Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3695
Hei! Når begynner jeg å bli jævlig lei av at alle urinprøvene mine slår ut på benzo, det er så jævlig merkelig og. Jeg tar pisseprøver hver tirsdag og gjort det siden august, og den 19 september var siste dagen jeg tok benzoer som jeg er 100% bevisst om at jeg tok, da var det vel 12-15 xanax og 40 blåvalium til sammen, så slår benzo ut på 3 prøver etter det, men så... prøven tatt den 10 oktober viser det seg at alt er helt cleant og jeg blir sykt glad, får mestringsfølelse osv ja, dere skjønner, men nå har faen meg prøvene etter den slått ut på benzo alle sammen IGJEN. Hvorfor skjer dette? Jeg er hundre prosent sikker på at jeg ikke har fått i meg noe mere benzodiazepiner.. kan noen her sitte med en mulig forklaring?

(MOD: flytt om i feil emne)

Takker for alle svar hilsen en veldig ufornøyd 22-åring.

Får ikke redigert innlegg, hvor kan man få benzo ut av kroppen da? Hjelper det å svette ?
Sist endret av Behring09; 1. november 2017 kl. 19:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Visste du at Valium kan sitte så lenge som 1-4 uker i urinen? Hvis ikke, så forklarer det omtrent det meste for deg Lykke til!
Anders ;)
Trådstarter
Takk for svar sjekket dato nå, siste helgen jeg tok blåvalium var 7-9 september, ikke 19 som jeg skrev. Nå ble det enda mer uforståelig

Og 13 sep tok jeg en xanax.. ��
Sist endret av Behring09; 2. november 2017 kl. 12:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Valium opp til 30 dager ca. Det er blandt om ikke det med lengst halveringstid og sitter lengst. Xanax sitter derimot ca 4-7 dager pga kort halveringstid og virkningstid :-)
Anders ;)
Trådstarter
Velvel... slo ut på benzo forrige prøve og. Svar idag ...... fy faen altså
De urinprøvene du tar er tydeligvis sticks, og ikke laboratorieprøver? Hvis det er veldig viktig for deg å bevise at du ikke har tatt mer benzo i det siste, som for eksempel i forbindelse med førerkort eller straffesak, så går du til fastlegen og ber ham henvise deg til laboratorieprøver, slik at du kan se spesifikt hvilket benzo du slår ut på, og hvor mye av det du har i kroppen din. Alle prøvene dine vil da ha lavere verdi for hver gang hvis ikke du har nytt inntak siden forrige prøve.
Anders ;)
Trådstarter
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
De urinprøvene du tar er tydeligvis sticks, og ikke laboratorieprøver? Hvis det er veldig viktig for deg å bevise at du ikke har tatt mer benzo i det siste, som for eksempel i forbindelse med førerkort eller straffesak, så går du til fastlegen og ber ham henvise deg til laboratorieprøver, slik at du kan se spesifikt hvilket benzo du slår ut på, og hvor mye av det du har i kroppen din. Alle prøvene dine vil da ha lavere verdi for hver gang hvis ikke du har nytt inntak siden forrige prøve.
Vis hele sitatet...
Er nettopp det det er! Jeg går til legekontoret, pisser i en kopp foran hu legeassistenten eller hva det heter, så måler de temp også «sender de det inn» også får jeg svar sånn 3-5 dager etter... men så det siste der du skrev, det skal jeg forhøre meg om begynner å bbøi møkklei dette her og det er i forbindelse med det 6-måneder uten rus for å få igje lappen-opplegget ja..
Du trenger ikke være REN i 6 måneder for å få lappen tilbake, det holder med at de ser at du ikke har nytt inntak fra du startet med prøvene til 6 måneder har gått er i samme situasjon selv, og ber om utskrift av prøvene hver måned (fordi dama vil se resultatene), eller sender SMS og ber de bekrefte hvilken prøve jeg sist var positiv på (som skal være den samme datoen hver gang jeg spør, ellers blir dama sur), siden jeg nå er ren. Da jeg fremdeles var positiv, spurte jeg om de kunne se nytt inntak siden den datoen jeg leverte for første gang. Har gjort dette siden 2012 nå, jeg har faila hver gang med å levere hver eneste uke eller har sprukket, derfor har det restartet opptil flere ganger.
Anders ;)
Trådstarter
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Du trenger ikke være REN i 6 måneder for å få lappen tilbake, det holder med at de ser at du ikke har nytt inntak fra du startet med prøvene til 6 måneder har gått er i samme situasjon selv, og ber om utskrift av prøvene hver måned (fordi dama vil se resultatene), eller sender SMS og ber de bekrefte hvilken prøve jeg sist var positiv på (som skal være den samme datoen hver gang jeg spør, ellers blir dama sur), siden jeg nå er ren. Da jeg fremdeles var positiv, spurte jeg om de kunne se nytt inntak siden den datoen jeg leverte for første gang. Har gjort dette siden 2012 nå, jeg har faila hver gang med å levere hver eneste uke eller har sprukket, derfor har det restartet opptil flere ganger.
Vis hele sitatet...
Okay takk for svar kompis men kan dem spalte prøvene såppas og se verdiene? Jeg spurte min «psykolog» om dette, er hun som får svarene og hun sa hvertfall at hun ikke kunne se spesifikt hvilket benzo jeg hadde «inntatt»
Sitat av Behring09 Vis innlegg
Okay takk for svar kompis men kan dem spalte prøvene såppas og se verdiene? Jeg spurte min «psykolog» om dette, er hun som får svarene og hun sa hvertfall at hun ikke kunne se spesifikt hvilket benzo jeg hadde «inntatt»
Vis hele sitatet...
Da bør du snakke med fastlegen eller psykologen din og be de om å sende prøvene dine til laboratorium. De kan se akkurat hva du har tatt, hvor mye du har i kroppen din osv osv osv.
Anders ;)
Trådstarter
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Da bør du snakke med fastlegen eller psykologen din og be de om å sende prøvene dine til laboratorium. De kan se akkurat hva du har tatt, hvor mye du har i kroppen din osv osv osv.
Vis hele sitatet...
Men de sender det allerede inn til «laboratorium» :/
Be om å få se resultatene på papir, kom tilbake til meg med hva som står på papiret (om du vil), så skal jeg hjelpe deg
Anders ;)
Trådstarter
Hjelper det å ta badstue å «svette ut» ? som de sier d gjør med hasjisj?
Sitat av Behring09 Vis innlegg
Hjelper det å ta badstue å «svette ut» ? som de sier d gjør med hasjisj?
Vis hele sitatet...
Dette resultatet sier meg ikke hvilke benzodiazepiner du slår ut på nei, men det er mulig å undersøke det ja. Står det ikke under kommentarer?

