Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4034
Hey! noen som har noen steder i akershus/oslo. og Dele ? Eventuelt noen som er med på en UE tur ?

Mvh Anern07
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Helt klart med på mer UE! Jeg vet om noen gamle øllagre og sølvgruver i Oslo, der vi var i denne tråden.
Thoryllo sa til meg at han har et dokument der han har skrevet ned en del forkjellige steder.
Trådstarter
11 2
echuz: Yes! tøft! skal følge med!

wavezor: Takk for et KJEMPE bra innlegg. (not)
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Jeg har postet en del om UE i Oslo her på forumet, så bare å titte. Folk kommer nok til å sette opp noen flere turer etter hvert, sikkert i den tråden som echuz nevnte. For sist UE-tur med nFF ble en suksess.
Men siterer meg på hva jeg skrev i den andre tråden nå nettopp:

Sitat av Thoryllo Vis innlegg
Har ikke blitt satt opp noen fler turer foreløpig.
Jeg tror man bør være litt forsiktig med å snike seg rundt i Oslo sine gater nå om dagen, side de fleste kommer til å varsle ifra om de ser noen folk snike og presse seg inn i sprekker, hull i gjerder, ned i kumlokk osv.. Bare det at det står en sekk alene et sted nå, så blir jo området evakuert og bombegruppen komme for å sjekke innholder.
Tror man bær vente til terrorfrykten i Norge/Oslo har lagt seg litt, før man fortsetter med UE i Oslos egne gater.

Jeg snakket jo om å komme seg ned i et tilfluktsrom under Youngstorget og Regjeringskvartalet for litt over en uke siden på Radio, tror den muligheten er å se langt etter nå.
Det mest skremmende var at jeg sa på NRK P1: ”risikere at noen kunne kjøre en bil med sprengstoff ned i tilflutsrommet som strekker seg under Regjeringskvartalet i Oslo” og 8 dager senere, kjører Anders Behring Breivik en bil med sprengstoff foran regjeringskvartalet og sprenger hele området.

Men er jo ingen grunn for å bare dra litt utenfor Oslo, til stillere strøk, mens vi venter på at at folks paranoia skal legge seg.

Personlig må jeg nok dessverre si takk for i år for UE, da jeg må bevege meg litt videre her i livet, men om under 1 år er jeg tilbake med ny energi, flere steder, og forhåpentligvis en stor UE-overraskelse om alt går etter planen!
(Jeg kommer like vel til å fortsette å diskutere, legge ut bilder fra turer og slikt. Kommer også med en nettside snart, når jeg får tid.)
Vis hele sitatet...
Trådstarter
11 2
Da har man funnet steder og dra og da tar man turen i morgen, med echuz og muligens Thoryllo!
Og jeg skal bli med? :P
Trådstarter
11 2
Sitat av janelvis Vis innlegg
Og jeg skal bli med? :P
Vis hele sitatet...
Nå er vi 4 hvis Thoryllo skal være med i morgen, men neste gang er du med!
Har masse feite steder å dra jeg, så kan dra alene da vettu (kjenner folk i vannverket
Trådstarter
11 2
Sitat av janelvis Vis innlegg
Har masse feite steder å dra jeg, så kan dra alene da vettu (kjenner folk i vannverket
Vis hele sitatet...
Du er første prioritert neste tur!
Husk skikkelig lykt da gutta muhhahahahaaaaa (den var til thoryllo :P
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Tror jeg dessverre blir opptatt i morgen like vel :/ (nærmere beskjed i morgen, men tviler)

Liker lykta di ja, janelvis!! Skal nok bestille meg nok en slik selv!