Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1488
HBO Max går ikke an å koble til, står jeg ikke har nett, men har nett.


Laster inn på nytt og på nytt, ingen hell.



Årsaken jeg kom fram til på Google var jeg kanskje burde oppdatere, men var ingen oppdateringer jeg ikke hadde.


Noen som vet hvordan jeg fikser dette?
Kanskje HBO er nede? Prøv kundeservice hos de eventuelt?
Hbo Max funker ikke her heller, nettleser på pc, app på iPhone og iPad møtes av «du er frakoblet, kontroller tilkobling.»
Midlertidig knelet grunnet stor pågang etter slippet av siste batmanfilmen som kom i dag kanskje?

Edit: funker nu fra iPad men virker litt treg, får spilt av video.
Sist endret av bruisepristine; 18. april 2022 kl. 20:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av bruisepristine Vis innlegg
Hbo Max funker ikke her heller, nettleser på pc, app på iPhone og iPad møtes av «du er frakoblet, kontroller tilkobling.»
Midlertidig knelet grunnet stor pågang etter slippet av siste batmanfilmen som kom i dag kanskje?

Edit: funker nu fra iPad men virker litt treg, får spilt av video.
Vis hele sitatet...
Same, funker nå ja.
Kanskje alle vil se nye batman, at det er derfor hbo er nede..
Skjedde med meg for 2-3 timer siden da jeg startet med Batman, funket igjen etter 10 min.
Gikk for hbo maxpå det super tilbudet livet ut 44 kr i mnd

Men fremdeles er jeg umåtelig skuffet over, utvalg og funksjonalitet.

Jeg må begynne å se neste episode av en serie, for hvis jeg ikke gjør det hopper den tilbake til punkt a. Sø hvis man pløyet igjennom 3 episoder starter den 3 episoder bak

Og generell ustabilitet. Har Plex server og den skal jeg fortsette å bruke haha
Rip 8-4-23
Sitat av 420master Vis innlegg
Gikk for hbo maxpå det super tilbudet livet ut 44 kr i mnd

Men fremdeles er jeg umåtelig skuffet over, utvalg og funksjonalitet.

Jeg må begynne å se neste episode av en serie, for hvis jeg ikke gjør det hopper den tilbake til punkt a. Sø hvis man pløyet igjennom 3 episoder starter den 3 episoder bak

Og generell ustabilitet. Har Plex server og den skal jeg fortsette å bruke haha
Vis hele sitatet...
Seedbox med plex er tingen ,alt annen er uakseptabelt ,dårlig utvalg og skitdyrt.
Får selv den meldingen når jeg ikke har betalt for månedens abonnement.
Funker fint her - Bruker nettbrett.
Nrk nyheter (P2) bekrefter problemer med HBO max i kveld.
Sitat av Sæd Vis innlegg
Seedbox med plex er tingen ,alt annen er uakseptabelt ,dårlig utvalg og skitdyrt.
Vis hele sitatet...
Er i prosessen å sette opp skikkelig nas med nettverk fra Ubiquiti. Har satt opp Plex. Skal ha innholdet mitt selv.

Eneste jeg har er som sagt hbo max og det er ikke mye brukt. Da jeg ble ferdig med Billions så var resten bare drit. Synd fordi hbo har mye bra historie med serier