Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 6385
Har en Samsung Galaxy S21 Ultra. Problemet er at jeg ikke får til å sette opp en online.no e-post i Gmail appen. Har fulgt en veiledning fra Telenor siden. Men får bare at den ikke kan koble til server. Så er det noen som har noen tips?
Står man skal bruke imap.online.no, port 993 og ssl på innkommende. Og lengre kommer jeg ikke...
Sist endret av TidensTann; 1. mai 2021 kl. 02:45.
Bruker selv POP3 for å hente e-post fra eget domene inn til GMail og det har aldri falt meg inn å bruke IMAP (og POP3 løsningen har jeg brukt i GMail siden Gmail var i invite-only beta uten probleme).. Bruk POP3 for henting av online.no e-post til GMailen din og sett opp Telenor sin SMTP for sending av online.no e-post fra Gmail. Gjør dette fra en nettleser på en PC og det eneste du gjør på Samsungen er å logge inn på GMail som vanlig i GMail appen.
Skal prøve det. Takk for tips ��
19/2-21 sluttet smtp.online.no å virke annonymt, nå må man logge på, alså ha en konto der.
det er tynt med annonyme smtp-servere igjen det ute.
Sist endret av bitsandbytes; 1. mai 2021 kl. 10:47.