Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1088
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har kun prøvd et par ganger uten effekt.
Så vil gjerne høre hva dere syns om det, er det verdt og gi det et forsøk til?

Har slått det litt ifra meg da det virker som folk ofte har dårlige opplevelser på det. Men må jo være noen med gode også?
Har tenkt at det kanskje er bedre med sopp og lsd isteden for edibles?

Er det mer som en tripp? Hva bruker dere og gjøre på edibles?

Er det fare for at det varer til dagen etter? Eller er det bare med store doser?

Jeg blir som regel i fin form av og røyke 0,07-0,1 med hasj, men da røyker jeg det samme igjen etter 45 minutter ca.
Hva tror dere er fin dose med go effekt for meg?
Vet ikke om du har prøvd edibles fra samme kilde de par gangene, men min erfaring er at du alltid vil spise litt og etter ingen virkning etter kanskje 20-30 minutter insisterer man gjerne på å spise enda mer til tross for at effekten er på vei og du bare med ett par biter av en ordentlig brownie kommer til å bli dritstein. Vi snakker mokkfjern.

Har du laget dem selv? Er det en mulighet for at virkestoffet har blitt ødelagt på grunn av for høy varme?
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Den ene gangen var med skjei og olje den andre hadde en kompis laget brownies. Vet ikke hva som var problemet, sikkert decarbingen. Den gangen jeg prøvde selv tror jeg at jeg brukte 0,250.

Dritstein og møkkfjern på en god måte?
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg misliker edibles da jeg blir for fjern og det er vanskelig å dosere rett. Har decarba+kokosolje og fått det så potent at litt av blandinga på tuppen av en spiseskje sendte meg til sengs i et par timer og det sitter i mye lengre. Blir tung og sløv. Liker bedre når det kommer sigende og du styrer inntak selv.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Edibles tar ofte et par timer å kicke helt inn. Små doser.er ofte best.

Pleier å.løpe, trene, jobbe, kose, sykle, rydde, hære pp.musikl, spise sove ogye.mer.


Det samme som vanlig egentlig. Foretrekker edibles pga mer jevnt thc utslipp som varer lengre og.at lungene mine er litt hellige for tiden.
Er enig med PapaMarathon her. Å hive i seg en brødskive med litt cannasmør på også stikke å trene er noe av det beste som finnes. Jeg føler at jeg må ha noe å gjøre på edibles som på lik linje med psykedelika. Men er fort gjort å overdosere på edibles, plutselig så sitter du der og revurderer alle livsvalgene dine lmao
Anonym bruker
"Nummen Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det mer som en tripp? Hva bruker dere og gjøre på edibles?

Kinda, siden det varer i 4-12+ timer så det blir jo litt mer som en trip. Filmer, munche også pæse hardt ut.


Er det fare for at det varer til dagen etter? Eller er det bare med store doser?

Med lav toleranse og dumdristige doser kan det fort vare myye lenger enn ønsket. Det er som peaken på en feit J, bare i 6 ++timer, så du skal være litt pyse med dosering og heller prøve deg frem til hva som funker for deg. Om du tar det på kveldstid våkner du gjerne fjern som faen dagen derpå.

Jeg blir som regel i fin form av og røyke 0,07-0,1 med hasj, men da røyker jeg det samme igjen etter 45 minutter ca.
Hva tror dere er fin dose med go effekt for meg?

Umulig å svare helt konkret på ettersom hasj varierer så ekstremt mye i styrkegrad. Du må nesten bare prøve deg frem. Det jeg pleier å gjøre er å blande hasj i 1:10 ratio med kokosolje. 1/8del av en t-skje pleier å være passende for meg, så kan man heller ta litt mer om man føler for det.