Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 5975
Fikk for meg at jeg skulle opprette en tinder-profil for å ha det gøy.

Problemet er at det faktisk var en jævlig deilig dame som superlika meg, som jeg har lyst til å bli mer kjent med.

Har da hørt at gutter stort sett er på tinder for å få seg et ligg, og jenter for bekreftelse.

Er det mulig at matchen min kan være mer seriøs ettersom jeg ble superlika?

Vet da at jeg selfølgelig burde tatt kontakt med henne først, men sliter noe ekstremt med å få startet samtalen uten at dette blir dritkleint.
Noen råd her?


Sorry for rare spørsmål...
Still spørsmål rundt f.eks feriebilder, trenings bilder, let etter samme interesse i bildene. Ikke start med noe kinky.

Om matchene vil noe mer må du finne ut av selv ved å få kontakt
Alt mellom himmel og jord er på Tinder. Alt fra "jeg leiter etter venner" til "Jeg vil gifte meg og ha barn".

At du er superliked eller matched spiller liten rolle. Dette er speed dating. Om du liker feil fotballlag kan samtalen være over.

Bare vær degselv, bli kjent med mennesker uten å tenk for mye. (Men luk ut visum-hunters.) Avvisning er vanlig, det betyr ikke at det er noe galt med deg.

Heller at du bruker noen ekstra år med å finne en rett en for deg, enn at du later som du er noen andre for å score noen som ikke liker deg.
Sitat av havhe00 Vis innlegg
Vet da at jeg selfølgelig burde tatt kontakt med henne først, men sliter noe ekstremt med å få startet samtalen uten at dette blir dritkleint.
Noen råd her?
Vis hele sitatet...
Ikke tenk på det, du får nok en «Hello handsome, View my Photos here sexydiana.xyz » eller en mer eller mindre diskret variant snart!

Alltid hyggelig når damene sender først!
Trådstarter
34 5
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Ikke tenk på det, du får nok en «Hello handsome, View my Photos here sexydiana.xyz » eller en mer eller mindre diskret variant snart!

Alltid hyggelig når damene sender først!
Vis hele sitatet...
Hahahah, blir like skuffet hver gang jeg trykker på linken.
Sitat av havhe00 Vis innlegg
Er det mulig at matchen min kan være mer seriøs ettersom jeg ble superlika?
Vis hele sitatet...
Alle brukere får 1 gratis superlike hver dag, så det er ikke veldig seriøst. Har hun tinder gull, kan hun sikkert sende 10 superlikes hver dag eller noe sånt.

Som regel er det jo et godt tegn på at du var så heldig å få superlike, men kan som sagt også bety veldig lite. Får vel bare starte en samtale og finne ut

Edit: Ofte så swiper folk opp ved et uhell, og da kan man gi superlike ved en feil. Har sett mange jenter skrive på profilen sin at superlikes fra dem alltid er uhell
Sist endret av Alzo88; 28. november 2019 kl. 20:36.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Mange matcher/superliker ved et uhell, og/eller gidder ikke svare, og i det store og hele skal du være ganske attraktiv for å ha en sjanse. (80-20 rule)

Det er jævlig stor konkurranse på tinder, og selve formatet gjør aktivt kvinnene mer kresne: selv om du godt kan se bedre ut enn forrige dude, kan neste se bedre ut enn deg - og om de går glipp av én mulighet har de en million flere rett rundt hjørnet. Jeg har null idé om hvordan kjønnsfordelingen på Tinder er, men det er ikke vanskelig å komme med en og annen kvalifisert gjetning, for å si det sånn.

