Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 916
hei!
jeg har et problem med spillet ut 2004!
jeg kan game i ca. 5til10 min. så spretter det opp en error meldig som lyder slik:
UT2004 Build UT2004_Build_[2004-03-03_02.42]

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1999 MHz with 1023MB RAM
Video: NVIDIA GeForce4 Ti 4800 SE (4230)

General protection fault!

History: ULevel::MoveActor <- Mover30 <- AMover:hysMovingBrush <- AMover:erformPhysics <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- Level Convoy <- UpdateWorld <- MainLoop


hva er feile? og hva kan jeg gjøre!?
Ahh.. sånn feil fikk jeg også da jeg hadde UT. Har du prøvd å reinstallere spillet?
prøv og kjør i safe mode...
Det kan kansje være problemer med RAMen.
Har du flere RAM brikker? prøv med bare en av gangen.

eller test rambrikkene med http://www.memtest86.com/
buffy's Avatar
Trådstarter
har reinstalert spillet ja!
men kan prøve safe mode.
jeg kan også sjekke RAM'en.
Det står 'Level Convoy' i feilmeldingen. Skjer dette bare når du spiller den, eller ellers også?
buffy's Avatar
Trådstarter
det skjer på alle baner :S
det er irriterendes
buffy's Avatar
Trådstarter
det bare lagger når jeg kjører i safe mode!
har ikke spilt så lenge at det klikker da.. men det går så sinsykt treigt!
Tenkte å poste her i stedet for å lage en helt ny topic om det..
Jeg har spilt min UT2004 en liten stund nå, og har kommet et stykke på single player.
Det som skjer nå, er at det har kommet en merkelig "lag" når jeg spiller.
Jeg spiller helt vanlig, men plutselig slutter musa å funke.. Jeg beveger den, men den er fryst. Jeg kan å forover, men etter max 2 sekunder funker musa (sikte, whatever) igjen, og da kommer alle bevegelsene som jeg har gjort med musa mens den "fryste".
Dette er jo relativt irriterende, i og med at jeg blir drept en del under "frysinga"..
Noen som vet hva som kan være feil? Har PowerColor Radeon 9600, XP2500+, 512 DDR, og crackfix av gimpus. (No-CD og DeBugger-crack).

Takker for alle svar =)
jeg har lyst på ut 2004 det er ingen som har det
jeg har ut 2004, give me a place to upload it for you
Skriver her jeg også, selv om det ikke har med unreal tournament 2004 å gjøre. Jeg har samme problemet med unreal tournament 2003. Det står:

UT2003 Build UT2003_Build_[2002-09-19_17.26]

OS: Windows 2000 5.0 (Build: 2195)
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 2002 MHz with 255MB RAM
Video: No Video

General protection fault!

History: UGameEngine::Exit <- InitEngine

Hva er feil? Det er ikke et cracka spill heller, og det skjer bare i dette spillet. Det rare er at jeg ikke kommer inn i spillet what so ever. Det kommer bare opp det kjente bildet som vanlig, og denne meldingen kommer opp.
Btw, leste om at det kunne være ram-brikkene, det kan det ikke være på min, for jeg har nettopp kjøpt en ny ram brikke, og det funker fint på andre spill.

Noen ideer?

Glem det, fant ut hvorfor.
Hvis noen flere har feil med dette, så kjører dere opp Udebugger.exe og da starter spillet
Sist endret av margido; 3. april 2004 kl. 14:41.
buffy's Avatar
Trådstarter
har prøvd og starte udebugger.exe men det blir blackscreen og så hører jeg en error lyd. det skjer ingen ting. så trykker jeg enter og da lukker hele driten seg. hva er feilen?
Hmm, da vet jeg ikke. Når du åpner Udebugger.exe skal det komme opp en error melding i en liten rute, så trykker du bare ok, og et program kommer opp, så starter spillet seg automatisk etter 10 sekunder.