Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 6567
Hei freak!

jeg skal prøve amfetamin til helgen, får en sample fra en Norsk selger på agora, det jeg lurer på er hvor mye skal jeg ta for en god rus? kan nevnes at jeg har adhd
0,2 gram ville jeg tatt
Drugs fra darknet kan lett være 3-4 ganger sterkere enn det man får på gata i Norge, så jeg ville begynt med 0,05.
Om du har ADHD er irrelevant, om du går på amfetaminliknende preparater er hva som er relevant for dosering. Du sier heller ingenting om alder, vekt, forbrenning, og generell følsomhet ovenfor andre rusmidler. For en voksen, frisk, vanlig mann vil 0,05-0,1 være fint. Doser gjerne i 0,05 nasalt først. Vent en god stund. Føler du at du trenger mer kan du dosere igjen. 0,2 gram med ren amfetamin for en førstegangsbruker er ikke nødvendig. Vil også be deg om å være bevisst på hva du tukler med.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
3-4 feite linere første gangen
Vis hele sitatet...
Slutt å vær dust... Du vet ikke hvor potent varene til TS er og med en slik anbefaling så kan h*n ende opp overstimulert, greit noen liker det, men for en nybegynner så er det kanskje ikke den beste opplevelsen.

Start med en linje like lang og bred som en tannpirker så kan du justere deg opp etter 15-20min om du ikke oppnår ønsket effekt.
Sist endret av Trollanon; 13. august 2015 kl. 16:13.
Tipper du aldri har prøvd det før.

Uansett om det er fra gata, nettet ellet fra en kompis etc...

Prøv deg fram med så lite som mulig (uansett fra dealern sier), ikke stol på noen.

Vent en liten stund, om det ikke gir stor funk, eller ingen funk, prøv med en litt mer.

Vær forsiktig og ta vare på deg selv
Sitat av KingofSpades Vis innlegg
Skyt en kvarting, men vær forsiktig med redosering!
Vis hele sitatet...
Skyte 250mg første gang? Unnlat deg å skrive om du bare skal skrive tøv.
første gang jeg tok speed merket jeg lite/ ingenting til speeden utenom kjevekjør å at jeg ble veldig snakkesalig, så det du burde ha med deg noen som har brukt det før så du ikke trør i deg alt fordi du ikke føler du kjenner det...

men bare begynn med små linjer, typisk tynne og like lange som kortsiden på bank kortet ditt så tar du det derifra, husk og ha spist masse mat og mye søvn før du kjører på, og jeg anbefaler deg tyggis / sutt på det sterkeste.

stor fare for at du også er lemster i kjeven i etpar dager etterpå spørs hvordan du reagerer...

jeg syns typisk blomkål/tomatsuppe er veldig lett "næring" når jeg er på needturen av speed siden det er suppe å du ikke trenger å tygge det

håper dette hjalp
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Relevant Vis innlegg
Skyte 250mg første gang? Unnlat deg å skrive om du bare skal skrive tøv.
Vis hele sitatet...
Helt enig. Vet dette er skrevet for flere år siden men kom over dette igjen nylig så tenkte bare dele min erf med folk som leker med liv i kmt feltene. For ett par år siden satt jeg i kjellern rusa på ett eller annet, dro ut å kjøpte speed for første gang. Rusa fra før av så helt rævva dømmekraft. Eneste som dukket opp i hodet mitt den gangen var kmt på denne posten jeg hadde bladd gjennom noen månder før. Sånne som «ta en kvarting». Rusa og dum som jeg var skøyt jeg opp 0,25 første gangen. Sovna noen minutter etter pga altfor stor dose og blanding med annen rus. Kunne vært livsfarlig. Dette var jo mitt valg da så skal ikke legge skylda på idioten som skrev det. Men tenker bare på at en gang kommer det kanskje en 14 åring inn å leser første kmt å tenker det er normalt ta så mye første gang. Ikke alltids det må ende godt