Jeg crunchet litt data jeg fant på Reddit. Utvalget er lite (n=22) og tallene skal derfor tas med et trailerlass salt (og... så er de fra Reddit), men morsomt er det. Alle tall er median.
- Kvinner matcher med 6 av 10 av alle de liker, menn med 1-2... av 100.
- Menn liker 27% av de de ser. Kvinner: 9% (og det kan være i overkant "optimistisk" fordi ett enkelt resultat drar opp verdien fra ca. 6%)
Sitat av robhol Vis innlegg
Jeg crunchet litt data jeg fant på Reddit. Utvalget er lite (n=22) og tallene skal derfor tas med et trailerlass salt (og... så er de fra Reddit), men morsomt er det. Alle tall er median.
- Kvinner matcher med 6 av 10 av alle de liker, menn med 1-2... av 100.
- Menn liker 27% av de de ser. Kvinner: 9% (og det kan være i overkant "optimistisk" fordi ett enkelt resultat drar opp verdien fra ca. 6%)
Vis hele sitatet...
Har kommet en litt mer utfyllende ny studie fra NTNU forskere, som ikke gir deg så mye mer optimistiske stats, men støtter oppunder 80/20



En studie av 3600 Tinder-brukere viste at menn høyresveiper (altså trykker «liker») på 61,9 prosent av damene på Tinder, mens damene bare høyresveiper 4,5 prosent av mennene.

En annen studie viste at Tinder-dating følger den såkalte 80/20-regelen, også kjent som Paretoprinsippet. Hvis vi deler inn menn og kvinner etter attraksjonsnivå, ser fordelingen slik ut: Blant de minst attraktive, konkurrerer 80 prosent av mennene om 22 prosent av damene. Blant de mest attraktive, konkurrerer 20 prosent av mennene om 78 prosent av damene.

Studien viser som nevnt at man i snitt trenger 57 matcher for å få til én date, og tidligere forskning viser altså at det er en liten prosentandel menn som får mange matcher på Tinder.
Vis hele sitatet...
I tillegg så har man fått inn tall (sikkert en haug andre undersøkelser som har sett på det samme, men denne er siste jeg har lest) som viser at kun 1 av 57 matcher fører til at man faktisk treffer personen, og halvparten av tinder-brukere har aldri vært på date. Det er litt trist.

Kan forøverig si at av erfaring så må man være ganske på for at det skal bli noe action. Holder ikke med sånn passiv sjekking
Så mitt råd; send jenta en melding og be henne ut på date med en gang. Da får du svar på problemstillingen din, og så får du luka ut de som ikke er interessert i annet enn bekreftelse og chatte-kompiser.
Har hatt tinder i en del år, samme med hot or not, badoo og andre like apper.
Matcher rett som det er med det jeg vil anse som deilige og fine damer, men det blir aldri noe mer en match eller superlike.
Sender kanskje en melding, får ikke noe svar og tenker ikke mer over det.

Etter hva jeg har hørt fra en del venninner og sett folk skrive så er det en stor andel av jentene (og gutter) som kun bruker slike apper for å booste egoet sitt og få bekreftelse om at de er fine, søte eller what ever.

Selv er jeg en av de som bare sveiper høyre, jeg ser som oftest ikke på bildet av personen engang, hvorfor? Fordi til en viss grad så driter jeg i hvordan personen ser ut og kan alltids luke ut og fjerne matcher jeg ikke vil ha i ettertid.
Sist endret av Flaffersen; 29. november 2019 kl. 15:34.
Er vel ikke noe rart i det ikke blir noe dates med den holdningen. Skal også sies at det er en åpen hemmelighet at viss du alltid sviper høyre havner du nederst i bunken
Sist endret av Marori; 29. november 2019 kl. 17:57.
Sitat av Marori Vis innlegg
Er vel ikke noe rart i det ikke blir noe dates med den holdningen. Skal også sies at det er en åpen hemmelighet at viss du alltid sviper høyre havner du nederst i bunken
Vis hele sitatet...

Med den holdningen? Så du mener det er bedre å dømme alle personene man kommer over utifra bilde og en liten profiltekst som sier lite til ingenting om en person kontra det å prøve å bli kjent med en person uavhengig av utseende eller tekst?

