Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1218
på lørdag droppa jeg mdma får første gang.
det gikk helt fin og rusen føles magisk. jeg hadde ingen vond opplevelse under rusen. alt føltes helt fantastisk.
Søndag følte jeg meg litt sliten og likegyldig noe jeg vet er normalt.
Mandag litt samme følelse.
idag Tirsdag når jeg skulle ut freake jeg fullstendig ut.
fikk nettså ett panikk anfall ?
fikk ikke puste, følte alle menneskene rundt meg var farlige og tenkte at nå nå har det klikket får meg. har noen følt på det samme å går det eventuelt over ?
Det går over, ta det med ro.
Du skal vite at angst ikke er farlig uansett hvor jævlig det føles der og da.
Vil anbefale deg å meditere litt hver dag fremover.

Opplever du lignende episoder over tid tar du kontakt med lege, men sjansen er stor for at dette er forbigående.

Ønsker deg alt vel i tiden fremover
Dette kommer til å gå mer og mer over. Du får søke litt på hvordan takle panikkanfall. Det hjelper sikkert å prate med noen venner om dette. Har en kompis som bædet av og til en uke eller to etter å tatt mdma. Bare vær obs på at det kan komme litt av og til de nærmeste dagene, men det kommer til å gå over. prøv å hør noe rolig musikk som gjør deg glad og fokuser på positive ting. Hvis det skule være helt krise en dag, kan du chatte anonymt med rustelefonen. Men anbefaler gode venner! Alle bæder av og til. We love you!