Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  140 22812
Jeg fant, jeg fant
AlbertEinstein's Avatar
Ser ut som jeg tar turen innom. Dette blir gøy!
Sitat av Celine Vis innlegg
Godt poeng det her, kan vel telle opp i mot 25-30 om vi regner med folk utenfra forumet også! Har pratet med Cappy som er en mer erfaren treff-deltaker enn meg, som sier at det ofte er stort frafall. Tenker vi går for 20, og hvis det dukker opp fler finner vi alltids en løsning på det!
Vis hele sitatet...
Da er det totalt 26 ja, 2 sannsynlig og 3 kanskje. Pluss noen sære venner av KjemikalieX og Cappy som mye mulig kommer utover kvelden. Pluss et par til som ikke har skrevet her kommer. Ser ut til å bli bra oppmøte.
Nå sitter vi 11 stykker og varmer opp før treffet, så regner med at vi overstiger de 20 reservasjonene!
Jeg fant, jeg fant
AlbertEinstein's Avatar
Blir det lett å finne gjengen? Har noen med en banner eller noe i den duren? Eventuelt navnet bordet står på? PM eller svar her etter ønske.
Bare gå inn, si du er en av de 20 det er bestilt til. Tror ikke de har så mange party-reservasjoner på gang
Jeg fant, jeg fant
AlbertEinstein's Avatar
Takk så mye! Snakkes om en halv times tid
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Jeg er på vei, var plutselig tomt for olje på bilen, så sitter på toget til Drammen nå. Blir 20min-ish forsinka.
Sitter plassert på Peppes nå, bordet ligger innerst og øverst i lokalet, om det gir noe mening. Ellers spør etter bordet det er reservert 20 til. Vi har en hel rad for oss selv, så blir plass til fler enn 20 dersom det trengs!
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitter på bussen nå, er på Peppes om et kvarter. Elleve vorser hos Kjemikaliex, jeg og minst fem til er på vei ++++. Jeg fucka opp min eneste oppgave, å ta med maskeringstape som vi kan skrive navn på, kan noen fikse det?

Det føles så feil å være tipsy på denne tida, men samtidig veldig veldig riktig..
Jeg mistet banen, så blir også litt forsinket. Halvtime maks
8 freaks drar fra grønland t-bane til stortinget nuh!
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Vi blir vel over 20stk med andre ord!
1 stykk freak sitter på banen i retning Peppes nå
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Vi har et enormt behov for klistrelapper til navn. BTW vanvittig mange her, tjuefem stykker!
At det måtte være peppes... noen som slenger opp en oppdatering her på hvor dere drar etter dere har spist?
Sitter 26ish stykker på peppes nå, kanskje 5-10 spiser pizza her... Ingen tvang! Bare å komme, selvom vi sitter på peppes!

Edit * 29 stk nå
Sist endret av KjemikalieX; 20. februar 2016 kl. 17:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Sitter 26ish stykker på peppes nå, kanskje 5-10 spiser pizza her... Ingen tvang! Bare å komme, selvom vi sitter på peppes!

Edit * 29 stk nå
Vis hele sitatet...
Blir dere sittende lenge? Jeg kommer ikke før halv 7 eller noe, men jeg vil spise på Peppes! Kjipt om jeg blir sittende alene og spise, mens dere har flyttet dere til nytt sted.
Satser på å bli sittende en stund. Gjetter ca 33 nå. Blir nok tidenes største treff!

33/55 000 er jo ikke så ille...

Vi drar videre nå!

Alle er på vei til cappy , for og samles i leiligheten hans.
20:08 ett par freaks ble tatt i kontroll på tbanen. På vei til tbanen om 10
Sist endret av KjemikalieX; 20. februar 2016 kl. 20:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hadde desverre ikke anledning til å være med fra starten, men hvis det er plass til en freak til så blir jeg gjerne med nå snart !
Sitat av zerto Vis innlegg
Hadde desverre ikke anledning til å være med fra starten, men hvis det er plass til en freak til så blir jeg gjerne med nå snart !
Vis hele sitatet...
Vi sitter 15-20 ish stykker i leiligheten til Cappy nå, send meg PM for info
Kunne ikke truffet bedre!

Skal folka ut på byen? Henger på et vors på SKøyenåsen atm.
Virker ikke som folk skal ut. God stemning (litt mangel på sprit) hos Cappy. Sitter forøvrig sitter noen av freaksa igjen o leiligheten vår og røyker

https://imma.gr/l/64072
Sist endret av Jonta; 20. februar 2016 kl. 23:06. Grunn: Gjorde brukket IMG-tag til lenke fordi 2.7MB
Tilbake fra Bergen etter et uventet og kort/godt opphold..
Klokka har såvidt passert halv 11. Regner med at det fremdeles er liv i freaksa?

Sitter med et par folks nå å sutter på "mangelen" Hvordan er ståa hos Cappy i kveld/natt?
Sist endret av $pliffeN; 20. februar 2016 kl. 22:36.
Er fremdeles liv hos Cappy, like mange her enda

Ga opp IMG taggen på mob
Sist endret av KjemikalieX; 20. februar 2016 kl. 22:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Det var et fantastisk treff med et massivt oppmøte, rundt trettifem kom til Peppes. Også var det festen, for en fest! Mange kjente ansikter og mange ukjente. Snakka med en som spilte CS:GO, tar gjerne en runde med deg. Må beklage for at jeg ikke svarte på SMS/PM, glemte av mobilen.