Så å matche med mange gjør at man alltid havner nederst i bunken og aldri får dates i forhold til noen som aldri matcher med noen og aldri sviper høyre? Får ikke helt det til å gi mening...
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Så å matche med mange gjør at man alltid havner nederst i bunken og aldri får dates i forhold til noen som aldri matcher med noen og aldri sviper høyre? Får ikke helt det til å gi mening...
Vis hele sitatet...
Tror det var ment mer slik at om en kvinne finner ut at du sveiper til høyre på alle så havner du langt ned i bunnen av bunken med "interessante". Du vil virke desperat, noe som er skikkelig turn-off.
Sist endret av Defending; 29. november 2019 kl. 19:56.
Sitat av Defending Vis innlegg
Tror det var ment mer slik at om en kvinne finner ut at du sveiper til høyre på alle så havner du langt ned i bunnen av bunken med "interessante". Du vil virke desperat, noe som er skikkelig turn-off.
Vis hele sitatet...
Hvordan i all verden skal de få vite det?
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Så å matche med mange gjør at man alltid havner nederst i bunken og aldri får dates i forhold til noen som aldri matcher med noen og aldri sviper høyre? Får ikke helt det til å gi mening...
Vis hele sitatet...
ELO-scoren din blir ihvertfall rævkjørt og det er ikke en god ting.
Det er algoritmer i bunnen her serru. Så om du sviper høyere på alt og alle så forteller du tinder at du tar hva som helst, hva tinder gjør da er å bare presentere deg for kjipe damer og reserverer de flotteste til gutta med litt mer krav.I tillegg vil da tinder ikke presentere deg for alle damene heller; hvorfor skulle du med null krav til en partner vises for noen som faktisk har krav? Det er bare en av tingene du blir målt på.
Og ja, du kan faktisk havne nederst i bunken. Av en liste på 100 potensielle brukere som vises hos jentene, så sorteres du nederst i denne om du har en dårlig ELO-score.

Algortimene er ikke public(enda), men det er sjelden lurt å si ja takk til alt i den digitale verden. Det finnes en haug med forsøk og ekspirimenter for å finne ut algoritmen bak, anbefales å lese et par av dem
Sist endret av moret; 29. november 2019 kl. 20:19.
Sitat av Defending Vis innlegg
Tror det var ment mer slik at om en kvinne finner ut at du sveiper til høyre på alle så havner du langt ned i bunnen av bunken med "interessante". Du vil virke desperat, noe som er skikkelig turn-off.
Vis hele sitatet...
Hvordan skal hun finne ut av det?
Hun har jo absolutt ingen måte å finne ut av hvordan du bruker appen eller se hvor mange du har sveipet på.

Så egentlig er det akkurat det samme om du sveiper høyre på 1 av 100 som på 100 av 100, hun får uansett ikke sett det så det er litt veldig vanskelig å fremstå som desperat helt ut av det blå.
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Hvordan skal hun finne ut av det?
Hun har jo absolutt ingen måte å finne ut av hvordan du bruker appen eller se hvor mange du har sveipet på.

Så egentlig er det akkurat det samme om du sveiper høyre på 1 av 100 som på 100 av 100, hun får uansett ikke sett det så det er litt veldig vanskelig å fremstå som desperat helt ut av det blå.
Vis hele sitatet...
Les det Moret skreiv. Det er ikke hun som finner ut av det. det er Tinder sitt "hemmelige" system, som ikke liker at sånne som deg gjør som dere gjør.

Og holdningen din er jo nesten: "hvorfor gidde? de gidder jo ikke date meg uansett."
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Marori Vis innlegg
Les det Moret skreiv. Det er ikke hun som finner ut av det. det er Tinder sitt "hemmelige" system, som ikke liker at sånne som deg gjør som dere gjør.

Og holdningen din er jo nesten: "hvorfor gidde? de gidder jo ikke date meg uansett."
Vis hele sitatet...
Og ettersom statistikken er som den er, er det jo sant nesten uansett hvem man er, hva man sier eller hvordan man ser ut, så jeg skjønner ikke 100% hvorfor du sier det på den måten.
Sitat av robhol Vis innlegg
Og ettersom statistikken er som den er, er det jo sant nesten uansett hvem man er, hva man sier eller hvordan man ser ut, så jeg skjønner ikke 100% hvorfor du sier det på den måten.
Vis hele sitatet...
Skjønnte ikke helt den settningen der.
Så bunnlinja er at en skal være kresen på Tinder selv om en egentlig tar alle? Hehe :-)
Sitat av Marori Vis innlegg
Les det Moret skreiv. Det er ikke hun som finner ut av det. det er Tinder sitt "hemmelige" system, som ikke liker at sånne som deg gjør som dere gjør.

