Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  48 8156
Fant kapsler som ligner på disse, altså blå og hvite. http://fscomps.fotosearch.com/compc/.../k17407545.jpg

Når jeg slår det opp på nettet virker det som om det kan være antipsykotikum, kan det stemme? Innholdet var brunt.
Står det noe på de?
Har selv fått samme med 2c-b i, da noen som har lagt oppi selv.

Kan være hva som helst i en kapsel da man får kjøpt de tomme, eller kan bytte innhold.

Elendig idé å spise de.
Trådstarter
7 2
Nei det står ikke noe på de. Har funnet de i skuffen til typen og har ikke tenkt til å ta de selv akkurat. Kan det være kapsel i forbindelse med trening kanskje? Etter mange søk på nettet virker det veldig som antipsykotikum. Takk for svar hvert fall.
Hvilke form var innholdet i da, pulver eller mer som brunt sukker? Luktet det noe? Lå de bare løst, eller i glass?
Trådstarter
7 2
Innholdet var nesten pulverisert men litt kornete allikevel. Det luktet ikke noe mer en det "medisiner gjør" men nå er ikke jeg spesialist på det feltet heller. Fikk sjokk og kastet det i do så kan dessverre ikke lukte på nytt. Fant et par løse i dag og et par løse for ca 14 dager siden.
Sitat av Nattbord123 Vis innlegg
Nei det står ikke noe på de. Har funnet de i skuffen til typen og har ikke tenkt til å ta de selv akkurat. Kan det være kapsel i forbindelse med trening kanskje? Etter mange søk på nettet virker det veldig som antipsykotikum. Takk for svar hvert fall.
Vis hele sitatet...
Kan være absolutt hva som helst. Spør han?
Du får kjøpt de kapslene på eBay, altså tomme.
Sist endret av Lyra; 10. juni 2016 kl. 03:12.
Jøss, er det ikke litt rart å rote i typens ting, finne noe du ikke vet hva er, så kaste de i do? He he, det må jeg si.
Sist endret av BrewGrow; 10. juni 2016 kl. 03:14.
Trådstarter
7 2
Eg skal spør, er bare redd for ikkje å få sannheten!

Det er altså fra en felles skuff.. Må legge til at han har tidligere brukt rusmidler.
Sist endret av Nattbord123; 10. juni 2016 kl. 03:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Nattbord123 Vis innlegg
Eg skal spør, er bare redd for ikkje å få sannheten!

Det er altså fra en felles skuff.. Må legge til at han har tidligere brukt rusmidler.
Vis hele sitatet...
Jada, jeg skjønte hva du mente. Litt rart om han legger dop i en felles skuff da, hvis han prøver å skjule noe.

Blir spennende å høre hva det var om du konfronterer han.
Trådstarter
7 2
Det er visst i forhold til trening, noe energi greier...
Sitat av Nattbord123 Vis innlegg
Det er visst i forhold til trening, noe energi greier...
Vis hele sitatet...
Efedrin tipper jeg?

Ville jo spurt hva det heter, ellers er det jo et enkelt svar for å slippe unna med kapsler fulle av brun molly... just sayin
Sist endret av BrewGrow; 10. juni 2016 kl. 03:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hva faen er dette for noe? Du finner kapsler med et brunt innhold(det kan altså være hva som helst) og det første du gjør(etter noen minutter på nff) er å skylle ned kapslene i dass!!!??? Typen din kan ikke gjøre annet enn å ljuge til deg om innholdet av kapslene når du reagerer på den måten. Den eneste grunnen for å gjøre slik du gjør begrunner du med at han tidligere har brukt rusmidler???(regner med du mener narkotika) Han har vært ærlig med deg om sitt liv og det bruker du imot han. Skjerp deg!
Sitat av Fuglern Vis innlegg
Hva faen er dette for noe? Du finner kapsler med et brunt innhold(det kan altså være hva som helst) og det første du gjør(etter noen minutter på nff) er å skylle ned kapslene i dass!!!???
Vis hele sitatet...
Haha, er det ikke bedre at hun kaster noe hun tror er narkotika, enn at hun gir det til han?
Sitat av ezyy Vis innlegg
Haha, er det ikke bedre at hun kaster noe hun tror er narkotika, enn at hun gir det til han?
Vis hele sitatet...
Kommer vel strengt talt helt an på hvordan forhold han har til rus nå.

