Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 669
Hei, freaks. Da er tiden kommet der mor har kjøpt seg ny telefon og jeg er tech support i de neste 2 ukene. Mobilen er en Samsung Galaxy 7.

Det er derimot en case jeg ikke skjønner bæret av. Jeg satte opp hotmailen hennes med den standard e-post appen som følger med, men nå vil den ikke laste inn gamle mailer. Det dukker bare opp nye og vil hun lese noen av de gamle må hun manuelt søke de opp. Så vidt jeg skjønner så skal alt av synkronisering, som er nødvendig, være på.

Noen som skjønner hva problemet er?
Etter det jeg forstår så fungerer dette akkurat som det skal, det er kun nye eposter som vil komme til hennes mobil. Men.. Hvis hun går inn og manuelt setter disse gamle epostene til Ulest så burde dem dukke opp på hennes mobil. Kjenner ikke til hvordan hotmailen fungerer nå, men tror og håper dette kan hjelpe