Og holdningen din er jo nesten: "hvorfor gidde? de gidder jo ikke date meg uansett."
Vis hele sitatet...
Du er tankeleser og vet hvilke holdninger jeg har utifra at jeg ikke dømmer folk ut ifra bilder ja? Nei vet du hva, den der må du lenger enn langt ut på landet med for der bommer du fælt.

Det du quotet der er ett svar ment til det Defending skrev:
Tror det var ment mer slik at om en kvinne finner ut at du sveiper til høyre på alle så havner du langt ned i bunnen av bunken med "interessante". Du vil virke desperat, noe som er skikkelig turn-off.
Vis hele sitatet...
Dette har altså ikke med algoritmer eller svaret til Moret å gjøre og det er fortsatt ikke mulig for brukere å se hvordan andre bruker appen, som var hele poenget med akkurat den kommentaren, mulig du quota feil men du trenger ikke å være ett rasshøl av den grunn.


Når det gjelder svaret til Moret:
Takk btw, har nå lært en hel del jeg ikke visste, samt hvordan en del fungerer og vil nok endre på brukermønsteret mitt.

Tinder har gått bort i fra ELO systemet, dette gjorde de i mars tidligere i år.
Ja, de har fortsatt en lignende algoritme der, men det er ikke lenger slik at matcher baserer seg på god/dårlig score eller hvem/hvor mange som har liket deg.
Det var dog slik tidligere så du har helt rett der.
Den nye algoritmen fører visst til enda mindre matcher en tidligere.

Tinder har derimot ingen måte å se hva du krever av en partner eller en partner krever av deg, de eneste kravene her er alder, avstand og kjønn. Disse endres på ingen måte av hvordan du sveiper. Tinder vet ikke om jeg liker feks fotball eller hockey, om jeg/partner snuser/fester/trener eller lignende. Dette får de heller ikke vite ved at jeg sveiper.
Ja, jeg kan like en profil med ett bilde av noen som står på ski, men det betyr ikke at jeg liker noe som har med ski å gjøre av den grunn.

Dagens algoritme for Tinder baserer det seg mer på amazon's AWS bildegjenkjenning, enkelt forklart så er det at om du har bilde av deg selv med feks en gitar så vil du få flere folk som også har bilde av seg selv med en gitar, bilde med en bil = flere brukere med bilde av bil osv. Dette igjen har floppet litt ettersom bilder ikke nødvendigvis gjenspeiler virkeligheten.

En annen del av den fungerer i bunn og grunn på samme måte som Spotify og YouTube "Du likte denne brukeren, kanskje du også liker denne?". Denne baserer seg på forslag utifra hva du tidligere har likt og går sammen med neste del.

Siste del av denne nye algoritmen er hva som er din "type".
Liker du brukere med blå øyne så vil du få opp flere med blå øyne kontra en som liker brune øyne.

Så kommer også aktivitet inn i bildet, hvor mye/lite aktiv du er, sender du mye eller lite meldinger, om du har boosts (feks reiseboost, goldboost eller noobboost) Er du innaktiv så faller du lenger bak i køen, men så fort du blir aktiv igjen så går du opp tilbake dit du var før du ble inaktiv.
Inaktive personer blir da "gjemt" bort for aktive brukere.

Man blir også straffet for å bare swipe høyre eller bare venstre i form av at du blir vist til mindre folk fordi tinder tror du er en bot.
Sweetspot for høyreswipe er 30-70% så da lønner det seg ikke å sveipe masse i en retning.