Ja, det burde absolutt være kommunikasjon og to-veis forståelse for grenser osv. når det kommer til rus, noe vi her ikke kan kommentere på da vi ikke kjenner situasjonen, men det er fult mulig å ha et sunt forhold til rusmidler, er ikke automatisk noe galt i det.

Så kommentaren din er en smule tullete i mine øyne, er vel kanskje poenget mitt.

Til TS vil jeg si uten å vite noenting om situasjonen deres, at det beste vil være å ha en åpen samtale om det, og gjøre det klart at han kan være ærlig om det uten at du blir forbanna. Det er så mye bedre å ha god kommunikasjon på feltet kontra at en går bak ryggen på den andre. Bare generelle tanker, påstår ikke at jeg vet noenting om hvordan det faktisk er.
Sist endret av Lyra; 10. juni 2016 kl. 12:36.
Sitat av ezyy Vis innlegg
Haha, er det ikke bedre at hun kaster noe hun tror er narkotika, enn at hun gir det til han?
Vis hele sitatet...
Utifra det som er postet her regner jeg med at TS og mannen er samboere. Handlingene TS har gjort viser at hun har null tillit til samboeren sin. Dessuten mener jeg at TS ikke har noe rett til å kaste kapslene til typen sin, selv om innholdet skulle vise seg å være ulovlig.
Sitat av Lyra Vis innlegg
Så kommentaren din er en smule tullete i mine øyne, er vel kanskje poenget mitt.
Vis hele sitatet...
Jeg tok bare utifra at TS var litt nervøs og ikke ville at typen skulle tilbake på gamle trakter, det som var poenget mitt =)
Sitat av ezyy Vis innlegg
Jeg tok bare utifra at TS var litt nervøs og ikke ville at typen skulle tilbake på gamle trakter, det som var poenget mitt =)
Vis hele sitatet...
Om typen til TS har hatt et stort rusproblem(avhengighet o.l) hadde situasjonen vært annerledes. Men utifra trådens karakter regnet jeg med at det ikke var tilfelle.
Sitat av Fuglern Vis innlegg
Om typen til TS har hatt et stort rusproblem(avhengighet o.l) hadde situasjonen vært annerledes. Men utifra trådens karakter regnet jeg med at det ikke var tilfelle.
Vis hele sitatet...

Føler jeg ikke holder meg særlig seriøs her til TS og svarer på det hun trenger, men litt lenger oppe i tråden så står det klart å tydelig at typen har hatt problemer med rus tidligere.
Sitat av ezyy Vis innlegg
Føler jeg ikke holder meg særlig seriøs her til TS og svarer på det hun trenger, men litt lenger oppe i tråden så står det klart å tydelig at typen har hatt problemer med rus tidligere.
Vis hele sitatet...
Dette blir mye kverulering, men det står bare at typen har brukt rusmidler(noe som også kan være alkohol og tobakk). Regner likevell med at det er ulovlige rusmidler TS mener. TS skriver ingenting om et omfattende rusproblem.
Sist endret av Mirage; 10. juni 2016 kl. 12:59.
Det er jo ikke noe rart om han føler han må lyve om ting i alle fall, jeg sier ikke at han gjør det.

Hvis TS er redd for å bli løyet til, så er det utrolig naivt å ta til takke med svaret : Det er visst i forhold til trening, noe energi greier...
Har hatt kreatin som har blå og hvite kapsler. Kan være hva som helst.
Sitat av Paradigm Vis innlegg
Har hatt kreatin som har blå og hvite kapsler. Kan være hva som helst.
Vis hele sitatet...
Joda, men brun kreatin har du vel ikke hatt i kapsler vel?
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Joda, men brun kreatin har du vel ikke hatt i kapsler vel?
Vis hele sitatet...
Det har jeg ikke, men det skal ikke utelukkes at samme type kapsler blir brukt til kosttilskudd/"treningsgreier" med brunt innhold.
Sitat av Paradigm Vis innlegg
Det har jeg ikke, men det skal ikke utelukkes at samme type kapsler blir brukt til kosttilskudd/"treningsgreier" med brunt innhold.
Vis hele sitatet...
Nei, slett ikke. Jeg har selv både: blå, røde, gule og gjennomsiktige kapsler.

