Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 989
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Er for tiden innlagt på rusenhet for å få bukt med Subutex-misbruket mitt. Har blitt tilbudt LAR, de sier jeg kan få en sprøyte en gang i uka eller 1 gang i måneden. Er litt skeptisk til dette, er redd for å miste friheten min. Men uansett, er det noen som har erfaring med Buprenorfin i sprøyte fra LAR? Merker man at man har "fått i seg noe", som for eksempel at man blir kvalm når man røyker? Vanlig bivirkning av Buprenorfin. Får man litt energi og lykkefølelse? Eller holder man seg bare frisk og det er alt?
Har brukt Buvidal nå i ett år. Er veldig fornøyd.

Er stabilt medisinert hele tiden, ingen bivirkninger unntatt litt kvalme hvis jeg spiser for mye. Bruker en medisin mot kvalme da det skjer så ingen problem.

Det beste er at man slipper å møte opp daglig eller ofte for å få utlevert medisin samt det at noen skal sjekke inni munnnen etterpå. urinprøver slipper man også.

Slik ting er nå møter jeg opp på LAR en gang i mnd for å få medisin annet en det er jeg helt fri. Kan reise vekk i 1 mnd uten å tenke på medisiner eller utlevering.

Er i full jobb med samboer og barn, livet går veldig bra mtp fortiden og tidligere utfordringer.

Hvis man velger noe annet enn Buvidal (tabletter eller saft) så tenker jeg man ikke er ferdig i miljøet eller det å ruse seg generelt. Hvorfor skal man ha tabeletter og alt styret rundt i stedet for ÉN injeksjon i måneden? For å selge det man har til overs, eller ruse seg..

Jeg har også sprøyteskrekk, Buvidal injeksjonen kan svi litt der og da og opptil en dag etterpå men herregud hvor fritt man står i forhold til og må hente ut tabeller daglig. En annen ting er at subutex kan være en fin biinntekt og en enkel vei tilbake i miljøet..

Merker jo at jeg bruker medisinen selv om jeg er stabilt
Medisinert. Blir jævlig stein feks om jeg røyker cannabis. Sover bedre, kanskje litt vell mye innimellom. Merker også endel eufori spesielt den dagen og dagen etterpå medisinering

Eneste som jeg bekymrer meg littt for er smerter, hva skjer om jeg havner i en ulykke og trenger smertestillende og det ikke virker? Uansett så er jeg idag rusfri og HOLDER meg rusfri takket være Buvidal.
Sist endret av FuNcEd; 15. april 2022 kl. 22:31.