Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 720
Hei! Jeg får spillt UT2004 på servere i ca 2 minutter før jeg får en beskjed om at UT master server bla bla bla. AT jeg har cd key in use/invalid. Det jeg lurte på var om det fantes en "fix" for dette, har søkt litt rundt på cracke sider etc. men har ikke funnet noe.

Eventuelt om det er en port range, jeg kan stenge for at jeg ikke får autha. Så den bare forbi ser det..
du må jo kjøpe det da!
magne-'s Avatar
Trådstarter
har tenkt på det - Det er utrolig bra at de lager det for linux etc. men det må jo "testes" først..

Du kan jo alltids slenge til masterserveren i hosts, men hvis dette gjøres fra serveren er det nok lite du kan gjøre...
I de fleste tilfeller så foregår slik autentisering via servern du spiller på, så det å finne en "fix" til det er ganske vanskelig, med mindre det er DU som kjører serveren. "Testing" gjør man i lokalnettverk eller i singelplayermodues, ikke på internett.

Kortversjon; vil du spille på internett, finn deg ekte gratis spill eller kjøp spillet.

sj
Serveren sjekker nokk cd keyen du bruker mot en server til utviklerene..
søk etter cracked servers. funker som regel i de fleste spill det..
magne-'s Avatar
Trådstarter
njei.. fant en italiensk ultralaggy server