Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1759
Anonym bruker
"Ekstravagant Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet ikke om dette er riktig kategori, men bare prøver.

Er det noen som har prøvd Floating før? Altså dette: https://bareflyt.no/floating

Og vet noen om det tilbys et eller annet sted nærme Moss/Fredrikstad/Sarpsborg? Det nærmeste stedet jeg finner er i Oslo, men det er litt for langt å reise.
Jeg har testa. Fant lissom ikke helt roen så var litt kjedelig. Har du noen kutt eller småsår på kroppen husk for guds skyld og bruk vaselinen de har til å smøre over
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har gjort det mange ganger og liker det veldig godt. Sinnet er nesten alltid mye lettere når jeg er ferdig med en float. Sånn at jeg har blitt overrasket over hvor bra jeg har følt meg. Jeg blir veldig avslappet og kommer ofte inn i en dyp meditasjons tilstand. Stor forskjell fra når jeg ligger i senga og mediterer.
Men så er det også forskjell på dagene, noen ganger har jeg ikke klart og roe ned og da kan jeg bli utålmodig.
Så ikke forvent for mye de første gangene kanskje. Har du erfaring med meditasjon vil nok det hjelpe deg i tanken.
Anbefales.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vet ikke om dette er riktig kategori, men bare prøver.

Er det noen som har prøvd Floating før? Altså dette: https://bareflyt.no/floating

Og vet noen om det tilbys et eller annet sted nærme Moss/Fredrikstad/Sarpsborg? Det nærmeste stedet jeg finner er i Oslo, men det er litt for langt å reise.
Vis hele sitatet...
Så skikkelig digg ut, visste ikke at slik fantes jeg, utenom i Dødehavet

Skal prøves om jeg skulle finne på å dra til Oslo eller Trondheim!
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gidder ikke pga prisen. Hadde kanskje giddi om det kosta 150 kr og de hadde det der jeg pleier å svømme og ta spamassasje i blandt.
Anonym bruker
"Ekstravagant Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har gjort det mange ganger og liker det veldig godt. Sinnet er nesten alltid mye lettere når jeg er ferdig med en float. Sånn at jeg har blitt overrasket over hvor bra jeg har følt meg. Jeg blir veldig avslappet og kommer ofte inn i en dyp meditasjons tilstand. Stor forskjell fra når jeg ligger i senga og mediterer.
Men så er det også forskjell på dagene, noen ganger har jeg ikke klart og roe ned og da kan jeg bli utålmodig.
Så ikke forvent for mye de første gangene kanskje. Har du erfaring med meditasjon vil nok det hjelpe deg i tanken.
Anbefales.
Vis hele sitatet...
Kult! Kan jeg spørre om hvilket spa du har vært og gjort det? Er det noen forskjell fra spa til spa?
Og er det noe å anbefale å dra en date med på?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vet ikke om dette er riktig kategori, men bare prøver.

Er det noen som har prøvd Floating før? Altså dette: https://bareflyt.no/floating

Og vet noen om det tilbys et eller annet sted nærme Moss/Fredrikstad/Sarpsborg? Det nærmeste stedet jeg finner er i Oslo, men det er litt for langt å reise.
Vis hele sitatet...
Tenk deg, å røyke deg fitte skev. Å gjøre det der
Anonym bruker
"Høflig Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Jeg har testa. Fant lissom ikke helt roen så var litt kjedelig. Har du noen kutt eller småsår på kroppen husk for guds skyld og bruk vaselinen de har til å smøre over
Vis hele sitatet...

Liker du ikke å slappe av? Jeg får en helt deilig indre ro på flyting. Skrur av både lys og lyd og bare flyter. Kroppen flyter, det er varmt og snart flyter tankene og alt blir som i et digert mykt teppe. Om jeg ikke er sliten når jeg drar på flyting så kan jeg ta mindfullness eller en lang meditasjon når jeg flyter. Føler meg så fresh etterpå. Har ikke fått tatt det i år. Savner flyting for det gir meg indre ro.
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Tenk deg, å røyke deg fitte skev. Å gjøre det der
Vis hele sitatet...
Ja eller syre
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kult! Kan jeg spørre om hvilket spa du har vært og gjort det? Er det noen forskjell fra spa til spa?
Og er det noe å anbefale å dra en date med på?
Vis hele sitatet...
Var ikke på spa men et lite floating senter.
Tror floating er floating, forskjellene kan kanskje være størrelse på tank og kanskje varmen de har på vannet. Ellers er det mørkt(hvis du ønsker), og så kan man velge om man ønsker musikk eller ha det stille.
Har prøvd med og uten musikk og velger med musikk hvis det er kaotisk topplokket. Musikken gjør det litt lettere og gi slipp og slappe av, så kanskje en ide første gang. Men vi er alle forskjellig.

Tror ikke det er noe første date greie. Dere blir jo og ligge i hver sin tank. Men kanskje en god start på en date som løsner litt på stemningen. Hvis hun er åpen og interessert.

Men i all hovedsak er det noe du gjør for deg selv.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 420master Vis innlegg
Ja eller syre
Vis hele sitatet...
Ganske sikker på at man hadde kommet lengre med en mindre dose. Hvis man klarer og slappe av og gi slipp. Tror det kunne vært ganske intenst.

Har bare gjort det edru men har tenkt mye på hvordan det ville vært på enten cannabis eller noe mer
Anonym bruker
"Ekstravagant Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Var ikke på spa men et lite floating senter.
Tror floating er floating, forskjellene kan kanskje være størrelse på tank og kanskje varmen de har på vannet. Ellers er det mørkt(hvis du ønsker), og så kan man velge om man ønsker musikk eller ha det stille.
Har prøvd med og uten musikk og velger med musikk hvis det er kaotisk topplokket. Musikken gjør det litt lettere og gi slipp og slappe av, så kanskje en ide første gang. Men vi er alle forskjellig.

Tror ikke det er noe første date greie. Dere blir jo og ligge i hver sin tank. Men kanskje en god start på en date som løsner litt på stemningen. Hvis hun er åpen og interessert.

Men i all hovedsak er det noe du gjør for deg selv.
Vis hele sitatet...

De har duo float på Bare Flyt i hvert fall, hvor man ligger to i samme tank. Skeptisk til hvordan det er da, man vil vel ikke finne helt den samme indre roen som man kanskje ville funnet alene?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vet ikke om dette er riktig kategori, men bare prøver.

Er det noen som har prøvd Floating før? Altså dette: https://bareflyt.no/floating

Og vet noen om det tilbys et eller annet sted nærme Moss/Fredrikstad/Sarpsborg? Det nærmeste stedet jeg finner er i Oslo, men det er litt for langt å reise.
Vis hele sitatet...
Det var en dude i Drøbak for noen år siden... Mulig han har lagt ned. Barbershop/floating.

Jo, også hadde Quality Hotel Sarpsborg Superland det for åtte år siden. Vet ikke status der heller.

Flere å velge blant i Oslo.
Sist endret av Crimson Snow; 23. desember 2020 kl. 02:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.