Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1429
Hei, jeg har en onkel unge som har lyst på datamskinen min, jeg ønsker ikke å lure foreldrene på prisen, tenkte hovedsaklig 3500, men er usikker.

strømforsyning: Corsair ax850
hovedbrett: MSI Z77 MPower
minnebrikke: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9
skjermkort: ASUS GeForce GTX 670
dvd-drive: ukjent

3.40GHz
Kabinett: Vengeance C70 Mid-Tower

Harddisker:
SSD Kingston 120GB
HDD 1t Seagate Barracuda 1TB SATA 6Gb/s (SATA 3.0), 64MB Cache, 7200RPM

Vifter/kjølere:
Noctua NH-D14 CPU Kjøler 1300 RPM
4stk Corsair SP120 Quiet Edt. 120mm Vifte 120 x 120 x 25mm, 1450 RPM
2stk Corsair AF140 Quiet Edt. 140mm Vifte 140x 140 x 25mm, 1150 RPM

Er usikker på hva mere informasjon jeg kan gi.
Alt er bygget fint å ingen ledninger eller problemer, borsett fra vis man tar "svenske" knappen, da vil den ikke starte før etter et par forsøk som kan ta en halvtime(feil melding)



det jeg tenkte å gi inkludert bare fordi jeg er glad i han, dette kan være inkludert i prisen(spill, brukere, utstyr)
QPAD tastatur mekanisk , qpad mus, qpad musmatte. 2 skjermer,steelseries sib v2 headset.
Grønn og blå led lys ledninger(1m)
Windows 10 Pro
Han spiller Wow og lol så wow account med 5 lvl 100++, lol account lvl 30 platinium + lvl 30 unranked, også kan han få gw2, cs go, saints row IV & the third, + masse spill

Så klart med hjelp av videre oppgraderinger(ikke meg, venn som kan dette) hjelp, osv.
Sist endret av snowR; 31. mars 2016 kl. 21:52.
Hvilken CPU følger med? Du skriver bare GHz. Synes ikke 3500 høres ut som noen upris sånn generelt sett.
Trådstarter
Sitat av danielsk Vis innlegg
Hvilken CPU følger med? Du skriver bare GHz. Synes ikke 3500 høres ut som noen upris sånn generelt sett.
Vis hele sitatet...
intel core i5-3570k CPU

Betalte 12000 for denne maskinen i 2012, men regner med den er langt ifra verdt like mye i 2016
Sist endret av snowR; 31. mars 2016 kl. 22:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Med alt det ekstra utstyret som en komplett pakke så ser jeg på det som en veldig god pris

Nevøen din vill få en ganske god og komplett mid range gamer oppsett for under 4000,- er ikke noe dårlig deal
Trådstarter
så 3500 er en grei pris, jeg kaster ikke pengene jeg brukte? la oss si jeg solgte denne til en tilfeldig person, er 3-4k en ok pris?
Trur ikke jeg får mere en 4000 for denne, men bare lurer

da ser vi bortifra brukerene og spillene, bare utstyr inkludert
Sist endret av snowR; 31. mars 2016 kl. 22:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
3500,- er en helt OK pris, mulig du kan få rundt 4-4500,- dersom du finner riktig kjøper. Og evt skjermene dine ikke er fra middelalderen og har hd oppløsning.