Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 4466
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar


Fredag 31 mai 21:00 skal jeg og Thoryllo promotere freakfest 2013 på radiovorse hos OnAirRadio. Under sendingen blir det holdt en konkurranse der det blir delt ut tre separate billetter til festen. Planen er at vi drikker øl, snakker og hører på musikk. Thoryllo har lovet å komme med historier fra sitt liv som urban explorer, sjøl vurderer jeg å fortelle historien om en lommevarmer som kostet meg jobben og et millionbeløp. Er vi heldige blir det kanskje spilt et par låter fra WeAreFiasko.

OnAirRadio kommer til å være tilstede på freakfesten, det vil bli gjort intervjuer av deltakere som blir sendt uka etterpå.

Følg med på OnAirRadio fredag 31 mai 21:00-00:00.

Litt om OnAirRadio
On Air Radio drives av On Air Media Group, en non-profit organisasjon. Vi holder til på Ryen i Oslo, her vi har etablert et studio og produksjonslokale. Det er en gode som veldig få andre nettradioer har, og vi er selvsagt veldig stolte av hva vi har fått til så langt. Kanalen drives av entusiastiske mennesker med interesse for musikk og radio, som foreløpig kun har dette som hobby. Hobby eller ikke, det er produktet som er avgjørende, og vi jobber hardt for å gjøre vårt produkt til det beste i miljøet.
Vis hele sitatet...
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Dere skal få en øl hver hvis dere blæster Alt her i livet på lufta!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Whey! nFF på radio igjen.

Skal prøve å få hørt på og lagd opptak, noe jeg oppfordrer alle andre til å gjøre, så vi hvertfall får til ett for ettertiden.

Den saken er jammen på forsiden deres nå også.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Dere skal få en øl hver hvis dere blæster Alt her i livet på lufta!
Vis hele sitatet...
Send den inn som ønskelåt når du hører på radiovorset, skal ikke se bort ifra at den kommer på lufta..
Gjerne fortell litt mer om den lommevarmeren! Hvordan kunne en lommevarmer koste deg jobben og et millionbeløp?

Har ikke mulighet til å høre sendinga.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Forteller det først på radioen også får vi se om jeg tar det her seinere..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Skal nok tune inn Vet at Thoryllo har et par historier på lur gleder meg
Sist endret av Pyromanic; 31. mai 2013 kl. 12:10.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Jeg og Thoryllo gjør oss i skrivende stund klar for vorse i kveld på OnAirRadio. Hvis du deltar på konkurransen har du muligheten til å vinne en billett til freakfest 2013. Sånn ellers kan du oppleve historier om urban exploring , «se hva jeg har med meg » spalten, ukas shot, hot eller not og selvfølgelig promo av freakfesten.

Tune inn via en av disse lenkene 21:00 sharp!
Lyd eller Webcam & Lyd
Sitat av Cappy Vis innlegg
Jeg og Thoryllo gjør oss i skrivende stund klar for vorse i kveld på OnAirRadio. Hvis du deltar på konkurransen har du muligheten til å vinne en billett til freakfest 2013. Sånn ellers kan du oppleve historier om urban exploring , «se hva jeg har med meg » spalten, ukas shot, hot eller not og selvfølgelig promo av freakfesten.

Tune inn via en av disse lenkene 21:00 sharp!
Lyd eller Webcam & Lyd
Vis hele sitatet...
Blir det mulig å høre senere (opptak)?
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Snålingen Vis innlegg
Blir det mulig å høre senere (opptak)?
Vis hele sitatet...
Kommer nok ann på om noen tar opp sendingen, er usikker på om OnAirRadio gjør det.
Tar meg ett glass selv nå og venter til klokken er 9!
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Hvis dere har spørsmål er det bare å komme med det i denne tråden. I forhold til Thoryllos urban exploring, freakfesten eller helt random ting du måtte lure på. Vi har allerede fyrt opp med øl og er live om tjue minutter. Håper dere sjøl sitter med en liten pjolter under sendinga.

Sweet..
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Hvor lenge varer sendingen? Var litt sen å tune inn.


Edit: Til 0000 ja. Nvm
Sist endret av m0b; 31. mai 2013 kl. 21:17.
Hvem av dere er hvem?
Thoryllo er Thor, og Cappy er Sindre
Sitat av etse Vis innlegg
Thoryllo er Thor, og Cappy er Sindre
Vis hele sitatet...
Og hvem er den 3.?
Sitat av Snålingen Vis innlegg
Og hvem er den 3.?
Vis hele sitatet...
de er 4. De to som har sendingen, mens cappy og thoryllo er gjester.

