Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 699
Anonym bruker
"Troende Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
overskriften.

Om jeg tar bomull i en sprøyte, deretter vann som jeg har løst opp piller i, og filtrerer ghennom bomullen i en ny sprøyte, funker dette like bra som wheel filter og diverse andre greier man får kjøpt på nett? de koster gjerne godt over hundrelappen for ti stk og må vente lenge for og få i posten.

Så.. funker bomull på denne måten ca like greit som disse andre filtrene om det kun er en gang i blant?
Muligens ikke like bra som .2micron wheel filter osv, men ihvertfall mye bedre enn ingenting.

Istedenfor å ha bomull og to sprøyter så bruker jeg å blande sammen evt koke alt til en løsning i en beholder, og så slippe en bomullsdott nedi midten og deretter dra oppmed en ubrukt sprøyte uten spiss presset i midten av filteret slik at når man drar opp blir væsken sakte dradd gjennom og inn i sprøyten.