Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1636
Jeg har begynt å høre på lyd bøker. Har prøvd appen fra ebok.no. Den virker ofte bra.
Jeg har nå kjøpt meg en ny bok og lasta ned som mp3.

Kan noen anbefale meg en ny lyd bok app?
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Last ned Audible. De gir deg gratis credits nå og da til bøker
Parkettetterligning
Selv har jeg blitt frelst av Storytel. Veldig mye Norsk men også en del Engelsk. Noen av bøkene ligger også som e-bok så man kan veksle imellom å høre eller lese (appen husker hvor du er på kryss av formatene. Er en abonnemangsløsning og tror det koster 169 i måneden (ikke 100% sikker). Man får en prøveperiode på 14 dager som egentlig er mer enn nok til å høre en del bøker samt få et intrykk av appen. Støtter selvfølgelig også offline sync.

Prøvde selv audible men skjønte fort at det ikke var noe for meg. Betalte 10 dollar i måneden så fikk jeg 1 bok for 1 credit. Dette lønte seg siden de fleste bøkene kostet ellers 15 dollar. Problemet her er at for meg som kan pløye igjennom 5-6 bøker på en måned hadde måttet ty til å selge meg selv for å fått betalt for dette.

Oppdaget også at jeg langt ifra eide bøkene jeg hadde betalt for. Dette er ikke en altfor stor greie for meg men når jeg fant ut at (ihvertfall i mitt tilfelle) jeg mista alle bøkene hvis jeg måtte avslutte abonnemanget for en måned. Fikk heller ikke tilbake bøkene når jeg startet måneden etter. Dette høres veldig merkelig ut og det kan godt hende at det er jeg som missforsto situasjonen fordi jeg ikke har giddet å sjekke dette opp noe serlig.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Denne trives jeg svært godt med.
Trådstarter
Smart auidiobook så ut til å svare til det jeg ønsket meg. Skal kanskje prøve den etterhvert.
Har fått tips fra annet sted om MortPlayer Audio Books. Hører på boka mi med den nå.
Det er en rimelig enkelm og grei sak som bla spiller mp3