De få høydepunktene jeg husker er:
-Da vi konkluderte med at routeren var hacket fordi den ikke fungerte, men etter en stund fant vi ut at det var ei som hadde dratt ut kontakten for å lade mobilen.
-Revitaliseringen på kjøkkenet og diskusjonene som fulgte med.
-Retusjeringen av coverdama i siste nummeret av Optikern.
-Sjakkturneringen
-Da jeg pynta kjøkkenvasken rett før leggetid.

Kult at du arrangerte treff Celine. Takk for øl Turbolego, neste gang må du være med på etterfesten. Jeeezes, nå skal jeg bruke uka på å komme meg.
Det var ett hyggelig treff, møtte masse nye likesinnede. Gøy å ta turen over fra Bergen for å delta, sammen med dama mi. Kommer gjerne over flere ganger ��
Sitat av Cappy Vis innlegg
Det var et fantastisk treff med et massivt oppmøte, rundt trettifem kom til Peppes. Også var det festen, for en fest! Mange kjente ansikter og mange ukjente. Snakka med en som spilte CS:GO, tar gjerne en runde med deg. Må beklage for at jeg ikke svarte på SMS/PM, glemte av mobilen.

De få høydepunktene jeg husker er:
-Da vi konkluderte med at routeren var hacket fordi den ikke fungerte, men etter en stund fant vi ut at det var ei som hadde dratt ut kontakten for å lade mobilen.
-Revitaliseringen på kjøkkenet og diskusjonene som fulgte med.
-Retusjeringen av coverdama i siste nummeret av Optikern.
-Sjakkturneringen
-Da jeg pynta kjøkkenvasken rett før leggetid.

Kult at du arrangerte treff Celine. Takk for øl Turbolego, neste gang må du være med på etterfesten. Jeeezes, nå skal jeg bruke uka på å komme meg.
Vis hele sitatet...
PM meg med steamdetaljer, så fikser vi litt cs!
Bra folk, fantastisk oppmøte og enda bedre stemning. Takk for et hyggelig treff dere!
Turbolego, lyst å vise litt paint skills? Får satse på å bli med neste gang det blir treff, dette hørtes bra ut!
Imponerende oppmøte. Cappy er jo usedvanlig tillitsfull og gjestfri da. Dere hadde aldri fått bli med hjem til meg, jævla freaks!

Neida, alle var jo så høflige og greie. Takk for en hyggelig kveld <3
Sist endret av mentalmelt; 22. februar 2016 kl. 00:11.
Dritbra treff, måtte desverre baile pga. HiOA Gaming som holdt 24-timers LAN samtidig.
Niz med en matpause sammen med likesinnede ivertfall!

Sitat av mathiasxx94 Vis innlegg
Turbolego, lyst å vise litt paint skills? Får satse på å bli med neste gang det blir treff, dette hørtes bra ut!
Vis hele sitatet...
ca. sånn:



Sitat av Cappy Vis innlegg
Takk for øl Turbolego, neste gang må du være med på etterfesten. Jeeezes, nå skal jeg bruke uka på å komme meg.
Vis hele sitatet...
NP! litt synd at LAN falt på samme dato lolz
Sist endret av Turbolego; 22. februar 2016 kl. 00:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Forresten. Venter på innlegg fra du som sov på sofaen hos Cappy! Send meg en PM eller skriv her i tråden
Hei Celine.

Nå har jeg omsider fått tilgang til pc, så nå har jeg fått laget meg en bruker her inne.
Fantastisk godt intiativ til treff, og tusen takk til alle fremmøtte. Dere er en fantastisk gjeng og veldig inkluderende.
En spesiell takk til Kjøteren for at du er en så fantastisk person og din vennlighet og inkludering.
En stor takk til Cappy også for lån av sofaen.

Ser allerede frem til neste treff. Ønsker alle brukere på freak.no en god helg.
Hola, litt på etterskudd men takk for den feteste festen på evigheter alle sammen
Turbolego, det der er bedre enn et ekte bilde
Knallbra treff, med superhyggelige mennesker.

Gleder meg allerede til neste!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nytt treff i april, hva synes folk? Blir kanskje litt kort mellomrom, hva tror du Celine
Dere er så hyggelige at det godt kan være treff hver helg for min del
Ingen freaks som er ute nå? Send pm
Hei. Jeg for min del syntes at det var ett fantastisk treff i februar, og veldig hyggelige folk å bli kjent med, så jeg er gjerne med på ett nytt treff i april for å møte igjen folk fra forrige treff og også bli kjent med nye. I april er det kanskje blitt såpass vårlig også at man kanskje kan ha ett parktreff eller tar du festen hos deg igjen Cappy? ;-) Ha en fin kveld alle sammen.
så koos, vi er gira vi, får opprette ny tråd så fort april nærmer seg gikk glipp av sist treff selv
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kan gi en forsinka beskjed om at det var et flott treff, ihvertfall for min del.
http://puu.sh/nJHOL/b46f46f156.jpg
Sist endret av Snilepisk; 17. mars 2016 kl. 12:38.