Men de ligger jo i boksene sine, eller brettene sine, og da vet man jo hva de inneholder.
Sist endret av BrewGrow; 10. juni 2016 kl. 14:47.
Ser ikke bort ifra at det kan være noe kosttilskudd nei. Har noe koffein blanding kapsler som har brunt inni seg hvertfall. Likevel rart av fyren å ha kapslende liggende fri i stedet for oppi boksen.
Sitat av Nattbord123 Vis innlegg
Fikk sjokk og kastet det i do så kan dessverre ikke lukte på nytt.
Vis hele sitatet...
Du fant kapsler i skuffen til typen, og kastet dem i do? Antakeligvis er det bare medisinene hans, og du kastet dem. Selv uten å spørre han. Dersom det var droger vil han nok bare kjøpe nye. Hvorfor ikke spørre han? Har dere ett så elendig forhold?
Ja her er du ute og kjøre. Hvis du tar deg til rette og kaster hans ting uten å snakke med ham og han oppdager det (han kan godt ha oppdaget det uten å ta det opp med deg) så kommer han ikke til å stole på deg - på lenge, lenge. Du har i tillegg klart vist at du ikke stoler på ham.

Uansett hva det var i disse kapslene er dere åpenbart ute og kjøre i forholdet dere imellom. Det eneste du kan gjøre nå er å fortelle hva du har gjort, be grundig om unnskyldning og forklare at du fikk panikk. Så kan du håpe at det er nok til at han tilgir deg og er ærlig og forteller nøyaktig hva det var i de kapslene.
Hvor mye av substansen var det inni kapselen? Om kapselen var full er det nok større sjanse for at det var et form for kosttilskudd eller lignende, mens om det bare var litt av den er det større sjanse for at det var et rusmiddel. Dette er da bare sjanser, siden ingen her på bruket kan fortelle deg hva kapslene inneholdt. Hvorfor ikke spørre han? Om kapslene inneholdt kosttilskudd er det nok ikke særlig sunt for forholdet deres om du tror de inneholdt rusmidler, det samme gjelder nok om du ender opp med å tro de inneholdt kosttilskudd.
Kjipt gjort ts. Tenk om det er noen medisiner typen din trenger? Og du har skyldt de i dass.
Tror dere bør prate litt ordentlig sammen, om mer enn kun disse pillene. Kanskje snakke litt om tillit og reaksjonsmønstre også?
Trådstarter
7 2
Hei dere. Det er snakk om tre kapsler som er kastet, jeg tror neppe han lider noe økonomisk tap av dette. Det var vel litt i sjokk det ble gjort og jeg hadde kanskje ikke gjort det på nytt. Alle kan vel kjenne seg igjen i det å handle på impuls. Med tanke på tidligere rus så er det snakk om avhengighet av ulovlige rusmidler (partydop etc), som jeg har nulltoleranse til. Spesielt at det oppbevares der jeg bor. Så nei jeg er ikke naiv og slår meg til ro med det svaret. Det er i utgangspunktet derfor jeg henvendte meg her, siden jeg har så liten kunnskap på det området og ikke vil bli lurt. Det er vel ikke stor sjanse for et ærlig svar når man konfronterer noe som i utgangspunktet blir sjult. Men takk for innputt!
Sitat av Nattbord123 Vis innlegg
Hei dere. Det er snakk om tre kapsler som er kastet, jeg tror neppe han lider noe økonomisk tap av dette. Det var vel litt i sjokk det ble gjort og jeg hadde kanskje ikke gjort det på nytt. Alle kan vel kjenne seg igjen i det å handle på impuls. Med tanke på tidligere rus så er det snakk om avhengighet av ulovlige rusmidler (partydop etc), som jeg har nulltoleranse til. Spesielt at det oppbevares der jeg bor. Så nei jeg er ikke naiv og slår meg til ro med det svaret. Det er i utgangspunktet derfor jeg henvendte meg her, siden jeg har så liten kunnskap på det området og ikke vil bli lurt. Det er vel ikke stor sjanse for et ærlig svar når man konfronterer noe som i utgangspunktet blir sjult. Men takk for innputt!
Vis hele sitatet...
Om du har nulltoleranse for ulovlige rusmidler, så burde du ihvertfall skjønne at det ikke er rart at typen din holder det eventuelle rusbruket hans hemmelig for deg. Prøv å skaffe deg litt kunnskap om emnet. Det skader ikke å skaffe seg nye perspektiver på ulike emner. Jeg sier ikke at du skal akseptere mannen din sitt rusbruk, men kommunikasjon blir enklere om dere er på litt samme bølgelengde. Prøv å ha et åpent sinn... Det er mange som ruser seg som mannen din, og om han faktisk har vært avhengig er det ihvertfall viktig at han blir møtt med forståelse rundt situasjonen hans.

