Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 747
Hei, er en ung mann som sliter mye mentalt der jeg engster for mye og stresser, har tvangslidelser der jeg ofte sjekker ting, i tilegg så hender det at jeg av og til ikke vet hva som er sant og usant lenger. Har tidligere vært hos lege og fått cipralex men sluttet etter at det ga meg selvmordstanker. Gikk til psykolog uten at det hjalp noe, finnes det noe medikamenter som legen kan gi om man bare spør, har hørt at phenibut (GABA) eller iboga funker mot mentale problemer, evnt spørre han om han kan søke om tillatelse for bruk av CBD. Andre behandlinger jeg har hørt om er Kambo cleanse men vet ikke hvor trygt det er. Kjenner dere til noe jeg evnt kan spørre om når jeg går til legekontoret , all hjelp mottas med takk.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke unormalt å slite når man er ung. Mange lærer først som godt voksen at de skulle gitt psykolog en bedre sjanse for det er selvransakelse og terapeutiske teknikker, og å vokse som som regel fungerer best.

Jeg har tatt kambo og ser ikke helt hvordan det kan hjelpe deg, det er hvertfall ikke farlig men det er ikke noen kur på noenting. Er du etablert i et godt miljø som hippiemiljøer der kambo brukes ofte er og utvikler deg selv spirituelt kan det hende det hjelper deg med å stresse og angste mindre og bli mer trygg på deg selv. Da kan kambo være en anledning til å være med disse folkene men miljøet hjelper deg nok mer enn bare kambo alene. Obs! Mener ikke et trippmiljø men miljø der det fokuseres på selvutvikling og harmoni og felleskap.

Har du eksempler på hva du mener med å ikke klare å skille hva som er sant og usant?