Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 701
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå for tiden er det jo så mye snakk om mikrodosering av flein og ketamin behandling osv, men hvordan er det med mikrodosering av weed? Jeg pleier å bake brownies så har jo mulighet til å ta oppi så mye og lite weed jeg vil. Kan små doser noen ganger i uken hjelpe mot psyken eller depresjon?
Jeg liker ikke å røyke meg gørrfjern så å bare røyke litt har veldig god effekt på meg, får mere energi og mere stabilt humør så kanskje der å da at det hjelper, men at det er noe permanent løsning på depresjon eller psykiske utfordringer har jeg ikke noe troa på. Kanskje som siste utvei.
Sist endret av NokErNok; 19. november 2022 kl. 20:54.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei det er ikke noe medisin for psyken tvert i mot kan det opprettholde depresjon og trigge angst men sliter man med kroppssmerter kan man spise en mikrodose på str med knappenålshode av en sort med høyt nivå av CBD.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei det er ikke noe medisin for psyken tvert i mot kan det opprettholde depresjon og trigge angst men sliter man med kroppssmerter kan man spise en mikrodose på str med knappenålshode av en sort med høyt nivå av CBD.
Vis hele sitatet...
Enig! Har røyket fast i 10 år. Sluttet for litt over en mnd nå. Aldri følt meg bedre psykisk. Er det snakk om kroniske smerter ville jeg sakt at det er bedre enn andre legemidler. Men har du bare litt vondt ville jeg heller tatt en patacet elns. Iaf hvis man kan slite med psyken