Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1498
Hei!
Noen av dere som har erfaringer med en magnetkortleser/skriver. Har en slik en og har lekt meg med diverse av mine egne bankkort, gavekort og kupongkort. Dette har funket veldig bra og leseren/skriveren har klart å lese av alle tre "sporene" på magnetstripen. Helt inntil nå. Jeg er på et hotell som bruker systemet "Vingcard elsafe". Men når jeg skulle leke meg og prøve å kopiere kortet jeg fikk så kom det gang etter gang opp når jeg prøvde å lese kortet "Read error". Og dette var på track 3. Det ser ut til at det er sporet dem bruker. Så det jeg lurer på er om noen vet hvordan jeg skal klare å kopiere en av disse hotellkortene. Jeg lurer på om det er noen innstillinger som må endres eller ett eller annet, men vet ikke sikkert. Så setter stor pris på hjelp
Sikker på at du har 3-track leser?
Trådstarter
77 1
Ja, har lest flere sv mine egne bankkort som bruker alle tre sporene.