Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 873
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg veit jeg finner det på nettet og felleskatalogen osv men hva er deres erfaring med hvor lenge rivotril sitter i urinen? Er snakk om nesten daglig bruk, til og fra, 2 mg daglig. Samme med xanor. Om man tar 2-3 mg daglig over noen uker når er man clean? Spør etter erfaringer heller enn hva jeg finner på nett fordi jeg har hørt så mye forskjellig
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå er det sikkert snart 100 tråder om dette, bruk søkefunksjonen er ikkke så vanskelig å finne ut av.
Det er jo bare et Google søk. Så vet jo du det.
Anonym bruker
"Villig Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ca 1 uke.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk :-)
Uansett forbruk? Skal ta prøve om to uker. HR hatt lavt forbruk men har 8-10 stk igjen
"Nebbhval" stiller et spørsmål, og håper på svar fra folk på forumet. I stedet for å svare på spørsmålet, velger man å bruke den lille tiden til å svare kritisk hvorfor man velger å stille spørsmålet i stedet for å svare på spørsmålet. Eller å la være å kommentere tråden når man ikke ønsker og svare. Jeg har sett samme tendensen på andre tråder ...et fenomen man kanskje bare må akseptere... Jeg forstår ikke helt.
Anonym bruker
"Villig Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av oggen Vis innlegg
"Nebbhval" stiller et spørsmål, og håper på svar fra folk på forumet. I stedet for å svare på spørsmålet, velger man å bruke den lille tiden til å svare kritisk hvorfor man velger å stille spørsmålet i stedet for å svare på spørsmålet. Eller å la være å kommentere tråden når man ikke ønsker og svare. Jeg har sett samme tendensen på andre tråder ...et fenomen man kanskje bare må akseptere... Jeg forstår ikke helt.
Vis hele sitatet...
Mye av det i det siste. Søppelsvar.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk :-)
Uansett forbruk? Skal ta prøve om to uker. HR hatt lavt forbruk men har 8-10 stk igjen
Vis hele sitatet...
Ikke uansett forbruk nei. Dess høyere forbruk dess lengre tid tar det. Men etter min erfaring tar det ca 1 uke om du tar 2-4mg dagen. 7 dager er litt snaut, ville sagt 10 for å være trygg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk :-)
Uansett forbruk? Skal ta prøve om to uker. HR hatt lavt forbruk men har 8-10 stk igjen
Vis hele sitatet...
Hadde høyt forbruk over flere år(6-8+stk daglig). Leverte ren urinprøve etter 6 dager. Så det bør gå bra, men kan jo aldri garantere noe
Sitat av Brasco Vis innlegg
Hadde høyt forbruk over flere år(6-8+stk daglig). Leverte ren urinprøve etter 6 dager. Så det bør gå bra, men kan jo aldri garantere noe
Vis hele sitatet...
Du har fått en falsk negativ.


Klonazepam

2 mg

75-220 t

95-280 t er anntatt promille under 0,2 på : 1 dobbel dose. Så på 8x2mg så ville du fortsatt vært ruset når du leverte prøven 6 dager etter.