Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 430
Anonym bruker
"Avhengig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Bruker disse stoffene sammen, står fast på quetiapin, får skeldent sove uten så tar alltid denne før jeg skal sove uansett drug omtrent, hvertfall i denneforbindelse-> Starter morningen med noen linjer amf, eller en J. Enten eller så på kvelden når jeg vil sove tar jeg som regel en joint med 0,4 bra hasj, fra jeg snorter til jeg sover (på amf turen røyker jeg ikke) også gjerne 1-2 stesolid 10mg før j’en for benzofunk istedetfor noia og piss, så 100mg quetiapin. Har pleid å ikke bruke stesolid, men da må jeg speede ett døgn og gi meg og vente til amfen begynner gå ut for ikke få bivirk mellom quet og amf. Finnes d kjemte interaksjoner mellom disse drugs’a?

Spm 2: har stort sett brukt amf hver dag nå med 1-3 dager av annenhver uke, men får ikke den stukefølelsen lengre :/ må jeg ta en lang pause for å få denne tilbake, elr finnes det noe man kan gjøre for å forsterke effekten?
Husker jeg slutta og stuke på speed, gikk hardt i flere måneder med minimalt med søvn. Stuke hardt den perioden, men etter det ble æ bare "normal"av speeden, uansett døgn æ var på .
Var nok bare blitt like dom som en huleboer etter den perioden, men æ sjøl oppfatta ikke meg sjøl eller følte meg som stuka etter den perioden Igjen. Æ tok hvertfall en måneds pause, etter det kom stuke formen tilbake igjen.

Men etter den pausen begynte jeg og bli sårbar for psykoser av speeden som til slutt kasta meg inn i en heftig psykose som æ ikke forventa som ga meg ptsd og traumer fra vrangforestillinger. Tok vel 7månder før ting øvreetasje begynte og normalisere seg.