Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 732
heisann, skal inn i militæret om 1 måned og har vært en tidligere stoner.
har de siste 2 årene vært en jevnlig røyker. har vært perioder med en j hver kveld på ca 2mnd lengde. har stoppet nå for ca 1,5 mnd siden, men har lest litt her og der og man blir jo paranoid på noen av svarene man får når man surfer på nettet. er dette noe som fortsatt vil være i urinen om jeg blir tatt i pissings eller skal dette gå fint siden jeg har stoppet for fullt. har jo hatt veldig lyst til å ta meg en nå og da, men holder meg unna for og ikke risikere min førstegangstjeneste siden dette er noe jeg virkelig vil. og om jeg vurderer å ta kun 1 med ca 0,5 nå de neste dagene. vil dette merkes i urinen de neste 4 ukene eller skal d gå fint. risken er vel kanskje ikke verdt det?
noen tanker og svar rundt dette hadde vært hyggelig
Tror det skal gå fint.
Nå er det sånn at på inntak til militæret legger alle aspirantene baggen sin med klær i en gymsal og narko hunden løper rundt mellom alle baggene og lukter. Kun de som blir markert på må levere urinprøve. Du kan røyke så mye du gidder så lenge du kommer i klær som er nyvasket og reine. Har du ekstra noia kom i kliss nye klær
Sist endret av Drugsarebadmkey; 16. mars 2023 kl. 07:19. Grunn: Z
Hvis du vil være i milla så bør du ikke gjøre det. Var i forsvaret i 2015, det var mange pisseprøver as. Minst en hver måned.
Går fint med en siste jay nå, du har hatt en lang pause allerede og skal ha en mnd til uten.
Men begynn å tren, så er du garantert at det er ute av kroppen og du stiller litt forbredt. Kjipt å være sist på 3 kilometeren
Jeg ville droppet den siste om jeg var i dine sko. Ellers burde du være trygg.