på legesenter som bare ser etter cannabis/hasj. Den urin testen er da 15 desember, vil den være positiv? isåfall hva kan jeg gjøre for å få den negativ. Røyker ikke ofte kanskje 1 gang i uken.

Sitat av Freskern Vis innlegg
hei, jeg røyket idag og har en urin test på legesenter som bare ser etter cannabis/hasj. Den urin testen er da 15 desember, vil den være positiv? isåfall hva kan jeg gjøre for å få den negativ. Røyker ikke ofte kanskje 1 gang i uken.
Vis hele sitatet...
Er det noen som ser på meg tisse eller kan jeg ta med noen andre sitt urin?
Sist endret av Freskern; 9. desember 2021 kl. 01:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er mest sannsynlig en overvåka prøve ja. Om du har røyka idag bare og ikke mye før det går det kanskje bra men hadde ikke satsa på det. Ring å si du har corona symptomer.
De bruker mest sansynlig en «cutoff» verdi på 50 (jo lavere jo mer følsom er testen).

Kjøp deg 3 tester på apoteket, med samme cutoff verdi, 50 er standard.

Test morgenurin, 3 dager på rad, den 12-13 og 14 desember.
Er alle negative, dra å ta testen som avtalt den 15.
Drikk masse vann og spis fet mat den 14 og morgenen den 15.

Er det derimot positivt på noen av de 3 testene, så er du ikke klar for test den 15.

Lykke til.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går sikkert fint. Bestill deg noen hjemmetester på thc ifra f.eks test-deg.no

Jeg går på jevnlige urinprøver, og har røyket 2 dager før og vært negativ. Det jeg gjør er å drikke 2l vann og 1l Powerade, og tatt 3 vitamin b12. Jeg begynner 2-3timer før jeg skal ta prøven hos lege. Uriner gjerne 3 ganger før du drar og tar prøven. Ta kreatin tilskudd med anbefalt dosering hver dag i 2-3 dager før prøven.

Riboflavin i b12 gir deg farge på urin selv om du er heftig hydrert, kreatin gir deg høyere kreatinin-nivå som de ser på for å se hvor utvannet urinen din er.

6 dager til prøve hadde ikke jeg stresset så mye for. Under 3 er det verre hehe.

Lykke til
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I fengselet så tok jeg/og andre, en liten skumgummibit og duppet den ned i ganske svart kaffe og la den under forhuden. Etter å ha drukket 1 liter kl 0600 og vert på do. Samme kl 06,30 og kl 0700 betjenter kom alltid kl 0715 og ba om urinprøve vist de kom i det hele tatt. Da var det bare på pisse og så klem på forhuden helt på slutten for å sette farge på. Funka i en lang periode, helt til en tulling testet på metoden, og vi måtte begynne å brette forhuden bak for urinprøver.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Går sikkert fint. Bestill deg noen hjemmetester på thc ifra f.eks test-deg.no

Jeg går på jevnlige urinprøver, og har røyket 2 dager før og vært negativ. Det jeg gjør er å drikke 2l vann og 1l Powerade, og tatt 3 vitamin b12. Jeg begynner 2-3timer før jeg skal ta prøven hos lege. Uriner gjerne 3 ganger før du drar og tar prøven. Ta kreatin tilskudd med anbefalt dosering hver dag i 2-3 dager før prøven.

Riboflavin i b12 gir deg farge på urin selv om du er heftig hydrert, kreatin gir deg høyere kreatinin-nivå som de ser på for å se hvor utvannet urinen din er.

6 dager til prøve hadde ikke jeg stresset så mye for. Under 3 er det verre hehe.

Lykke til
Vis hele sitatet...
Akkurat det samme jeg gjorde energidrikk og kjøtt funker også.. Eneste som kan hjelpe