Vil også legge til at jeg skjønner at du ikke har lyst til at han oppbevarer ulovlige saker der du bor.
Sist endret av Mirage; 10. juni 2016 kl. 18:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Nattbord123 Vis innlegg
Hei dere. Det er snakk om tre kapsler som er kastet, jeg tror neppe han lider noe økonomisk tap av dette. Det var vel litt i sjokk det ble gjort og jeg hadde kanskje ikke gjort det på nytt. Alle kan vel kjenne seg igjen i det å handle på impuls. Med tanke på tidligere rus så er det snakk om avhengighet av ulovlige rusmidler (partydop etc), som jeg har nulltoleranse til. Spesielt at det oppbevares der jeg bor. Så nei jeg er ikke naiv og slår meg til ro med det svaret. Det er i utgangspunktet derfor jeg henvendte meg her, siden jeg har så liten kunnskap på det området og ikke vil bli lurt. Det er vel ikke stor sjanse for et ærlig svar når man konfronterer noe som i utgangspunktet blir sjult. Men takk for innputt!
Vis hele sitatet...
Synd at du har den nulltoleransen du snakker om, særlig når du bruker ordet ulovlige rusmidler som er en av de mest vide ordtakene som finnes. Som han over meg sier, det skader ikke og skaffe seg litt kunnskap om emnet, mange av de "ulovlige rusmidlene" er faktisk mye sunnere, tryggere og bedre en de få lovlige rusmidlene vi har idag.

Selvfølgelig alt kan missbrukes, men mye kan brukes med måte også.
Vist du selv drikker alkohol så har du ikke akkurat valgt det tryggeste rusmidlet tilgjengelig, folk må slutte og følge loven bare fordi det er loven! tenk selv for faen! velg lover med omhu..
Sitat av Nattbord123 Vis innlegg
Hei dere. Det er snakk om tre kapsler som er kastet, jeg tror neppe han lider noe økonomisk tap av dette. Det var vel litt i sjokk det ble gjort og jeg hadde kanskje ikke gjort det på nytt. Alle kan vel kjenne seg igjen i det å handle på impuls. Med tanke på tidligere rus så er det snakk om avhengighet av ulovlige rusmidler (partydop etc), som jeg har nulltoleranse til. Spesielt at det oppbevares der jeg bor. Så nei jeg er ikke naiv og slår meg til ro med det svaret. Det er i utgangspunktet derfor jeg henvendte meg her, siden jeg har så liten kunnskap på det området og ikke vil bli lurt. Det er vel ikke stor sjanse for et ærlig svar når man konfronterer noe som i utgangspunktet blir sjult. Men takk for innputt!
Vis hele sitatet...
Nå er det vel ikke økonomisk tap som er i fokus, men det å kaste andres ting uten å vite hva det er, kan jo lett sammenlignes med stjeling. Impuls handling er jo en ting. Han skjulte de jo ikke om de lå i deres "felles" skuff? Og etter det jeg kan se er alt du oppnådde å kaste noen andres ting i do, uten å få noe svar på hva det var du kastet.

