Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3310
Anonym bruker
"Allergisk Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor lenge kan man gå på emma i strekk? Utenom å bli helt grøt i hodet?
Du klarer rundt en 4-5dager før godeffekten uteblir totalt og du sitter igjen småspeeda. Men du skal føle seg ganske groggy etter dag to egentlig.
Edit: gitt at du sover mellom hver dag og doserer oppover og kjører refills
Sist endret av moret; 30. juni 2017 kl. 00:26.
Mellom 1 gang i mnd til hver 3 mnd er hva som er anbefalt.
MDMA bygger man fort toleranse for og skal man da ta dette oftere må man opp i større mengder (som gir mye større sjangse for de negative effektene)
Venter du 2-3 mnd mellom hver gang er du nesten 100% sikker på at toleransen ikke bygger seg opp og serotinnivåene rekker å normalisere seg.
Sitat av moret Vis innlegg
Du klarer rundt en 4-5dager før godeffekten uteblir totalt og du sitter igjen småspeeda. Men du skal føle seg ganske groggy etter dag to egentlig.
Edit: gitt at du sover mellom hver dag og doserer oppover og kjører refills
Vis hele sitatet...
4-5 dager med MDMA i strekk? Ganske groggy?
Na ma du kodde?


Till TS;

Sok litt pa Bluelights MDMA-forum og les om folk som spist MD flere dager i strekk - kan love att flertalet IKKE rekommenderer det.

Som ovanstaende skrev;
En gang per 1-3 manader for beste effekt av substans og minst skade i skallen.

Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Sitat av travaxa Vis innlegg
4-5 dager med MDMA i strekk? Ganske groggy?
Na ma du kodde?


Till TS;

Sok litt pa Bluelights MDMA-forum og les om folk som spist MD flere dager i strekk - kan love att flertalet IKKE rekommenderer det.

Som ovanstaende skrev;
En gang per 1-3 manader for beste effekt av substans og minst skade i skallen.

Vis hele sitatet...
Han mente ikke å konstant være rusa på mdma i 4-5 dager. At du kan få effekt 4-5 rolls på 4-5 dager derimot stemmer nok. Ikke å anbefale det heller.
Nei, det skjonte jeg. Klart du kan rulle i 4-5 dager. Du kan rulle i en uke, hvis du vil, men effekten kommer jo til att ersettes av bivirkninger.
Det er vel ganske vedlagt att MDMA er skadelig nar man tar for mye/for ofte, og jeg ville sagt att 2 dager i rad er att pushe det.

Selvsagt finnes det folk som kan rulle ett par ganger i manaden eller uka, men det er inget jeg hadde rekommendert.

Jeg antok bare att TS lurte pa hvor mange dager man kan rulle pa og vare safe.
Ha gjerne dette i bakhodet når dere tar MDMA over anbefalt mengde og tidsrom:
https://nhi.no/sykdommer/psykisk-hel...tonin-syndrom/
Vurderte å starte en ny tråd, men tar det her siden det handler om Emma.

Sitter alene nå og har det jævlig fint for å si det mildt. Har tidigere lest mye på forumet, men lenge siden nå. Registrerer meg strengt tatt kun for å høre om noen andre sitter der ute i lag med Emma og har lyst å prate litt? Eventuelt noen andre. Hatt en finfin kveld i lag med en kompis nå, som forsåvidt ikke tok noe, men som måtte hjem til familieforpliktelser nå. Tar i mot all sosial kontakt med glede.

Jeg er forøvrig en mann på 32 med et finfint normal liv med trygg jobb. Men hvem og hva man er spiller vel egentlig ingen rolle når man er i lag med Emma

Send meg en en pm da noen!