Sikkert en del som ikke er blitt informert om og som kun "Tinder" vet også, men med tiden vil nok det også komme frem.
Beklager for eventuelle skrivefeil, bruker mobil
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Så bunnlinja er at en skal være kresen på Tinder selv om en egentlig tar alle? Hehe :-)
Vis hele sitatet...
Ja. I det minste ville du virket mer interessant dersom du ikke viste noen interesser ovenfor Tinder.
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Tinder har gått bort i fra ELO systemet, dette gjorde de i mars tidligere i år.
Ja, de har fortsatt en lignende algoritme der, men det er ikke lenger slik at matcher baserer seg på god/dårlig score eller hvem/hvor mange som har liket deg.
Det var dog slik tidligere så du har helt rett der.
Den nye algoritmen fører visst til enda mindre matcher en tidligere.
Vis hele sitatet...
Interessant. Hvor har du fått denne informasjonen fra?
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Du er tankeleser og vet hvilke holdninger jeg har utifra at jeg ikke dømmer folk ut ifra bilder ja?
Vis hele sitatet...
Sa aldri noe negativt om at du ikke ser på bildene. Jeg sa noe om holdningen din overnfor hvorfor du ikke får deg en date.
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Selv er jeg en av de som bare sveiper høyre
Vis hele sitatet...
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Man blir også straffet for å bare swipe høyre
Vis hele sitatet...
tjohei, skulle nesten tro jeg har sagt det noen ganger nå.
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Tinder har gått bort i fra ELO systemet, dette gjorde de i mars tidligere i år.
Vis hele sitatet...
news to me.

Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Så bunnlinja er at en skal være kresen på Tinder selv om en egentlig tar alle? Hehe :-)
Vis hele sitatet...
Mitt råd er vel heller å prøve ut OKCupid eller noe.
Tinder er ikke interesserte i å hjelpe dere på date. De er interesserte i:
1 - at folk kjøper Tinder Pluss eller Tinder Gold.
2- At annonsesalgene ruller inn.


For å oppfylle disse 2 målene må de gjøre et par enkle, men utspekulerte ting. De trenger at dere kommer tilbake gang på gang. For at det skal skje må de holde de peneste jentene fornøyde. Dette har de gjordt med å linke dem opp med sin egene instagram. = followers for de.

den gode gammle "girls get in the nightclub for free".
med denne businessmodellen er det bra for Tinder at dere ikke får noen dates. Eller hvertfall at det ikke blir noe for seriøst. De trenger jo at du fortsatt må bruke appen deres.

Det jeg ser nå er at mine venninner syns gutta på Tinder er for useriøse, altså mye copy-paste bullshit. Jeg sier det er nok fordi jentene ikke er engasjerte nok tilbake. da blir det en sånn høna egget greie. Men her er vi.

Intrykket mitt er at kidsa nå om dagen lener seg mer mot instagram og snapchat eller tik tok. Der har de litt mer oversikt på hvem faen du er. Men dette vet jeg ikke nok om.

old man rambles
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Interessant. Hvor har du fått denne informasjonen fra?
Vis hele sitatet...
Litt om det nye systemet som blir brukt med god forklaring på det meste:

https://www.swipehelper.com/2019/03/...tem-just-same/

https://www.swipehelper.com/2019/10/...der-algorithm/

Tinder har skrevet i sin egen blogg at ELO er utdatert og ikke lenger blir brukt:

https://blog.gotinder.com/powering-t...-our-matching/

Dette var en av de andre artikkelen som jeg jeg nevner nedenfor som jeg også fant en god del av:

https://www.globaldatinginsights.com...es-elo-scores/

+ en haug med forskjellige forumsdiskusjoner med folk som har testet både det ene og det andre, sider som virker litt sketchy, "sladremagasiner" og mer til.
Gi det noen dager før du skriver. Er hu deilig, så får hu masse meldinger hver dag. Kan lønne seg å spille kostbar på denne måten i begynnelsen, for å ikke virke for desperat. Prøv deg frem. Det er neppe siste matchen du får.
Mitt tips er å ikke drøye tekstingen som går frem og tilbake for lenge. Da bygges det bare høyere forventninger fra begge parter.

Jeg bruker bare å spørre om de vil møtes over en øl/kaffe ganske raskt etter en match.