Eller svar fikk du jo, og det som fortjent.
Sist endret av BrewGrow; 10. juni 2016 kl. 18:35.
Men folkens da, er det virkelig helt uforståelig at en person som ikke er vant til slikt friker litt ut når hun finner (noe hun tror er) narko i sitt eget hus? For mange her inne er kanskje partydop det naturligste i verden å drive med, men for folk flest er det jo faktisk ikke det. Selvsagt bør de snakke sammen, men hun spør jo her inne for å få informasjon. Burde sikkert ikke spylt det ned, men hvis han driver med dop bak ryggen til samboeren så vinner han vel neppe noen boyfriend-of-the-year award han heller.
Trådstarter
7 2
Nå tror jeg ikke jeg fikk publisert, jeg prøver igjen. Jeg må få presisere at det også er min skuff og han bor hjemme hos meg, føler derfor jeg ikke har tatt meg til rette. Jeg tar til meg det dere sier og det er dumt å trekke til seg raske konklusjoner og tenke det verste. Jeg forstår at man tenker ulikt og det må være lov å mene forskjellig i "rus politikken". Jeg forstår godt hva noen mener her med f.eks alkohol og er enig i det. Men når det kommer til amfetamin, kokain, anabole steroider så ønsker ikke jeg ha en kjæresterelasjon til et menneske som bruker det. Det må jeg få lov til å si. Og dere vet ingenting om hva jeg tidligere har tollerert etc og hvis dere Hadde truffet meg hadde dere kanskje tenkt at jeg var et menneske med åpent sinn ellers. Så det er dårlig stemning å være slem i kommentarfeltet men ja, jeg tar til meg det dere sier og at jeg møtte situasjonen litt dårlig. Sånn - ferdig å diskutere forholdet. Takk til dere som faktisk informerte om hva det kunne være for noe.
Nei, her i gården er det nulltoleranse på å kaste mine ting, uten å spørre først.
Og jeg liker ikke å "oppbevare" folk som gjør sånt her jeg bor.
Sitat av Nattbord123 Vis innlegg
Nå tror jeg ikke jeg fikk publisert, jeg prøver igjen. Jeg må få presisere at det også er min skuff og han bor hjemme hos meg, føler derfor jeg ikke har tatt meg til rette. Jeg tar til meg det dere sier og det er dumt å trekke til seg raske konklusjoner og tenke det verste. Jeg forstår at man tenker ulikt og det må være lov å mene forskjellig i "rus politikken". Jeg forstår godt hva noen mener her med f.eks alkohol og er enig i det. Men når det kommer til amfetamin, kokain, anabole steroider så ønsker ikke jeg ha en kjæresterelasjon til et menneske som bruker det. Det må jeg få lov til å si. Og dere vet ingenting om hva jeg tidligere har tollerert etc og hvis dere Hadde truffet meg hadde dere kanskje tenkt at jeg var et menneske med åpent sinn ellers. Så det er dårlig stemning å være slem i kommentarfeltet men ja, jeg tar til meg det dere sier og at jeg møtte situasjonen litt dårlig. Sånn - ferdig å diskutere forholdet. Takk til dere som faktisk informerte om hva det kunne være for noe.
Vis hele sitatet...
Jeg ser deg og hvor du kommer fra, jeg tror ingen har ment å være slemme i kommentarfeltet heller though love. Det er nesten med 100% sikkerhet ikke amfetamin eller kokain, anabole steroider er det også ganske tvilsomt. Hvis det isåfall skulle mot all formodning være det er det rart om han gjemmer det i din skuff hjemme hos deg. Ikke ta det feil, men ingen har gitt utrykk for hva du tidligere har tolerert eller gitt signaler for å ha kunnskap om din openmindedness i tidligere situasjoner, men folk reagerer på at du kastet pillene uten å ha peiling på hva det var, er du ikke innerst inne enig i at det var litt dumt? Uansett, det kan man jo glemme så lenge en forstår at det var dumt.

Her inne er det i overkant av mennesker som har erfaring med bekjente som har drevet masse med rus, det er hundretalls diskusjoner her hvert eneste år med tilfeller som er ganske likt ditt, med bidrag fra alle parter. Tenk litt over hva folk skriver.

Hva som har skjedd har skjedd. Jeg vet ingenting om hva det kan være, det er det heller ingen på et forum som kan gi deg et sikkert svar på, men jeg anbefaler deg å ta deg en prat med kjæresten din, for din og hans del. Det virker jo litt trist å gå rundt å alltid tro det verste, å ''havne i sjokk'' som du sa det fordi du så noen piller i skuffen din. Det er jo ikke akkurat sunt.

