Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 506
Heisann, hvor lenge vil 1 enkelt øl (0.5L/4,5%Alk) kunne påvises i urinen på en lab test?🤔
Anonym bruker
"Klein Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For em utvikling på dette her. Du har gått fra å røyke crack, injisere heroin, speed, xanax og gud vet hva til å bekymre deg for inntak av en øl. På mange måter kan det jo virke som du har lært, men det er kanskje at du unngår å lære som viser best.
Aner ikke svaret på det du spør om, men sannsynligvis under 12 timer. PETH prøver kan spores lemge
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For em utvikling på dette her. Du har gått fra å røyke crack, injisere heroin, speed, xanax og gud vet hva til å bekymre deg for inntak av en øl. På mange måter kan det jo virke som du har lært, men det er kanskje at du unngår å lære som viser best.
Aner ikke svaret på det du spør om, men sannsynligvis under 12 timer. PETH prøver
kan spores lemge
Vis hele sitatet...

Jeg er i behandling nå! 23 dager ren fra alt!! Men vurderer kjøpe meg en pils
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mener at det skilles ut et stoff i kroppen som gjør at alkohol kan spores lenger enn halvveringstiden. Vet om et par som har blitt tatt på test ved soning når dem har drukket i permen sin.
Anonym bruker
"Klein Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er good. Var nettopp i behandling selv og jeg vurderte dette ofte selv, men så tenkte jeg det er sikkert ikke så digg allikevel. Det er jo ikke akkurat go’ stemning på disse stedene..