Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4455
Anonym bruker
"Definert Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, nå har jeg bestemt meg.. Glemme eksen og reise til Gran Canaria!

Har fått fri fra jobben, og har funnet fly og hotell, mangler bare å godkjenne bestillingen

Men her er da problemet, reisen kom på 7tusen for 2uker. De spør om et depositum på 2tusen. Jeg har mulighet til å betale, men fristen for å betale resterende er 3 dager før lønning.
(har ikke mulighet for å ta ut forskudd)
Reiseselskapet jeg skal bestille igjennom er stengt nå, så jeg får ikke spurt før i morgen. Men om jeg bestiller i dag, betaler de 2tusen (kan betale 3tusen om det vil hjelpe) Kan jeg da ringe i morgen å spørre om det er mulighet for å få utsatt betalingen 3dager?
Jeg har også en reserveløsning om det skulle skjære seg, men jeg vil helst at det er siste utvei.

Takker for svar! Gode priser gjør til at jeg ikke tørr vente til i morgen, kjedelig om prisen plutselig stiger.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du spør pent, så burde det la seg gjøre. Har jobbet i reisebyrå selv, og vi hadde temmelig frie tøyler ang betaling.
Anonym bruker
"Definert Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om du spør pent, så burde det la seg gjøre. Har jobbet i reisebyrå selv, og vi hadde temmelig frie tøyler ang betaling.
Vis hele sitatet...
Takk for svar, det fikset seg uten at jeg trengte å høre med reisebyrået!

Skal bli utrolig godt å komme seg bort nå!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Kan du ikke bruke et annet reisebyrå der du feks kan bruke Klarna og få utsatt betalingen?
MasterCard? Bare å huske på å betale i tide.
Anonym bruker
"Definert Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Kan du ikke bruke et annet reisebyrå der du feks kan bruke Klarna og få utsatt betalingen?
Vis hele sitatet...
Prøvde dette, men er ganske ung og er bare lærling. Derfor fikk jeg det ikke. Har ikke bygget meg opp nok kredit.