Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2892
Hei. Jeg har nå laget en Facebookside for min bedrift, men jeg ser jeg mangler den "inviter venner til å like denne siden"- knappen. Så det er altså umulig for mine venner, å invitere sine venner, til å like min side.

Noen som har peiling på hvordan jeg kan aktivere denne knappen?

på forhånd, takk!
Er du sikker på at siden er publisert?
Trådstarter
21 0
Ja, siden er publisert, og har ca 130 likes.
Og det er en side og ikke en gruppe?
Nå måtte jeg sjekke, og ingen av mine sider har en sånn knapp heller, hvis jeg trykker view as visitor. Dvs at jeg kan invitere venner, men ikke de som liker siden. Det trodde jeg de kunne.
Sist endret av entropi; 31. oktober 2016 kl. 10:27.
Trådstarter
21 0
Ja, nøyaktig det jeg mener entropi. Irriterer meg grønt det her, har prøvd alt. Gjerne gi meg en oppdatering hvis du finner ut noe.

Synes det er merkelig at alle andre sider jeg blar opp på Facebook har denne muligheten, men ikke min side.
Sjekket jobben sin facebook nettopp og den har en sånn knapp.
Har vert borti at folk ikke ha hatt den knappen når innstillinger har stått på publiser som "navn på siden" men har ennå den knappen selv om jeg bytter innstillinger på siden min.
Hei, jeg har alltid hatt knappen "inviter venner til å like denne siden", men kanskje du kunne prøvd å laste ned appen pages? Den lar deg administrere facebook sidene dine ganske enkelt, jeg brukte den for rundt et halvt år siden da jeg ofte la ut ting på mine facebook sider.. Er ikke sikker på om den kommer til å hjelpe deg, men det er verdt et forsøk.
Sist endret av slappegodt; 31. oktober 2016 kl. 14:59.
Trådstarter
21 0
Takk skal du ha, skal teste det ut!

desverre ingen effekt med Pages.. får ikke endret.

ingen som har funnet ut hvordan jeg evnt kan aktivere den knappen?
Sist endret av tgp1224; 31. oktober 2016 kl. 17:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
jeg går inn på siden. under hovedbildet ser jeg 3 alt.
liker mld mer

velger mer, vips!
Sitat av slappegodt Vis innlegg
Hei, jeg har alltid hatt knappen "inviter venner til å like denne siden",
Vis hele sitatet...
Men har du det når du er på view as visitor også? Kan de som liker siden din invitere venner, eller bare du som er admin?

Når jeg tenker meg om så er kanskje view as visitor som en som ikke liker siden min ser den. At de som liker den kan invitere. Tipper kanskje det er sånn.
Sist endret av entropi; 1. november 2016 kl. 00:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Facebook nekter å svare, helpdesk og forumet til Facebook er ubrukelig...

Burde jo være mulig å finne ut dette på et vis? noen som har tips?
Sjekket du det jeg sa i stad? Er det på view as visitor du ser at knappen mangler, eller har du prøvd få noen andre som liker siden din til å sjekke?
Har sjekket med andre, og ingen ser den. Mangler hele den lille fanen over "om", som viser hvor mange som har sjekket inn, liker siden og hvor den knappen "inviter venner til å like denne siden" burde være.
Sitat av entropi Vis innlegg
Men har du det når du er på view as visitor også? Kan de som liker siden din invitere venner, eller bare du som er admin?

Når jeg tenker meg om så er kanskje view as visitor som en som ikke liker siden min ser den. At de som liker den kan invitere. Tipper kanskje det er sånn.
Vis hele sitatet...
Hei, er ikke sikker på om visitors også kan invitere folk til å like siden. Jeg liker siden min selv da, kan godt hende at det har noe å si. TS, har du sjekket knappene rett under timelinen hvor det står liked, messages og more. Om du trykker på knappen "more" skal det komme opp flere valg hvor en av de er "invite friends". Er ikke sikker på om du har sjekket der, du har sikkert gjort det, men vil bare få det ut i tilfelle.
Sist endret av slappegodt; 1. november 2016 kl. 11:49.
Har sjekket den, og jeg har "inviter venner" som en mulighet. Men de som liker siden min, kan ikke invitere sine venner til å like siden. Legger ved et bilde, som viser hvilken boks/fane jeg mangler på siden min.


Sist endret av tgp1224; 1. november 2016 kl. 11:59.