Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2823
hei jeg og noen kompisser tenke æ prøve lsd i nermeste fremtid, mest sansynlig imorgen. Lurte på om noen kunna gi oss evt tips og råd som får kvelden bra. Mat, Dosering, Tripsitter, tid på døgne etc.
Hei! Spis greit i forkant, sørg for å ha rolige omgivelser der dere ikke blir forstyrret av andre. Kan være greit å ha med seg en "barnevakt" første gangen, ta 1 lapp hver, sett på interresant på youtube (dokumentar om verdensrommet osv), kan være greit å ta det tidlig på kvelden. Lykke til
Har dere fått vite styrken på lappene av dealern? Styrken på lappene kan variere mye i styrke så kunne være lurt a finne ut av det. For å finne ut av resten ville jeg tatt et søk her på forumet, finnes utallige tråder om dette temaet.
Sitat av Manuehl Vis innlegg
Har dere fått vite styrken på lappene av dealern? Styrken på lappene kan variere mye i styrke så kunne være lurt a finne ut av det. For å finne ut av resten ville jeg tatt et søk her på forumet, finnes utallige tråder om dette temaet.
Vis hele sitatet...
Såvidt jeg har skjønt så er styrken man får vite av dealeren rent gjetning, sjansen for at noen andre enn han som lagde dopet er minimal. Det er ofte ujevnt fordelt utover arket i tillegg, så doser er vanskelig. Har du ingen erfaring med psykedelika anbefaler jeg deg på det sterkeste å starte med en halv lapp. Hvordan du skal behandle en syrelapp må du lese deg opp på om du ikke har gjort det.

Personlig ville jeg gjort dette på dagtid, gjerne på en øde hytte der jeg har en safe sone og mulighet til å være ute. Om det blir mye inne kan det hjelpe å endre setting, men mørket og psykedelika er ikke for nybegynnere.

Ha enkel mat og rask energi liggende. Alt av frukt, druer spesielt. Mat er sykt rart når man er på tur. Ha med en pizza i tilfelle om sulten skulle melde seg for alvor mot slutten
Sist endret av Door145; 24. februar 2017 kl. 02:36.
Kumar123's Avatar
Trådstarter
15 1
Sitat av Manuehl Vis innlegg
Har dere fått vite styrken på lappene av dealern? Styrken på lappene kan variere mye i styrke så kunne være lurt a finne ut av det. For å finne ut av resten ville jeg tatt et søk her på forumet, finnes utallige tråder om dette temaet.
Vis hele sitatet...
Ja vi fikk tilbud om 120 og 150 ug om jeg husker rett, så vi valgte 120
Absolutt beste råd er å dra ut i naturen. Droppe tidlig og få sola og hele dagen
Jeg liker best å ta så tidlig på dagen som mulig, rundt 12:00 eller noe. Ta en tur ute en dag det er varmt og fint vær. Spis på forhånd, jeg får ikke ned mat resten av dagen etter en tripp. Men noe god frukt, ananas, blåbær eller juice er greit å ha. God tur
1. trygge omgivelser.
2. planlegg trippen.
3. Ikke vær redd for å bli tatt, ha heller i bakhodet under trippen at du ikke blir tatt fordi du ser helt normal ut på utsiden, da jeg trippa første gangen gikk jeg rundt i sentrum, gikk på butikken, alt var drit rart, men det var ingen rare blikk. Du må huske på dette eller så kan det virkelig fucke opp trippen din.
4. Ellers er det bare å have fun, tror 120ug er perfekt for en første tripp, selv tok jeg 150ug men det ble egt. litt mye, var sjukt kult men ble en tad bit over the top.