Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2255
God kveld!

Jeg holder på å lære meg 3d grafikk i blender og trengte et enkelt prosjekt for å komme i gang så hvorfor ikke lage Freaken.

Jeg tenker å lage noen mer interesante renders etterhvert. Legg gjerne igjen kritikk og forslag til nye renders jeg kan lage.
Sist endret av ThinkpadX200; 17. august 2019 kl. 23:19.
Flott at du interesserer deg i dette! Tar nok ikke alt for lang tid før du har skikkelig tak på det. Blender har forresten kommet med en ny oppdatering som har sendt de opp på profesjonelt nivå. De konkurrerer nå med de andre store programmene, og det er mange selskaper som tar Blender i bruk mer og mer.

Litt konstruktiv kritikk; Lek litt mer med polygon meshen og gi den litt mer personlighet (øyne og munn for eksempel). Teksten er litt uklar og kanskje litt langt fra skyggen. Hadde bildet vært en god del lysere og mindre "tåkete" så hadde det også hjulpet betraktelig.

Uansett, masse lykke til videre! 3D er moro!
Sist endret av Not Normal; 18. august 2019 kl. 00:52.
3gb ram
ThinkpadX200's Avatar
Trådstarter
Sitat av Not Normal Vis innlegg
Flott at du interesserer deg i dette! Tar nok ikke alt for lang tid før du har skikkelig tak på det. Blender har forresten kommet med en ny oppdatering som har sendt de opp på profesjonelt nivå. De konkurrerer nå med de andre store programmene, og det er mange selskaper som tar Blender i bruk mer og mer.

Litt konstruktiv kritikk; Lek litt mer med polygon meshen og gi den litt mer personlighet (øyne og munn for eksempel). Teksten er litt uklar og kanskje litt langt fra skyggen. Hadde bildet vært en god del lysere og mindre "tåkete" så hadde det også hjulpet betraktelig.

Uansett, masse lykke til videre! 3D er moro!
Vis hele sitatet...
Takk for respons. Jeg lagde i utgangspunktet øyne og munn, men fjernet det siden det ikke så rett ut. Jeg tror det vil se bedre ut om jeg sculpter øynene og munnen i tillegg til å male de. Jeg får prøve det igjen når jeg er mer komfortabel med sculpting og teksturering.

Et mer underholdene render er på vei, men i mellomtiden har jeg gjort det gamle renderet lysere og gitt teksten dybde.
Ser bedre ut nå som du har gjort det lysere, synes også det ser bedre ut uten skyggen av freak.no.
Jeg synes freaken din er litt for kvadratisk i forhold til hvordan jeg ser for meg freaken i 3D, jeg tenker mer i retning 2:1, jeg ser også for meg freaken som tobent. Her er et godt eksempel på freaken i 3D sånn jeg ser for meg freaken.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Blender er morro, sliter litt med å disiplinere meg selv til å lage noe i det hver dag men det kommer seg.
Mine to cents gjort ca på 15 min:



Her er en link til filen om noen vil ha den
Sist endret av Dodecha; 18. august 2019 kl. 15:48.
Kritikk: Har freaken virkelig fire bein?!

Jeg laget han med to:
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Laget en rask 3D-modell av Freaken!





Og to andre:
https://imma.gr/35920
https://imma.gr/35921
Vis hele sitatet...