Lykke til, hva enn du måtte prøve.
Sitat av entropi Vis innlegg
Men folkens da, er det virkelig helt uforståelig at en person som ikke er vant til slikt friker litt ut når hun finner (noe hun tror er) narko i sitt eget hus? For mange her inne er kanskje partydop det naturligste i verden å drive med, men for folk flest er det jo faktisk ikke det. Selvsagt bør de snakke sammen, men hun spør jo her inne for å få informasjon. Burde sikkert ikke spylt det ned, men hvis han driver med dop bak ryggen til samboeren så vinner han vel neppe noen boyfriend-of-the-year award han heller.
Vis hele sitatet...
Det er jo sånn i samfunnet idag at man ikke kan velge over sin egen kropp og bevissthet, så hvis denne fyren bruker noe må han jo nesten skjule forbruket sitt, vist ikke mister han kanskje jobben, lappen og faen meg dama også! enda han kanskje vet risikoprofilen, og den kanskje til og med er lavere enn risiko profilen til alkohol og sigaretter. Wtf liksom?

boyfriend of the year du liksom.. så lenge ikke forbruket hans går utover noen så fuck off!

Edit: sorry for at jeg er litt kvass, men det er en sak jeg brenner for. som er veldig viktig for hele menneskeheten
Sist endret av Alge; 10. juni 2016 kl. 19:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Nattbord123 Vis innlegg
Nå tror jeg ikke jeg fikk publisert, jeg prøver igjen. Jeg må få presisere at det også er min skuff og han bor hjemme hos meg, føler derfor jeg ikke har tatt meg til rette. Jeg tar til meg det dere sier og det er dumt å trekke til seg raske konklusjoner og tenke det verste. Jeg forstår at man tenker ulikt og det må være lov å mene forskjellig i "rus politikken". Jeg forstår godt hva noen mener her med f.eks alkohol og er enig i det. Men når det kommer til amfetamin, kokain, anabole steroider så ønsker ikke jeg ha en kjæresterelasjon til et menneske som bruker det. Det må jeg få lov til å si. Og dere vet ingenting om hva jeg tidligere har tollerert etc og hvis dere Hadde truffet meg hadde dere kanskje tenkt at jeg var et menneske med åpent sinn ellers. Så det er dårlig stemning å være slem i kommentarfeltet men ja, jeg tar til meg det dere sier og at jeg møtte situasjonen litt dårlig. Sånn - ferdig å diskutere forholdet. Takk til dere som faktisk informerte om hva det kunne være for noe.
Vis hele sitatet...

Du fant noen kapsler, innholdet var brunt på farge og det var pulver.
Anabole? Neppe. Stort sett bare hort om og sett piller og injeksjonsveske. Kan ikke huske å hørt om noe anabole pulver heller.

Kokain? Neppe mtp på farge. Og antagelig også en uvanlig måte å oppbevare kola på. I kapsler mener jeg.

Amfetamin? Tja? Har vel ikke hørt om brun pepper men hvit og gul er vanlig. Kanskje finnes det også brunt? Pepper kan nok oppbevares i kapsler om noen velger å svelge fremfor å dra det inn nesa. Men tror ikke det er pepper pga fargen.

Mdma og X er det vel heller ikke mtp på farge og at det er i kapsler.

Methamfetamin har jeg aldri hørt om er brunt.

Tviler på at det var dop egentlig. Efedrin har vært nevnt men trodde den var hvit?

Kan du si noe mer om konsistens og hvordan pulveret så ut? Var det helt fint nesten som vaniljesukker eller mer som farin eller hvordan så det ut?

Ser at det dukker opp noe naturprodukt som kalles Valerian Root, som hjelper mot angst som kan komme i blå/hvite kapsler og pulveret er brunt.....
Sist endret av frtoretang; 10. juni 2016 kl. 19:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Mdma og X er det vel heller ikke mtp på farge og at det er i kapsler.
Vis hele sitatet...
Ok? Er vel ganske vanlig og ha mdma i kapsler? mdma kan være alt fra brunt til hvitt til litt rosa. Fått hele krystaller som er helt brune, men kan ofte bli hvitt når man knuser dem til pulver da men.
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Du fant noen kapsler, innholdet var brunt på farge og det var pulver.
Anabole? Neppe. Stort sett bare hort om og sett piller og injeksjonsveske. Kan ikke huske å hørt om noe anabole pulver heller.

Kokain? Neppe mtp på farge. Og antagelig også en uvanlig måte å oppbevare kola på. I kapsler mener jeg.

Amfetamin? Tja? Har vel ikke hørt om brun pepper men hvit og gul er vanlig. Kanskje finnes det også brunt? Pepper kan nok oppbevares i kapsler om noen velger å svelge fremfor å dra det inn nesa. Men tror ikke det er pepper pga fargen.

