Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 501
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
noen så har tatt Mefedron så kan svare?

pris?
var det bra?
er det vanskelig å få tak i?
Pris husker jeg ikke, og har uansett ikke lov til å svare, men jeg tror @DrDeath har rett i det han sier.

Altså det er ikke så alt for ulikt sentralstimulerende om jeg husker riktig. Jeg tok det i en periode der hukommelsen min var veldig redusert, så det er litt utydelig for meg. Jeg mener å huske at det hadde en forferdelig nedtur som nesten er på lik linje med kokain og ritalin, samtidig som det kunne bli litt more-ish sånn at det ble ofte redosering. Siden jeg var rimelig redusert på den tiden så var sikkert dosene høye og stort sett tatt intravenøst, så det kan jo spille en faktor i min opplevelse av det.

Nå bor jeg langt utpå bygda, men jeg hørte om det for et par år siden, så det finnes tydeligvis i omløp i Trøndelag til tider. Men det er litt langt i mellom, det er det nok.

Jeg har prøvd en del av disse RCene, og bortsett fra de dissosiativene så synes jeg det er lite som kan måle seg med mainstream drugs.