Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2249
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte møbler på Jysk. Ren svindel. Søppelkvalitet. Etter lang krangel og nye varer 2 ganger orker jeg ikke mer. Bestilt bortkjøring av driten neste uke.

Trenger hjørnesofa & justerbar sengebunn + fjørmadrass + latex topp og en kontorstol. Kan gjerne være fra forskjellige kjeder og butikker.

Er det noen av de rimeligere kjedene som faktisk har brukbar kvalitet som kan vare noen år? Møbler som ikke mister skruer, knekker eller er skeiv eller dårlig tilpasset? De må som minimum tåle heftig makeup sex uten å klappe sammen. Kontorstol må tåle gaming. Madrass bør være fast.

Det er jo mange nettbutikker som selger møbler og senger, men det er merker og butikker jeg aldri har hørt om før. Så usikker på om jeg tør prøve. Flere av disse nettbutikkene har heller ikke kundevurderinger, karakter eller kommentarfelt. Og som heller ikke har oppgitt slitestyrke på møbler. Et dårlig tegn eller?

Fredag 8 september kommer søppelbilen og henter den gamle driten så da må jeg ha funnet nytt.

1.94 m og 115 kg.

Maxpris
sofa 15 000
seng 18000
stol 4000

Fint om det blir igjen penger.
Her er det jeg kjøpte for 4 år siden, og har vært fornøyd siden:
Svane seng 180x200 11.999,-
Hjørnesofa Hedda 12.999,-
AK Racing gaming stol 2895,-
Sist endret av hotline; 27. august 2017 kl. 23:13.
Ang seng så gå og prøv i butikk, fort at det blir for mykt. Og du vil ha mer enn 200cm lengde (er like lang selv og får i hvertfall fnatt av 2 meter senger)
Selv har jeg seng madrass og kontorstol fra IKEA, har lite til ingenting å utsette på kvaliteten.
Sofa kan man sikkert også kjøpe på IKEA, men har ingen egen erfaring med sofa fra IKEA.
IKEA og Jysk er ikke sammenlignbart når det kommer til kvalitet