Det er mye enklere å bli kjent i person, å slippe alt av "mind games" som ofte kommer med tinder.
Sitat av moret Vis innlegg
ELO-scoren din blir ihvertfall rævkjørt og det er ikke en god ting.
Det er algoritmer i bunnen her serru. Så om du sviper høyere på alt og alle så forteller du tinder at du tar hva som helst, hva tinder gjør da er å bare presentere deg for kjipe damer og reserverer de flotteste til gutta med litt mer krav.I tillegg vil da tinder ikke presentere deg for alle damene heller; hvorfor skulle du med null krav til en partner vises for noen som faktisk har krav? Det er bare en av tingene du blir målt på.
Og ja, du kan faktisk havne nederst i bunken. Av en liste på 100 potensielle brukere som vises hos jentene, så sorteres du nederst i denne om du har en dårlig ELO-score.

Algortimene er ikke public(enda), men det er sjelden lurt å si ja takk til alt i den digitale verden. Det finnes en haug med forsøk og ekspirimenter for å finne ut algoritmen bak, anbefales å lese et par av dem
Vis hele sitatet...
Det er noe som skurrer med teorien din.
Det blir litt som å rangere en fotballkamp etter hvor mange skudd som ble gjort og ikke antall mål.

En bruker som har likt 10000 profiler og hatt samtaler med 90% av dem burde være mer verdt enn en bruker som har likt 100 profiler og aldri skrevet ett ord til dem.
Sitat av Rosander Vis innlegg
Det er noe som skurrer med teorien din.
Det blir litt som å rangere en fotballkamp etter hvor mange skudd som ble gjort og ikke antall mål.

En bruker som har likt 10000 profiler og hatt samtaler med 90% av dem burde være mer verdt enn en bruker som har likt 100 profiler og aldri skrevet ett ord til dem.
Vis hele sitatet...
Som sagt er ikke algoritmene kjent. Men ja, er du aktiv og prater med folk så blir du (nesten) garantert ranket høyere enn noen som kun swiper. Altså, hvorfor skulle du ikke det?
Gjorde det ganske klart i innlegget at det er flere ting man blir scoret på enn kun swipe-mønser gjorde jeg ikke?

Men nei, tenk heller på denne algoritmen og ikke på fotballkamp.
Eneste positive med Tinder er at damene blir drittlei av søpla og ønsker mer av the real deal. Tinderdates har for meg bare vært damer som leter etter en grunn hos deg til å prøve neste i køen på Tinder.
Sitat av Kamma Vis innlegg
Gi det noen dager før du skriver. Er hu deilig, så får hu masse meldinger hver dag. Kan lønne seg å spille kostbar på denne måten i begynnelsen, for å ikke virke for desperat. Prøv deg frem. Det er neppe siste matchen du får.
Vis hele sitatet...
Det var et rart råd, når du sitter å sveiper og får en match uten å ta kontakt med personen bør det blinke røde lys hos den andre parten.
Da er det i mine øyne åpenbart at du spiller ett spill.

Det største problemet slik jeg ser det er at mange fortsetter å være på sjekke appene mens man dater, og da er det vanskelig å gå "all in" fordi det hele tiden dukker opp nye folk.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Kamma Vis innlegg
Gi det noen dager før du skriver. Er hu deilig, så får hu masse meldinger hver dag. Kan lønne seg å spille kostbar på denne måten i begynnelsen, for å ikke virke for desperat. Prøv deg frem. Det er neppe siste matchen du får.
Vis hele sitatet...
Dette kan jo ikke stemme. Er hun deilig og får masse meldinger hver dag kan jeg vedde nesten hva du vil på at den ene meldingen du ikke sender gjør absolutt null inntrykk på noen som helst måte.
Sitat av Rosander Vis innlegg
Det var et rart råd, når du sitter å sveiper og får en match uten å ta kontakt med personen bør det blinke røde lys hos den andre parten.
Da er det i mine øyne åpenbart at du spiller ett spill.

