Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2848
Hei alle freakere!
Jeg vet ikke om dette gjelder andre merker, men jeg sjønner ikke hvorfor det er blitt så vannskelig å få kjøpt cerwin vega høytallere i det siste. Da tenker jeg mest på subwooferne og forsterkerne...

For eksempel solgte jo hifiklubben hele hfa serien til cerwin og de fleste forsterkerne også, men det bare forsvant.
Å vis jeg går inn på nettsiden til CV er det tonnevis med subwoofere å høytallere som jeg gjerne kunne tenkt meg, men ingen buttiker selger dem å det er dessverre umulig for meg å få kjøpt dem (med mindre jeg vil betale 6000 kr for å skippe dem fra usa eller no)
Ta cerwin vega cvhf-a18s som eksempel... Skrlle gjerne hat den men finner ikke noen som selger den

Jeg klager ikke å det gjør meg ikke så mye med tanke på at det er andre merker med like gode vis ikke bedre subber, men jeg sjønner ikke hvorfor?
Vet noen hvorfor det er så få som blir solgt?

Samtidig har jeg tenkt til å kjøpe: cerwin vega cva 118x fra evenstadmusikk eller soundshop, er dette et bra kjøp eller har noen noe bedre?
Takker for svar
Sist endret av I_Love_Music; 24. juli 2017 kl. 22:30.
har du hørt med hifiklubben om de kan ta inn?
Hi-Fi klubben har forsatt noen i salg, og kan helt sikkert bestille inn andre typer også.

Men når det er sagt så selger de tonnevis av disse på finn.no
Godt tips å høre med hifiklubben jeg tror jeg stikker innom å hører så snart som mulig.
Problemet med subwooferne fra finn er at de er store å tunge å de fleste vil ikke sende dem i pakke. Så det er vannskelig å kjøpe dem dessverre Det er svært få som selger sånne høytallere rundt området jeg bor i også..
Takk for svar
De skiller vel på Home og pro serie og salg.