Mdma og X er det vel heller ikke mtp på farge og at det er i kapsler.

Methamfetamin har jeg aldri hørt om er brunt.

Tviler på at det var dop egentlig. Efedrin har vært nevnt men trodde den var hvit?

Kan du si noe mer om konsistens og hvordan pulveret så ut? Var det helt fint nesten som vaniljesukker eller mer som farin eller hvordan så det ut?

Ser at det dukker opp noe naturprodukt som kalles Valerian Root, som hjelper mot angst som kan komme i blå/hvite kapsler og pulveret er brunt.....
Vis hele sitatet...
Ikke uvanlig at MDMA eller MDA er brunt.
Sitat av Lyra Vis innlegg
Ikke uvanlig at MDMA eller MDA er brunt.
Vis hele sitatet...
Vel, en kan jo fremdeles gå ut ifra at det ikke var MDMA/MDA. Det er kapsler, tydelig fra noe annet enn hva en kjøper på apoteket. Det er brunt, hvilket er mulig med MDMA, men jeg har selv aldri vært borti det så det er ikke veldig vanlig. Han la det i dama sin skuff på dama sitt sted. Det er ekstremt mye som taler mot at det er dop, og det blir ihvertfall på trynet å spekulere i at det er MDMA fordi, vel.. MDMA kan være brunt? Det gir jo ikke mening. Ville bare påpeke det da hele tråden så ut til å dra i retning av at det faktisk var MDMA i kapslene.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Lest gjennom tråden og satt igjen med ett spørsmål.. Man pleier vel ikke gjemme legale medisiner i en skuff?
Sitat av Relevant Vis innlegg
Vel, en kan jo fremdeles gå ut ifra at det ikke var MDMA/MDA. Det er kapsler, tydelig fra noe annet enn hva en kjøper på apoteket. Det er brunt, hvilket er mulig med MDMA, men jeg har selv aldri vært borti det så det er ikke veldig vanlig. Han la det i dama sin skuff på dama sitt sted. Det er ekstremt mye som taler mot at det er dop, og det blir ihvertfall på trynet å spekulere i at det er MDMA fordi, vel.. MDMA kan være brunt? Det gir jo ikke mening. Ville bare påpeke det da hele tråden så ut til å dra i retning av at det faktisk var MDMA i kapslene.
Vis hele sitatet...
Ingen som argumenterer for at det er mdma, men er veldig vanlig og få mdma eller putte mdma i kapsler. Å jo det er veldig vanlig at mdma er brunt. kanskje han la dem i skuffen med en feil? Stoffene han hadde drevet med var jo ett eller annet party dop.

neida skal ikke kverulere, er nok mest sannsynlig ett eller annet lovlig trene humbugg

Edit: søk MDMA Crystals på google bilder og du kan se at meste parten er brunt
Sist endret av Alge; 10. juni 2016 kl. 20:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Forurenset MDMA er brun, er den laget riktig er den hvit og eller klar. Det er helt vanlig med brun MDMA.
At den er forurenset betyr ikke nødvendigvis at den er farlig.
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Forurenset MDMA er brun, er den laget riktig er den hvit og eller klar. Det er helt vanlig med brun MDMA.
At den er forurenset betyr ikke nødvendigvis at den er farlig.
Vis hele sitatet...
Mye mulig, har du kilder forresten?
Sitat av Alge Vis innlegg
Mye mulig, har du kilder forresten?
Vis hele sitatet...
Mulig jeg er helt på jordet faktisk, finner ikke spesielle gode kilder når jeg googler det, med en del snakk og diskusjoner her og der.

Jeg har og diskutert det med andre før. Men inntil jeg vet sikkert, så kan man konkludere med at det var noe jeg trodde.
'
Jeg vil ikke legge ved en masse kilder som ikke kan stoles på, men prøv å google det selv, så forstår man hvorfor det er lett å tro.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Pillene ligner på Elvanse 50mg.
Sitat av ezyy Vis innlegg
Haha, er det ikke bedre at hun kaster noe hun tror er narkotika, enn at hun gir det til han?
Vis hele sitatet...
Ikke om det er noe han har nytte av, da er det bedreå spørre. Syntes også det var idiotisk å kaste det i do, rusmissbruker eller ei. Man mioster tydligvis all troverdighet om man har vært utpå... synd.