Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 7684
Hei, driver å tipper på oddsen og er så langt 150 000k i pluss siden desember.
Bruker ett par timer på analyser, er det ulovlig for meg og eventuelt ta betalt for tips?
Vet det finnes ett hav av nettsider som gir sine meninger og tips gratis, men hit raten min er temmelig god og jeg spiller på mellom 3-5 kamper på hver bong.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Er ikke ulovlig nei Mange som gjør det! Sjekk ut tipstertube.com
Trådstarter
Kanon tusen takk!
Enn om du tilbyr private tips til oss andre freaks her inne på forumet da..?? ;-)
...ja, mot et lite honorar, åff kårz...
Trådstarter
Tja Eager :-)
Anonym bruker
"Avhengig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Haha. 3-5 kamper pr bong?! Det er ikke dyktighet, men flaks som har gjort at du er i pluss. Folk gidder neppe å betale for tips der man spiller 3-5 kamper pr bong. Spør hvilken som helst oddstipper som lever av spill om hva som gjør at dem tjener penger. 99,9% kommer til å svare at de spiller maks 2 kamper pr bong. Er du av typen som setter Chelsea, Barcelona, Real Madrid og Bayern Munchen på samme bong når dem møter svake lag med innsats på 10 000,- også eller?
Anonym bruker
"Avhengig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde vært artig å sett regnskapet ditt for tippingen siden desember også.
Hva med å slenge opp ett parr bonger her som vi kan se resultatet av i ettertidé
Trådstarter
Du kan kalle det flaks eller hva du vil, men ved å bruke tid på å analysere så treffer man som regel ganske greit. Du kan kalle det flaks om det hadde vært 1-2 bonger.

Lagt ved ett lite utdrag her: http://imgur.com/a/TSgO0
Lav odds med høy innsats. Ser ut som dette er en fin måte å tjene litt ekstra på, selv om det aldri er garantert at den går inn. ...men om man har pengene til å ta den sjangsen, why not.
Trådstarter
Hadde det vært garantert at alle kamper man tippet på gikk inn ville jo alle gjort det.
Har man kapital til å spille med, som man har råd til å tape så er det helt innafor.
Ganske forutsigbar tipping her. Ser ikke hva som er så spesielt med dette. I tillegg til det så har du tippet live, som gjør det mindre imponerende. Hvis du vil imponere oss, hvis oss 3 bonger til helgens kamper dagen før kampene starter.
Trådstarter
Er ikke her for å imponere noen på forumet.
At det står live på enkelte er fordi den ene kampen har akkurat startet i det bongen er blitt plassert mens de andre kampene starter senere

Det kommer nok ikke til å skje ;-)
Hmm.. Imponerende Henger personlig masse på SoccerBetting-Reddit. Der er det mange som fører bets på Excel, Google Spreadsheets, osv. Sånn at de har kontroll på income/loss per dag. Gjør du dette? Liker å gå for høg-odds jeg også. Send meg en DM
Sitat av Poppee Vis innlegg
Er ikke her for å imponere noen på forumet.
At det står live på enkelte er fordi den ene kampen har akkurat startet i det bongen er blitt plassert mens de andre kampene starter senere

Det kommer nok ikke til å skje ;-)
Vis hele sitatet...
Det kommer ikke til å skje fordi du vet at du ikke er en tippe guru. Jeg kan også legge ut bare seiers bonger fra de siste 2 mnd som du har gjort, å late som at jeg er en ekspert, selv om jeg ikke er det. I challenge you, legg ut en bong så gjør jeg det samme ....
Trådstarter
Sitat av Rundstykke Vis innlegg
Det kommer ikke til å skje fordi du vet at du ikke er en tippe guru. Jeg kan også legge ut bare seiers bonger fra de siste 2 mnd som du har gjort, å late som at jeg er en ekspert, selv om jeg ikke er det. I challenge you, legg ut en bong så gjør jeg det samme ....
Vis hele sitatet...
Laget ikke posten her for å ha pissekonkurranse med deg. Gir blanke i tippekuppongene dine. Jeg vet jeg treffer godt og har en god fortjeneste på det. Så kan du selv velge om du vil dele med med-freaks dine kuponger over den siste tiden med gevinst på mer enn 1000kr eller ikke :-) Ikke sagt jeg er ekspert eller guru, men spurte bare om det var lov å ta betalt for tips eller ikke.

Lykke til med tippinga i helga! Håper du drar inn stort!
Sitat av Poppee Vis innlegg
Laget ikke posten her for å ha pissekonkurranse med deg. Gir blanke i tippekuppongene dine. Jeg vet jeg treffer godt og har en god fortjeneste på det. Så kan du selv velge om du vil dele med med-freaks dine kuponger over den siste tiden med gevinst på mer enn 1000kr eller ikke :-) Ikke sagt jeg er ekspert eller guru, men spurte bare om det var lov å ta betalt for tips eller ikke.

Lykke til med tippinga i helga! Håper du drar inn stort!
Vis hele sitatet...
Du sier at du ikke har sagt at du er en ekspert, men du vil at folk skal betale deg for tippe tips.....Er man ikke en selverklært tipping ekspert da?. Hvorfor må gevinst være over 1000kr? Alle er ikke rike som deg, som kan sette flere tusen kr på en bong. Om du er så god som du sier, så har du ingenting å tape. Men jeg vet at du treffer kanskje på 1 bong, også bommer du på 3-4-5 andre. Se på meg som James Randi
Rundstykke virker litt sjalu kanskje? OP spurte bare om det var lovlig å ta betalt for å gi tips