Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2903
Hei.

Noen som vet hvordan man kan komme rundt TV3Play sin sperre av AdBlock?
The Mad Doctor
Nei, men jeg veit at hvis du rett før reklamen begynner skipper litt fremover så trenger du ikke å se den.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Dette løser problemet ditt
Sitat av plohg Vis innlegg
Måtte bare dele denne for å løse alle deres problemer. Skrevet i .NET så krever framework 4.1 eller nyere.

http://www.dropbox.com/s/dqwfx5kwdpw....1-Release.zip

Funker på allt innhold på visat3play og viasat4play. Konverterer også teksten til en egen .srt-fil.

Den er ganske noob-accessible, men les readme if supernoob.
Vis hele sitatet...
Sitat av plohg Vis innlegg
Dette løser problemet ditt
Vis hele sitatet...
Noen grunn til at Norton ser det som en trojan?
Sitat av fatfro Vis innlegg
Noen grunn til at Norton ser det som en trojan?
Vis hele sitatet...
Det er norton...


MBAM, Spyboy S&D og Norton sa ingenting om filen.
Sitat av fatfro Vis innlegg
Noen grunn til at Norton ser det som en trojan?
Vis hele sitatet...
Vel, resten av verden ser det ikke slik, men man bør være forsiktig uansett. Norton bruker da vitterlig å si hvilken trojan den ser den som...

https://www.virustotal.com/nb/file/1...is/1380409723/

Virustotal er et nyttig sted å scanne filer på.
Ingen trojan; ViaDump er bare en build av en enkel C#-app som henter ut info fra viasat/tv3-play.
rtmpdump som den avhengiger av har åpen kildekode som ser helt safe ut.

Bare å prøve den. Den fungerer utmerket og gjør hele prosessen med å stjele fullkvalitets video og srt-subs fra viasat til to tastetrykk. Laster også ned superraskt (begrenses nesten bare av linjen din).

Kan også legge ut kildekode om noen forsatt er suspicious.
Genialt program Plohg!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
Høres genialt ut. Legg gjerne ut kildekode også, ikke bare for de som føler det er mistenksomt, men også for folk som kan jobbe med å lage oppdaterte versjoner i fremtiden
Har ikke problemer på ovenfornevnte sider med Adblock Plus + Ghostery
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt de 1 min lage reklamene jeg må se på tv3play?