Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1518
Dette blir vanskelig å forklare, men jeg prøver. Jeg skriver ofte lange dokumenter i word. Legger inn referanser. Jeg har alltid kunnet trykke på referansene i teksten, da spretter det opp en slags rullegardin på høyresiden, den trykker jeg på, og der kan jeg redigere sitat, redigere kilde, konvertere sitat til statisk tekst og oppdatere sitater og bibliografi.
Nå skriver jeg igjen på et langt dokument, legger inn referanser, men når jeg klikker på kildehenvisningene i teksten dukker det IKKE opp en rullegardin til høyre.
Satt tre timer med dette i går, søkte på nettet, forandret fra APA-5 utgave til APA 6. utgave. Ingenting nytter. Jeg har word 2010.
Hva gjør jeg? Jeg skal inn med sidetall på flere av referansene og dette har da gått som smurt tidligere.....
Klarte jeg å forklare dette, tro?
Sist endret av skram; 25. mars 2016 kl. 11:45.
Trådstarter
3 1
Her ser dere (kanskje) hva jeg mener (vedlegg)