Jeg vil forresten bemerke at "Data-delen" av forumet er død om du ser bort i fra "Hjelp meg å kjøpe PC" og "Hvilket spill skal jeg spille?". Er mye mer aktivitet på politikkfronten.
Sist endret av etse; 31. mai 2013 kl. 21:26.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Jeg kunne ikke dy meg, og søkte opp brukeren til whatshisface (frode?) som har blitt bannet. Hvordan gikk det med kompisen din og den gravide dama? Tell the story!

Brukeren er forresten ikke bannet!
Sist endret av m0b; 31. mai 2013 kl. 21:59.
Kan svar på spørsmålet, men fikk ikke med meg hvor man skulle sende inn svar?
Genialt, Cappy! Lo litt i heimen nå, ja
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Dorian Explorer:

Thoryllo og Cappy: Husk SC2-compoene, BZFlag, de som lager Minecraft-videoer m.m.

Kom dere på IRC!

Åja, musikkønske: Alt her i livet. Både original og remix.
In the kitchen
muRit's Avatar
Nøgd "trøndermarit" her som fikk musikkønsket mitt oppfylt
Morsomt å høre på dere, pønsker på flere ønsker jeg kan sende inn til sendinga
Er i en diskusjon her; et ganske sært tema. Så tenkte dere luringer kan diskutere dette når dere blir fine i farta.
Er dette en talefeil eller en språkfeil; shøkken istede for kjøkken?
Stemmer meg på jonta sitt forslag. Spill den originale "Alt her i livet", og litt senere remixen for å få opp freak-stemninga.
Ett spørsmål jeg kom på i sta.
Siden vi har under holdning, finnes det da overholdning? Om ja hva er overholdning?
overholde og underholde.

overholde ('oːʋəɾhɔlə)
verb transitiv
rette seg etter, følge overholde en frist
Vis hele sitatet...
Dere lurte på om det var mye aktivitet på freak nå... Jeg tror de fleste er opptatt med å se på dere!
Konge show dere! Keep it up
hvor sender jeg bilde til like-konkurransen?
til info skal ikke på freakfesten siden jeg ikke er 18år, men kanskje mulig å bare vinne mus?
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Telleren deres viser for øyeblikket kun 28 viewers, er den presis? :/
hørte lite av alt her i livet =/
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Noen som rippa/captura den? Var på jobb og hadde ikke mulighet til å høre på.
Sitat av 8bit Vis innlegg
Noen som rippa/captura den? Var på jobb og hadde ikke mulighet til å høre på.
Vis hele sitatet...
trykk på "se live" og i menyen der ne plass kan du finne showet tror jeg. Lå i hvertfall masse tidliggere shows der.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Hmm, finner det som ser ut som freak på onair, men sender meg bare til "live" når jeg trykker på den.

Skal nevnes at de andre opptakene funker.

EDIT: ser ut til at jeg må vente til det kommer noe "nytt" før jeg kan høre på freak@onair.
Sist endret av 8bit; 1. juni 2013 kl. 01:22.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Videoopptak kommer ut fra On Air Radio, men usikker på når. Skal legge ut link når det kommer ut.
Takk for alle som fulgte sendingen god stemning! Og ekstra takk til |d13m0b for mye artig informasjon!
Likebildet blir kåret neste uke.
Drar til justisen nå (ikke mono som tidligere nevnt).
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Æææh, kom meg nettopp i seng. Sendingen var artig. Må nesten beklage for mine kleine kommentarer av og til, men ellers var det moro. Må ærlig innrømme at jeg ble litt animert mot slutten. God natta folkens..
Forspill på Onairradio.no gir bort to nye billetter til Freak festen 15 Juni.
Tune inn!

www.OnAirRadio.no - www.OnAirRadio.no/livecam
▼ ... over en uke senere ... ▼
Folkens..siste sjanse!!
Konkurransetid hos On Air Radio!! Lag en morsom "meme" til oss. Tema er On Air Radio, Frode el.l. Gå inn på reaksjon.nu og følg instruksjonene
Og post det på vår facebook side http://www.facebook.com/OnAirRadio.No
så skal vi gi bort billetter til 3 heldige vinnere!!
Keep it going . Kommer nok innom, men uten nick hihi -..