Det største problemet slik jeg ser det er at mange fortsetter å være på sjekke appene mens man dater, og da er det vanskelig å gå "all in" fordi det hele tiden dukker opp nye folk.
Vis hele sitatet...
Tvert imot. Da virker det heller som om at du ikke sitter på Tinder og sveiper fingeren blå gjennom hele dagen, og du har tid til å legge en plan for å få den du vil ha. Man rekker også å gi jenta en mulighet til å skrive først for å se om interessen er stor hos den andre parten. Det er ikke nødvendigvis om å gjøre å skrive først. Man må skille seg litt ut fra mengden, og det gjør man ikke hvis man kommer med ei "hei" med en gang man har fått en superlike. Da virker man desperat. Tro meg.

Et spill er det uansett, men avhengig av intensjonen man har, så må man legge opp planen etter det. Vil man ha rask tilgang til mus, så går man selvfølgelig rett på sak med selvtillit og besluttsomhet. I det tilfellet her, var TS ute etter å bli kjent med dama. Da mener jeg den beste muligheten til å nå målet sitt, er å ikke rushe.
Sist endret av nj6RVVcU$gEV$; 2. desember 2019 kl. 00:07.
Skal være enig med kamma angående det å ikke ta det for fort om det er en man faktisk er interessert i å bli bedre kjent med, men det at man skal stå av et par dager for å leke deilig er bare tull, får du en bra match så sjekker du henne opp asap, se bilder og tekst om det er noe som fanger interessen din så bygger du et hei utifra det og ikke vent med å sende, er du genuint interessert så vis det da, ikke bare stå der å heng. Er man ute etter noe seriøst så er flyt det viktigste i de neste samtalene man har og utifra det så finner man fort ut om man er kompatibel eller ikke.
Sist endret av Kjelldriver; 2. desember 2019 kl. 03:05.
Det fins seriøse damer på tinder, men tror majoriteten har gitt opp sjansen for at det fins noen bra og seriøse menn der, sånn at de ikke gidder å svare eller engasjere seg oppriktig i matchene. Ser det er mye rart på tinder mareritt Instagrammen.

Å spille hard to get og vente med å sende melding er hvertfall bare tull. Damer sjarmeres av å bli persued og føle seg spesielle. Å drøye med å ta kontakt gir de bare inntrykk at du er en av resten som bare samler på matcher for å skrive til den du er kåtest på når helga kommer.

Du kommer lengst med ærlighet og ikke spilling. Skriv i profilen din at du søker noe seriøst, og allerede da skiller du deg ut og ligger et skritt foran hos damene som også vil finne noe seriøst. Skriv noe som er innbydende til en toveis samtale,altså mer enn "Hei" men ikke åtte spørsmål på rad heller.
Sist endret av celtseus; 2. desember 2019 kl. 11:02.
Tinder er blitt helt krise.

Jeg er 29 år med fin og fast jobb. Alle bildene mine scorer 8.5+ på "attractivenes" på"www.photofeeler.ccom" Alikevel får jeg i det hele tatt svar fra kun 1/10 av matchene mine.

Ca 25% av dem jeg matcher med ser bra ut, resten er bare litt for bra første bilde, eller jeg som har swipet for fort.

Men, nå har jeg også fått ligget med typ 40 jenter fra tinder i år, fra 22-36 år gamle. Det er tidkrevende og jævlig frustrerende, men når man ikke har noe sosialt liv, så er tinder ganske flott til tider.

Mitt tips: Jenter som viser 0 engasjement i samtalen kan du bare gi opp først som sist, de bare kaster bort tiden din. De som gir av seg selv i samtalen, møter du fortest mulig.

Jeg kan med ganske høy sikkerhet si at de som er styggere enn deg, er det lett å få. Er de litt eller veldig mye penere enn deg, er det bare å gi opp.

Jenter som sier hei, er generelt sett stygge, jeg har sett gjennom samtalene min fra 2019. Det er 2 av 17 som har sagt hei til meg først, som har sett bra ut. Resterende 15 er takras.
Sist endret av SkyMarshal; 2. desember 2019 kl. 22:10.