Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1019
Går det an å ta feks en dose også vente å se formen og ta en ny dose etter 1-3 timer eller bygges toleransen opp med en gang? Har 3 gram og vil få en god trip.
Jepp. Grunnen til at det ikke anbefales er at når man allerede er påvirket så er det lett å ta for mye når du redoserer i tillegg til at man må ta mer for å oppnå samme virkning. Så det tryggeste er å ta en dose som tilsvarer sånn cirka hvor du vil ligge i trippen og ikke redosere, men det fungerer helt fint.

1g er en fin dose for første gangen synes jeg. Man kjenner full virkning men det er fortsatt ikke noe problem å snu trippen selv hvis den skulle gå en retning man ikke vil.
Sist endret av Vasken; 11. oktober 2021 kl. 16:10.
Har tatt et gram, ventet en time og ikke merket særlig, så tok jeg 0.75 til også kicket det ti minutter senere, men da reiste rusen seg ytteligere en time senere også. Tar etter min erfaring 60-70 minutter før det kicker inn. Den vil reise seg en 1-2 timer etterpå før den peaker også går det nedover. Hadde også 3g igår, tok 2, det ble en veldig intens og fin tripp. Om du ikke har gjort det før anbefaler jeg ikke noe mer en 2 første gangen.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
det går helt fint så lenge det ikke går for lang tid mellom første dosering, helst ikke mer en 90 min,

ved høye doseringer (3-7g) synest jeg det er best og begynne rolig med lav dose (1g) for og så redosere når den første dosen kicker inn

da blir ikke come upen så intens,
Anonym bruker
"Bekymret Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Toleranse bygges fort, så det er ganske sløs å redosere selv om det fungerer til en viss grad.