Det går ikke an å svette ut noe som helst, ikke hasj heller.

Forresten, jeg sørget for at moderatorene på forumet slettet bildet du la ut, fordi du var for dårlig til å sensurere. Jeg klarte å se hele navnet ditt og fødsels / personsnummer.
Sist endret av Rusmisbrukeren; 13. november 2017 kl. 17:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anders ;)
Trådstarter
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Dette resultatet sier meg ikke hvilke benzodiazepiner du slår ut på nei, men det er mulig å undersøke det ja. Står det ikke under kommentarer?

Det går ikke an å svette ut noe som helst, ikke hasj heller.

Forresten, jeg sørget for at moderatorene på forumet slettet bildet du la ut, fordi du var for dårlig til å sensurere. Jeg klarte å se hele navnet ditt og fødsels / personsnummer.
Vis hele sitatet...
Okay takk for det jeg skal ta med arket fra forrige tirsdag i morgen så kan du se selv under benzo (regner med det blir positivt i morgen og) så skal jeg kutte vekk det unødvendige istedet, hehe!
Anders ;)
Trådstarter
Wow... fikk prøveresultater fra forrige ukenidag. Helt clean jo.. jøss, det forventet jeg ikke. Mulig all drit er ute av kroppen nå da .. hmm, eller blir det benzo på neste igjen...
Gratulerer! Du er nok ikke positiv på neste prøve, med mindre du tilfeldigvis drakk masse vann før forrige prøve, og ikke gjorde det denne gangen, da kan det jo være en viss sjanse for at du tynnet ut urinen nok til at det ble negativt i forrige uke.

Antakeligvis er du ikke positiv uansett Lykke til videre, ønsker deg alt godt! Send gjerne PM om du trenger flere råd.
Anders ;)
Trådstarter
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Gratulerer! Du er nok ikke positiv på neste prøve, med mindre du tilfeldigvis drakk masse vann før forrige prøve, og ikke gjorde det denne gangen, da kan det jo være en viss sjanse for at du tynnet ut urinen nok til at det ble negativt i forrige uke.

Antakeligvis er du ikke positiv uansett Lykke til videre, ønsker deg alt godt! Send gjerne PM om du trenger flere råd.
Vis hele sitatet...
Takker nei jeg håper på det! Ergo motsatt, forrige gang husker jeg pisset var mørkt gult også tenkte jeg: Her må det være noe grums i...
det var altså pisset fra kvelden før og gjennom natta, du skjønner men der tok visst jeg feil da, og idag holdt jeg på å få vannforgiftning, drakk 20 kopper vann, satt der i 1,5 time og ble dritkvalm også så jeg helt tåkete haha, men gikk nå greit. Det skal jeg gjøre, Rusmisbruker! får takke deg for hjelpen her sålangt!